Väärinkäyttö vaatii myös varastetun pankkikortin.Olkaas tarkkana ravintelissa kun meette:.
Jos on kolme miestä paikalla niin se saattaa onnistua.
Mut saa olla helvetin tyhmä jos yksin tai kaksin ottaa riskin.
Väärinkäyttö vaatii myös varastetun pankkikortin.Olkaas tarkkana ravintelissa kun meette:.
No voi nyt. *halaus*Surkeaa aamua
Yöminä uhos et töitten jälkeen salille, ja nyt aamuminä saa kärsiä
Se sama kohtalo oli muillakin sen ajan taiteilijoilla. Käsittääkseni hilpeästä ja hauskana pidetystä Repe Helismaasta tuli synkkä katkera holisti ja kaikki varmaan muistaa Masa Niemen kohtalonJa jotenkin mua aina itkettää Laila Kinnusen ja Olavi Virran kohtalo.
Kaksi ehdottomasti semmoista laulajaa joiden kaltaisia ei näillä nurkilla tulla ihan heti näkemään.
Tangovuosi -95 oli poikkeus (Sillanpää- Taavitsainen)
Huomenta!Huomentaa..*haukotus*
No ei. Mutta muut voivat alkoholisoitua kotona ja vain lähipiiri huomaa. Julkkiksten alkoholisoituminen päätyy koko kansan paheksuttavaksi.huomenta
laulajan alkoholisoituminen ei ole sen traagisempaa kuin muidenkaan
Mä käytän käteistä.Olkaas tarkkana ravintelissa kun meette:
Hämeen poliisi varoittaa Lahden keskustan ravintoloissa liikkuvista pin-koodien urkkijoista. Poliisille tehdyn ilmoituksen mukaan keskustan ravintoloissa liikkuu jälleen asiakkaiden pin-koodeja kalasteleva kolmen miehen ryhmä.
Ryhmä on selvästi yrittänyt urkkia maksukorttia käyttäneiden ravintola-asiakkaiden pin-koodeja maksutapahtuman aikana.
Ainakin yhdessä tapauksessa valpas henkilökunta puuttui asiaa ja ilmoitti asiasta poliisille. Miehet pakenivat paikalta nopeasti henkilökunnan puututtua asiaan.
Poliisin mukaan ulkomaalaiselta vaikuttaneet miehet poistuivat johonkin keskustan alueelle. Yksi miehistä oli noin 50-vuotias ja harmaahiuksinen, toinen kalju ja tukevahko, kolmannesta miehestä ei ole tuntomerkkejä.
Sää vaan chillasit heti aamustaHuomenta!
Mua ei väsytä enää yhtään. Ei etenkään kun maistoin uuden sadon chileistä yhtä joka osoittautui ihan himputin väekväksi.
Mää kävin jo! *voitontanssihymiö*Huomenta Ihqulainen!
Mun pitäs nyt aikuisten oikeesti saada perse irti sohvasta ja lähtee sinne salille.
Epäilyttävän pirteää touhua heti aamustaMää kävin jo! *voitontanssihymiö*
niimpä, aamukahveet (suolarautuleivillä) vielä keskenEpäilyttävän pirteää touhua heti aamusta
Mie taidan hakea lisää kahvianiimpä, aamukahveet (suolarautuleivillä) vielä kesken
Me lähdetään metsään sieneen heti kunhan kuopus (unikeko) herää.Huomenta! Mitähän sitä tänään? Nyt juuri ei sada ja tirppa hinkuu retkelle.
Yyh, hyttysiä.Me lähdetään metsään sieneen heti kunhan kuopus (unikeko) herää.
Aika vähän. Johtunee tuulesta.Yyh, hyttysiä.