Ei sit tullu mieleesikään postittaa mulle???Enpä yhtään ajatellut. Olisin voinut siis lahjoittaa koko lastin heille ja olisimme ylimmät ystävykset
Ei sit tullu mieleesikään postittaa mulle???Enpä yhtään ajatellut. Olisin voinut siis lahjoittaa koko lastin heille ja olisimme ylimmät ystävykset
Oltais voitu samalla tsekata Namusen lomapuuhastelut.Tai oisit voinut huhuilla The Ketjua hätiin
Kyllä. Muut oisi juoneet ja minä tietysti siveänä kiristellyt nutturaaKetjun apuun voi aina luottaa
No, ei kylläkäänEi sit tullu mieleesikään postittaa mulle???
Samaa ajattelin. Ei menis hukkaan kun juojia riittää.Ei sit tullu mieleesikään postittaa mulle???
Ne on kirkkaita. Kauankohan ne säilyy? Pitäiskö kaataa jo nekin pois?Eipä hätää Namunen. Ainahan voit hommata uuden laatikollisen viiniä. Myö tuodaan ruoat tullessamme.
Kauniita unia!Huoh.
Olipa taas jotenkin vähän pöh-päivä. Vaan kohtahan se on ohi.
Öitä siis ja kauniita unia!
Kyllä se on niin väärin, jalojuomaa viemäriinKaksi laatikkoa viiniä yms kaadettiin kraanasta alas silloin, kun niitä ei kukaan halunnut.
Miulla ei oo mitään käsitystä viinaksien säilymisestäNe on kirkkaita. Kauankohan ne säilyy? Pitäiskö kaataa jo nekin pois?
Lues viinankätkijä! Löytyy myös Loirin pääosanäytelmässä videolla.Miulla ei oo mitään käsitystä viinaksien säilymisestä
Miulla tahtoo tsihitkin pahentua jääkaappiin
Selittänee miksi se kossu on niin pahaaLues viinankätkijä! Löytyy myös Loirin pääosanäytelmässä videolla.
Kossu ei ihmisen elinikänä happane.
Hyvänmakuinen viina on aina siellä pullon pohjalla.Selittänee miksi se kossu on niin pahaa
Ei.Avaamattomassa pullossa juoma säilynee joitain satoja vuosiaNe on kirkkaita. Kauankohan ne säilyy? Pitäiskö kaataa jo nekin pois?
Tervetuloa yöradioni pariin.Käväsin myöhäisillan lenkillä
Joudun arvostamaan erittäin suuresti.Tervetuloa yöradioni pariin.
Dylanin parhautta ja kenties loistavin tulkinta mitä olen kuullut.