Mie taidan kupillisen hörppiä *kipittää kyökkiin*En tiä. Huomenna 7.00 töihin.
*halaa*...hörppäät vaikka rauhottavat iltateet ja rupeet aattelemaan vain lempeitä ajatuksia että työhommeleita ollenkaan, niin on kiva mennä kevyen mielen kanssa hakemaan unikuviaYhtään ei nukuta vaikka pitäs.Huomenna olen sitten taas ihan valmista kauraa
No siksihän mää en saa unta kun mielessä vaan lempeitä ajatuksia. Kyllä ne työt siinä sitten menee sivussa*halaa*...hörppäät vaikka rauhottavat iltateet ja rupeet aattelemaan vain lempeitä ajatuksia että työhommeleita ollenkaan, niin on kiva mennä kevyen mielen kanssa hakemaan unikuvia
Taisi olla onnistuneet treffitNo siksihän mää en saa unta kun mielessä vaan lempeitä ajatuksia. Kyllä ne työt siinä sitten menee sivussa
Uuuuuuu ...ihanaa, kyllä se huominen päivä sitten menee kerran oot noin kivoissa ja kantavissa fiiliksissä .No siksihän mää en saa unta kun mielessä vaan lempeitä ajatuksia. Kyllä ne työt siinä sitten menee sivussa
IltaaIltaa täältäkin
Noo...tuskin oltaisiin 15h putkeen oltu yhdessä jos ei olisi onnistuneet olleetTaisi olla onnistuneet treffit
Iltaa . Mitäs projektia olet tänään kehitellyt?Iltaa. Touhukas päivä takana, nyt rentouttava siideri.
No voi Awww . Kyllä saa intoilla ja haaveilla ja leijailla ja ja ja... kaikkea ihanaa .Noo...tuskin oltaisiin 15h putkeen oltu yhdessä jos ei olisi onnistuneet olleet
Mutta ei pidä nyt innostua liikaa silti.
...uuulal lal laa <3....saapas ja pitää olla siinä tunteessa nyt isosti siellä ...voi että - nyt on niin hyvät syyt unikuvattomuudelle jotta *halaa rutistan sua isosti*Noo...tuskin oltaisiin 15h putkeen oltu yhdessä jos ei olisi onnistuneet olleet
Mutta ei pidä nyt innostua liikaa silti.
Mä olisin voinut ottaa tänään tasoittavan lonkeronIltaa. Touhukas päivä takana, nyt rentouttava siideri.
Huonekalut ovat vaihtaneet vähän huoneita ja kolmas makkari on nyt jaettu leikki/työhuone. Olohuone ja makkari on vielä ihan sekaisin, kirjat lattialla ja lajittelu kesken. Kierrätyskeskusläjä kasvaa, onpas tavatoiden läpikäynti terapeuttista Yksi kirjahylly on kokoamatta jne. Huomenna pitäisi saada kaikki valmiiksi, kun tuo mies täytyisi päästää töihin relaamaanIltaa . Mitäs projektia olet tänään kehitellyt?
..uskalla vaan - tommosessa tunteessa oleminen vain tuntuu hyvältä ja se vahvistaaNo te voitte intoilla mun edestä myös,ite en oikeen uskalla
Kuulostaa ihanalta . Mie oon kanssa loman aikana riehunu kaappeja läpi ja pistänyt olohuonetta uusiksi. Nyt olisi ajatuksissa ostaa uusi sänky ja pistää makuuhuone uuteen uskoon.Huonekalut ovat vaihtaneet vähän huoneita ja kolmas makkari on nyt jaettu leikki/työhuone. Olohuone ja makkari on vielä ihan sekaisin, kirjat lattialla ja lajittelu kesken. Kierrätyskeskusläjä kasvaa, onpas tavatoiden läpikäynti terapeuttista Yksi kirjahylly on kokoamatta jne. Huomenna pitäisi saada kaikki valmiiksi, kun tuo mies täytyisi päästää töihin relaamaan
Sitä on oltu kylillä riekkumassaMä olisin voinut ottaa tänään tasoittavan lonkeron
Kävin kaiki paperitkin läpi ja miehellä on yövuorossa jotain tekemistä, saa silputa vuoden paperitKuulostaa ihanalta . Mie oon kanssa loman aikana riehunu kaappeja läpi ja pistänyt olohuonetta uusiksi. Nyt olisi ajatuksissa ostaa uusi sänky ja pistää makuuhuone uuteen uskoon.
....tuntuuhan se mutta pelottaa myös.....uskalla vaan - tommosessa tunteessa oleminen vain tuntuu hyvältä ja se vahvistaa
Voi se olla, että joudut siirtämään takaisin. Miulla on kanssa yksi lipasto joka on muuttanut viime viikkojen aikana paikkaa jo pari kertaa .Kävin kaiki paperitkin läpi ja miehellä on yövuorossa jotain tekemistä, saa silputa vuoden paperit
Makuuhuoneen senkki ei oikein sovikaan olohuoneeseen, täytyiskö siirtää takaisin
Totta kai pelottaa, jänskättää, kauhistuttaa, ihastuttaa...yhtäaikaa. Vapaa pudotus. Sulje silmät ja heittäydy.....tuntuuhan se mutta pelottaa myös...