Menin suoraan töistä, ei tommosta muuten tapahtuisEpäilyttävän pirteää touhua heti aamusta
Menin suoraan töistä, ei tommosta muuten tapahtuisEpäilyttävän pirteää touhua heti aamusta
Huonot ilmat, paras viettää loma kotonaEn haluu töihin! haluun jo lomalle...tosin kaikki muut palaa jo töihin kun mä alotan lomani...
No et kuitenkaan tuu vaikka kuinka uhoisit Vaikka mun puolesta apukomentaja olis enemmän ko paikallaan. Nyt luoja on armollinen ja jälkeläinen nukkuu.No älä nyt sentäs. Sano et tinku tulee komentaa jos ei oo nätisti.
Mutta sä voit sanoa että tinku tulee...tinku näkee ja kuulee kaiken niinkuin joulupukkiNo et kuitenkaan tuu vaikka kuinka uhoisit Vaikka mun puolesta apukomentaja olis enemmän ko paikallaan. Nyt luoja on armollinen ja jälkeläinen nukkuu.
Täällä *vilkuttaa*Missä köpsy,missä ruutis,missä routamisu,....miksi täällä on niin hiljaista?? Eilenkin illalla näköjään ollut suht hiljasta.
heippa hei hyvä kun muistutit tosta leffasta täytyykin alkaa tiirailla sitä toisella silmällä mites teillä siellä meininki?..oi ja voi ja joijoi - Nelosella justnyt menossa ihana mm. huikeaa pukuloistoa ja tietysti juonittelua sisältävä Rautanaamio !
Siis noi puvut - ihan käsittämättömän upeita ! Hurjasti yksityiskohtia ja mietipäs sitä kankaan määrää mitä on laitettu menemään...ja ne kirjailut ja miljoona metriä (alakanttiin toikin luku) pitsiä...ja niitä vaatteita kannetaan ryhdikkäänä kauniisti
..jees - kiitos, tilaan unikuviksi jo etukäteen tuon tyylistä seikkailua
Ai niin - iltaa kaikille *vilkuttaa*
Täällä *vilkuttaa*
Huh. Meinasin olla jo siusta huolissaan *halii*.Menin suoraan töistä, ei tommosta muuten tapahtuis
..oi ja voi ja joijoi - Nelosella justnyt menossa ihana mm. huikeaa pukuloistoa ja tietysti juonittelua sisältävä Rautanaamio !
Ai niin - iltaa kaikille *vilkuttaa*
Moikka moi ...mitäs, touhukolmikko jo unillansa, iltaräpätykset olivat kohdillaan että ei tässä tarvinnut mun puhua juuri ollenkaan, kun en saanut sanaa mihinkään väliin ...heippa hei hyvä kun muistutit tosta leffasta täytyykin alkaa tiirailla sitä toisella silmällä mites teillä siellä meininki?
Hahaaa - johan on vinkee ilme tällä epäilijäkattisella ...
Keitetäänkö sumpitIltaa, töistä palauduttu.
Tuisäisäi...mitäs vislailet siellä senkin hanipöö *pus*...mitä rauhaas kuuluu ?
Verenpisaralle iltaa
Iltaa tinkunen *vilkuttaa*Iltaa routamisu
Oletkos sinä tuossa vasemmallaHahaaa - johan on vinkee ilme tällä epäilijäkattisella ...
...shhh...elä nyt paljasta kaikkia...*sipisee ja kuiskaa*...valeasussa nääs ihan vienokainosti....Oletkos sinä tuossa vasemmalla
En tiä. Huomenna 7.00 töihin.Keitetäänkö sumpit