Tipuko?You are the sweetest babe
No siis, vaikka trauma voi aiheuttaa kohtuuttoman suurella volyymilla ilmenevän välttelyn/arkuuden/pelkotilan, se ei tarkoita vielä paranoidisuutta.Luin juttua psych.forumilta että paranoidi ei tajua juttujensa paranoidisuutta kun taas välttelevä voi tajuta olevansa välttelevä ja omata paranoidisia ajatuksia. Pitääkö paikkansa?
Tunnistan tuon välttelyn mutta poliklinikalla mua ei pidetä ns. nurkassa itkijänä . Eli onko hoitajilla joku vääristynyt kuva musta vai mulla vääristynyt kuva itsestäni ja välttelevistä tyypeistä?
En halua mitään levollisia unia, paskan marjat. Haluan levottomia.Levottomien höpinöiden jälkeen levollisia unia, kultaseni!
Ei tänne kannatakaan kirjoittaa vaan kommunikoida irl. tälläkin hetkellä mietin, miksi antaisi YouTube tarot tulkitsijoille lisämateriaalia. Toisaalta on sekin mysteeri, mikis tulkinnat yht'äkkiä mukailevat fiktiivistä käsistä jota kirjoitan. Fiktio ei ole sama kuin todellisuus vaan jokaisella on kyky samaistua kokemuksiin vaikkei olisi tse niitä kokenutkaan.
Se oli ainoa viesti sulle.
Loput oli kissakamulle.
Ja viestejä ei tule tänne jatkossakaan kuten ennen.
No niinpä.Oikeasti seksikin on ihan hullua touhua. Miettimään nyt.
En ainakaan kirjottelis täällä.Moni asia olisi aika paljon yksinkertaisempaa, kun oltaisiin saman peiton alla. Toisaalta moni muu asia olisi hyvin monimutkaista.
En halua mitään levollisia unia, paskan marjat. Haluan levottomia.
En usko. Unen täytyy tuoda lepoa. Erikseen on sitten toimet ennen sitä.En halua mitään levollisia unia, paskan marjat. Haluan levottomia.
Parempaa tekemistä?En ainakaan kirjottelis täällä.
Ei nää sun jutut yhtään helpota asiaa.Niin sopisitkin mun viekkuun ja päälle istumaan
Tarpeen vaatiessa.Senkin voi ottaa pois.
Tarve vaatii nyt.Tarpeen vaatiessa.
JepParempaa tekemistä?