Niinpä. Sauli oli kans loistava. Hirviä metsästetään liian vähän.Se sama kohtalo oli muillakin sen ajan taiteilijoilla. Käsittääkseni hilpeästä ja hauskana pidetystä Repe Helismaasta tuli synkkä katkera holisti ja kaikki varmaan muistaa Masa Niemen kohtalon
Ola Virran alkoholisoituminen oli jotenkin hyväksytympää, siihen maailman aikaan oltiin erittäin paheksuvia juoppoa naista kohtaan. Siksi Laila Kinnunen piiloutui pienelle mummonmökille pulloineen.
Harmi että Sauli Lehtosen kävi miten kävi, hänestä oisi voinut tulla vaikka mitä
Eikös sinulla pitäny olla treffit?
Eilen oliEikös sinulla pitäny olla treffit?
Veit jalat suustani.Olis jo pe ilta.
Omani vai sunVeit jalat suustani.
No en mä tiedä kenen jalat ne oliOmani vai sun
Ettet vaan olis Ppn jalkoja menny suuhus tunkeeNo en mä tiedä kenen jalat ne oli
Just nyt haluaisin tunkea sen jalat sementtiin ja nakata koko kakaran jokeenEttet vaan olis Ppn jalkoja menny suuhus tunkee
No älä nyt sentäs. Sano et tinku tulee komentaa jos ei oo nätisti.Just nyt haluaisin tunkea sen jalat sementtiin ja nakata koko kakaran jokeen
Äitien tärkeimmät hommat on kärsivällisyys, kärsivällisyys ja kärsivällisyys.Just nyt haluaisin tunkea sen jalat sementtiin ja nakata koko kakaran jokeen
Silppuuminen on kivaaIltaa Huhhei yksi projekti melkein valmis, katsottiin läpi iso iso pino vanhoja papereita, tiliotteita ja päätöksiä ja päätettiin mitkä viellä säästetään ja mitkä silputaan. Vierähti siinä n 3 tuntia.
Huomenna viellä jatkuu silppuaminen.
Millonka sulla loma alkaa ? Mulla on viellä 3 viikoa lomaa tähteellä.En haluu töihin! haluun jo lomalle...tosin kaikki muut palaa jo töihin kun mä alotan lomani...
Viikon päästä mutta se viikko tule olemaan hyvin hyvin pitkä...joudun perehdyttämään sijaiseni ja yhtään jaksais sellasta.Millonka sulla loma alkaa ? Mulla on viellä 3 viikoa lomaa tähteellä.