Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarkoitatko nyt palstalle kirjoittavia kollektiivina, vai ymmärsinkö nyt sinut väärin? Hassu ajatus "me" palstalle kirjoittajat.
Ei vaan tarkoitin, että jos tilanteeseen ei sovi lainata tunnustettua kirjailijaa, kun kyse on palstasta jolle kirjoitetun näkee jokainen täällä kävijä. Pöh kollektiivi-ajatukselle. Siinä määrin me, että jokaista täällä käyvää yhdistää täällä käyminen.
 
vierailija
Ei vaan tarkoitin, että jos tilanteeseen ei sovi lainata tunnustettua kirjailijaa, kun kyse on palstasta jolle kirjoitetun näkee jokainen täällä kävijä. Pöh kollektiivi-ajatukselle. Siinä määrin me, että jokaista täällä käyvää yhdistää täällä käyminen.
Asia selvä, sitten varmaan ymmärrät, että mikään "heidän" kirjoituksensa ei mennyt tunteisiin. Pyydän anteeksi siis ainoastaan sinulta?
 
vierailija
Sori, mummo ei arvosta. Mummolla on aika kriittinen maku. Ois häväistys lukea dementoituneelle mummolle sitä mitä se eniten vihaa.

Mut sit taas jostain syystä Tommi on niin tosi hyvä ai että.

Aika aikaa kutakin.
Taberman? Hänelläkin on tuotannossaan koskettavia runoja samoin kuin useilla muillakin runoilijoilla.
Toivottavasti mummosi pysyy mahdollisimman virkeänä.
 
vierailija
Taberman? Hänelläkin on tuotannossaan koskettavia runoja samoin kuin useilla muillakin runoilijoilla.
Toivottavasti mummosi pysyy mahdollisimman virkeänä.
Kyllä. Ja ei pysy enää virkeänä. 😥

Kiitos kuitenkin.

Ite tykkään vaan kaikesta hömpästä. Leino oli mummon mielestä hömppää. Luen jotain englanniksi. Keatsistä tykkään, mutta ei siitä sen enempää.
 
vierailija
👶👌
Milloin lapsi voi pyyhkiä pyllyn itse? Kysyy otsikko komeillen suosikkiotsikkona kaksplussan top3 luetuimpien listalta äsken saapuessani sivulle. Aamuni siis alkoi repeämisellä nauruun.
*kikati* Näillä spekseillä 26.9.
> lupaa kivaa, mahdollisesti epätylsää päivää.

Mitä nyt hillitön rankkasade, mutta se on vaan meidän oma rakas, viisas Luontoäitee. ,) Ihana hehkeä tuoreus ja kasteenraikkaus kaikkialla.

Torstai on toivoa täynnä, sanotaan.
Annetaan sen manifestoitua.

Eikä tämä hyvä pore loppunut tähän, kuulkaa!
Kuinka monta sanaa on
lauseessa
> minä rakastan sinua,
kysyy vielä varmenne lopussa.

Tämä on jo huikeaa.
Bueno.

👌<3 😘
 
vierailija
Milloin lapsi voi pyyhkiä pyllyn itse? Kysyy otsikko komeillen suosikkiotsikkona kaksplussan top3 luetuimpien listalta äsken saapuessani sivulle. Aamuni siis alkoi repeämisellä nauruun.
*kikati* Näillä spekseillä 26.9.
> lupaa kivaa, mahdollisesti epätylsää päivää.

Mitä nyt hillitön rankkasade, mutta se on vaan meidän oma rakas, viisas Luontoäitee. ,) Ihana hehkeä tuoreus ja kasteenraikkaus kaikkialla.

Torstai on toivoa täynnä, sanotaan.
Annetaan sen manifestoitua.

Eikä tämä hyvä pore loppunut tähän, kuulkaa!
Kuinka monta sanaa on
lauseessa
> minä rakastan sinua,
kysyy vielä varmenne lopussa.

Tämä on jo huikeaa.
Bueno.

<3
Huomenet vaan ja toivoa torstaille, muttei toivota eilisen törkyuutisia eli pääkaupungin llmastoaktivistien
tempausta spraymaalata koko eduskunnan pylväikkö verenpunaisella. Olipa hurja siivousurakka saada sabotaasi jynssätyksi pois. Ne oli keksineet täyttää palosammuttimet maalein ja siksi niin laaja tihutyö lyhyessä ajassa. Ihan niinkuin meillä maana olisi varaa tällaiseen vähiä rahojamme tuhlata.
 
vierailija
Milloin lapsi voi pyyhkiä pyllyn itse? Kysyy otsikko komeillen suosikkiotsikkona kaksplussan top3 luetuimpien listalta äsken saapuessani sivulle. Aamuni siis alkoi repeämisellä nauruun.
*kikati* Näillä spekseillä 26.9.
> lupaa kivaa, mahdollisesti epätylsää päivää.

Mitä nyt hillitön rankkasade, mutta se on vaan meidän oma rakas, viisas Luontoäitee. ,) Ihana hehkeä tuoreus ja kasteenraikkaus kaikkialla.

Torstai on toivoa täynnä, sanotaan.
Annetaan sen manifestoitua.

Eikä tämä hyvä pore loppunut tähän, kuulkaa!
Kuinka monta sanaa on
lauseessa
> minä rakastan sinua,
kysyy vielä varmenne lopussa.

Tämä on jo huikeaa.
Bueno.

<3
Huomenta myös sulle
 

Yhteistyössä