The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tänään tyhjennettiin kylmiö ja verkkokomero. Aika paljon lähti roskikseen ja kaksi autonperällistä lähtee kierrätykseen. Maalauksia olen hoidellut tosiaan niin useassa vuorossa, että nyt ei tarvitse enää maalata. Ihanaa, sain kaiken tehtyä. Jotta homma ei kävisi liian helpoksi, niin yksi kirjahylly vaihtaa huonetta ja kaksi senkkiä samoin. Keksin uuden järjestyksen. Mies-polo täällä kiittää vaimon kekseliäisyyttä :D Urakan kruunaa tietysti helvetillinen siivousrumba (y)
Kyllä lomalla on rentouttavaa :D


Ei vaan tuommoinen on mukavaa kun saa ajan kanssa puuhastella. Tykkään (y)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ei mitää hätää.:) Mie oon tottunut siihen tai jotenkin päässyt yli, ettei lasta tule eikä aina sitä voi muistaa ettei kaikkilla ole lapsia,kun pyörii palstalla. En mie pahastunut.:)
Olin 40, kun meidän lapsi syntyi. Luomuraskaus ja olin elänyt lapsettomana siihen asti, raskautumisen mahdollisuus erittäin epätodennäköistä. Tiedän, miltä tuo huomauttelu tuntuu. Anteeksi kovasti, olin törppö.
 
Löysinpä yllärin kellarin taaimmaisesta nurkasta kaikkien työkalujen yms alta. Laatikollinen viinaa :eek: Oli jäänyt sinne, kun niitä ei raaskittu hävittää häiden jälkeen. Kaksi laatikkoa viiniä yms kaadettiin kraanasta alas silloin, kun niitä ei kukaan halunnut.
 
entinenpaidaton
:unsure:Iltaa ketjuun. :) mikäs tänään puheenaihe ? Onko Bitsi tänään avoin rietastelija vai siveä neitsykäinen ?:D
Kertokaa mulle mistä löytyy kadonnut paita ? Ei löydy pesukoneesta, eikä sen takaa, ei pyykikorista tai takaa, ei vaatehuoneesta eikä vaatekaapista, ei sängyn päältä eikä alta, ei keittiö:notworthy:stä, ei olohuoneesta tai eteisestä.:eek::(o_O
Läl läl lää. se on mulla, ota kii jos saat.
 
Olin 40, kun meidän lapsi syntyi. Luomuraskaus ja olin elänyt lapsettomana siihen asti, raskautumisen mahdollisuus erittäin epätodennäköistä. Tiedän, miltä tuo huomauttelu tuntuu. Anteeksi kovasti, olin törppö.
Ei se mitään. :) Mie oon38 nyt
Toki pikkuinen toivo ehkä kytee pettymusten alla, ei sitä koskaan tiedä. Mutta toisaalta oon jo asentoitunut niin, etten koskaan tule raskaaksi. Varmaan helpottaa jotenkin elämistä. :)
 
Löysinpä yllärin kellarin taaimmaisesta nurkasta kaikkien työkalujen yms alta. Laatikollinen viinaa :eek: Oli jäänyt sinne, kun niitä ei raaskittu hävittää häiden jälkeen. Kaksi laatikkoa viiniä yms kaadettiin kraanasta alas silloin, kun niitä ei kukaan halunnut.
Alkoholin väärinkäyttöä. Paheksun ERITTÄIN syvästi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä