Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli hoitajat eivät ymmärrä mua? Äitini mukaan olen vain turhan arka ja siitä kärsin kun en uskalla tehdä mitään.
Se on varmaan just se, että onko ne pelot täysin irrationaalisia ja epätodennäköisiä, eikä itse hahmota sitä. Esim voi pelätä ja jännittää ihmisiä, se on vielä normaalia, sitten jos alkaa ajatella ilman hyvää syytä, että joka toinen haluaa vaikka myrkyttää eikä ymmärrä ajatuksen epärationaalisuutta niin sitten varmaan muutakin.
 
vierailija
Se on varmaan just se, että onko ne pelot täysin irrationaalisia ja epätodennäköisiä, eikä itse hahmota sitä. Esim voi pelätä ja jännittää ihmisiä, se on vielä normaalia, sitten jos alkaa ajatella ilman hyvää syytä, että joka toinen haluaa vaikka myrkyttää eikä ymmärrä ajatuksen epärationaalisuutta niin sitten varmaan muutakin.
Minä ymmärrän ajatusteni epärationaalisuuden, olen aina ymmärtänyt.
 
vierailija
Tyylilajiton irralliskirjoitelma tuskin menee enää mistään käsiksestä. Mauttoman raja on ylitetty ihmisessä itsessään ja se mitä lukee heijastaa enemmän omaa mieltä, tai mielettömyyttä kuin edes todellista näyteltyä elämää. Elämää, joka on huonompi kuin huonoin käsis. Tämä on mitä ihmiset tekevät oman mielensä tyhjyyttä. Todellakin itsensä uloskirjoittaminen kuuluu myös kirjailijan valikoimiin, jos juoni on sontaa. Ennemmin sitten vaikka velkavirsiä. Mulla on pari takatuskassa. Heissulivei ja hyvää yötä.
 
vierailija
Tyylilajiton irralliskirjoitelma tuskin menee enää mistään käsiksestä. Mauttoman raja on ylitetty ihmisessä itsessään ja se mitä lukee heijastaa enemmän omaa mieltä, tai mielettömyyttä kuin edes todellista näyteltyä elämää. Elämää, joka on huonompi kuin huonoin käsis. Tämä on mitä ihmiset tekevät oman mielensä tyhjyyttä. Todellakin itsensä uloskirjoittaminen kuuluu myös kirjailijan valikoimiin, jos juoni on sontaa. Ennemmin sitten vaikka velkavirsiä. Mulla on pari takatuskassa. Heissulivei ja hyvää yötä.
Olivatko täällä kirjoitetut ihmisten villit aikuisviihdenovellit liikaa?
 
vierailija
Tyylilajiton irralliskirjoitelma tuskin menee enää mistään käsiksestä. Mauttoman raja on ylitetty ihmisessä itsessään ja se mitä lukee heijastaa enemmän omaa mieltä, tai mielettömyyttä kuin edes todellista näyteltyä elämää. Elämää, joka on huonompi kuin huonoin käsis. Tämä on mitä ihmiset tekevät oman mielensä tyhjyyttä. Todellakin itsensä uloskirjoittaminen kuuluu myös kirjailijan valikoimiin, jos juoni on sontaa. Ennemmin sitten vaikka velkavirsiä. Mulla on pari takatuskassa. Heissulivei ja hyvää yötä.
Mikä sinun kitkeran kirjoitelmasi innoitti?
 
vierailija
Eräällä kirjailijalla on hyvin osuva sitaatti aiheeseen, mutten oikeastaan lainaa niin hyvää kirjailijaa -tässä yhteydessä. Varmaan jotain tilanteeseen sopivampaa löytyisi jostain tubettajien videoista.

Mikään ei ole liikaa, päinvastoin - liian vähän.
Vastauksestasi päätellen et juurikaan arvosta palstalle kirjoittavia ja täällä lueskelevia, jos mielestäsi korkeakulttuuriin yltävä kirjallisuus olisi tilanteeseen sopimatonta.

Kuitenkin kirjoitat tänne, joten miten on sinun laitasi?eri
 
vierailija
Vastauksestasi päätellen et juurikaan arvosta palstalle kirjoittavia ja täällä lueskelevia, jos mielestäsi korkeakulttuuriin yltävä kirjallisuus olisi tilanteeseen sopimatonta.

Kuitenkin kirjoitat tänne, joten miten on sinun laitasi?eri
Tarkoitatko nyt palstalle kirjoittavia kollektiivina, vai ymmärsinkö nyt sinut väärin? Hassu ajatus "me" palstalle kirjoittajat.
 

Yhteistyössä