The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se sama kohtalo oli muillakin sen ajan taiteilijoilla. Käsittääkseni hilpeästä ja hauskana pidetystä Repe Helismaasta tuli synkkä katkera holisti ja kaikki varmaan muistaa Masa Niemen kohtalon

Ola Virran alkoholisoituminen oli jotenkin hyväksytympää, siihen maailman aikaan oltiin erittäin paheksuvia juoppoa naista kohtaan. Siksi Laila Kinnunen piiloutui pienelle mummonmökille pulloineen.

Harmi että Sauli Lehtosen kävi miten kävi, hänestä oisi voinut tulla vaikka mitä
Niinpä. Sauli oli kans loistava. Hirviä metsästetään liian vähän.
Repe ei ehtiny kuolla viinaan kun syöpä vei. Junnu sai korkin kiinni.

Viinan tai muiden aineiden viemien taiteilijoiden lista on pitkä.

Ja kyllä. Se on sinänsä traagisempaa kuin Ville Virkamiehen ryyppääminen. Henkilö joka koko elämänsä auttaa muita edes hetkeksi unohtamaan kurjan arjen, vittumaisen pomon jne ei itse kestä omaa arkeaan.

Tilaisuudetkin ovat vähän toista luokkaa kuin Ville Virkamiehellä. Hänen työnsä ei ole kapakoissa ja harva hänelle tuoppia tarjoaa. Juice aikanaan sanoi, että ei muista montako kertaa hänelle on tahdottu tarjota tuoppi. Mutta koskaan ei kysytä milloin olet viimeksi syönyt.
 
- Miten toi syöminen voi olla aina noin vaikeeta?
- No kun mua pitää syöttää aina.
- Ei pidä, kun sä olet iso poika ja osaat syödä ihan itsekin. Otas nyt se lusikka käteen ja ala syömään, niin kasvat vielä isommaksi pojaksi.
- Äiti, mä en aina jaksa kuunnella tota sun riehumista vaikka sinä oletkin kaunis ja ihana. Mutta mä en vaan jaksa enää. Ja minä en halua kasvaa isoksi, niin lopeta se riehuminen.
------
- Mulla on ollu niin paljon vastoinkäymisiä ja riehumista tänään, et mun pitäis lopettaa tää riehuminen. Ja mun täytyy ampua toi varas niin en mä ehdi syömään.
------
- Äiti, laita tää sormus sun sormeen. Minä voin sahata sen sormen sitten irti kun se juuttuu kiinni.



I have no words.
 
No jo on hiljasta meininkiä...plah.
Tarvis kai jotain keksiä mutta kun ei jaksais yhtikäs mitään....ulkonakin rupee taas tummia pilviä kerääntyy.
Ensi viikko vielä töitä ja sitten loma...pitkä viikko tulossa ,pitää perehdyttää sijainen ja voi että mä inhoan sitä kun kaikki aika menee sitten siihen. Olis jo pe ilta.
 
Iltaa :) Huhhei yksi projekti melkein valmis, katsottiin läpi iso iso pino vanhoja papereita, tiliotteita ja päätöksiä ja päätettiin mitkä viellä säästetään ja mitkä silputaan. Vierähti siinä n 3 tuntia.:eek:
Huomenna viellä jatkuu silppuaminen.:notworthy::rolleyes:
 
Just nyt haluaisin tunkea sen jalat sementtiin ja nakata koko kakaran jokeen :mad:
Äitien tärkeimmät hommat on kärsivällisyys, kärsivällisyys ja kärsivällisyys.

Vaahteramäen Eemelistäkin tuli isona kunnanvaltuuston puheenjohtaja ja kaikkea muuta tylsää.

Mut äidillään on vieläkin tallessa vihko. Astrid Lindgren sai sen käsiinsä ja kirjoitti siitä muutaman kirjan.

Niih!
 
Millonka sulla loma alkaa ? Mulla on viellä 3 viikoa lomaa tähteellä. :)
Viikon päästä mutta se viikko tule olemaan hyvin hyvin pitkä...joudun perehdyttämään sijaiseni ja yhtään jaksais sellasta.
Ja suurin osa menee sitten jo viikon parin päästä töihin niin ollappa siinä sitten lomalla. No,ehkä joku ehtii rehvata mua sitten arkenakin kun ei ole työvuorossa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä