Boobabe
JooOk, jospa annatte ajan kulua ja kahotte mitä jutusta tulee.
JooOk, jospa annatte ajan kulua ja kahotte mitä jutusta tulee.
Ei mitää hätää. Mie oon tottunut siihen tai jotenkin päässyt yli, ettei lasta tule eikä aina sitä voi muistaa ettei kaikkilla ole lapsia,kun pyörii palstalla. En mie pahastunut.Tyhmä minä, anteeksi kauheesti
Kyllä lomalla on rentouttavaaTänään tyhjennettiin kylmiö ja verkkokomero. Aika paljon lähti roskikseen ja kaksi autonperällistä lähtee kierrätykseen. Maalauksia olen hoidellut tosiaan niin useassa vuorossa, että nyt ei tarvitse enää maalata. Ihanaa, sain kaiken tehtyä. Jotta homma ei kävisi liian helpoksi, niin yksi kirjahylly vaihtaa huonetta ja kaksi senkkiä samoin. Keksin uuden järjestyksen. Mies-polo täällä kiittää vaimon kekseliäisyyttä Urakan kruunaa tietysti helvetillinen siivousrumba
Olin 40, kun meidän lapsi syntyi. Luomuraskaus ja olin elänyt lapsettomana siihen asti, raskautumisen mahdollisuus erittäin epätodennäköistä. Tiedän, miltä tuo huomauttelu tuntuu. Anteeksi kovasti, olin törppö.Ei mitää hätää. Mie oon tottunut siihen tai jotenkin päässyt yli, ettei lasta tule eikä aina sitä voi muistaa ettei kaikkilla ole lapsia,kun pyörii palstalla. En mie pahastunut.
Miehelle vähän järkevää hommaa vapaapäiviksi, niin ei mene tekemään uusia "siivouskeikkoja", joilla yllättää iloisestiKyllä lomalla on rentouttavaa
Ei vaan tuommoinen on mukavaa kun saa ajan kanssa puuhastella. Tykkään
Löysinpä yllärin kellarin taaimmaisesta nurkasta kaikkien työkalujen yms alta. Laatikollinen viinaa Oli jäänyt sinne, kun niitä ei raaskittu hävittää häiden jälkeen. Kaksi laatikkoa viiniä yms kaadettiin kraanasta alas silloin, kun niitä ei kukaan halunnut.
Sasse, yksi säilytyslaatikko vetää noin kymmenen pulloa. Kaksi sellaista laatikkoa siis hävitetty ja vielä löytyy nurkista. Hjuuston, meillä on alhoholin kanssa ongelma.
Niinpä, "The devil finds work for idle hands", niinku angloilla on tapana sanoa.Miehelle vähän järkevää hommaa vapaapäiviksi, niin ei mene tekemään uusia "siivouskeikkoja", joilla yllättää iloisesti
Myytte kadulla niitä.Sasse, yksi säilytyslaatikko vetää noin kymmenen pulloa. Kaksi sellaista laatikkoa siis hävitetty ja vielä löytyy nurkista. Hjuuston, meillä on alhoholin kanssa ongelma.
Alakerran alkemistien sydämet vuotaisi verta jos tietäisivätSasse, yksi säilytyslaatikko vetää noin kymmenen pulloa. Kaksi sellaista laatikkoa siis hävitetty ja vielä löytyy nurkista. Hjuuston, meillä on alhoholin kanssa ongelma.
Läl läl lää. se on mulla, ota kii jos saat.Iltaa ketjuun. mikäs tänään puheenaihe ? Onko Bitsi tänään avoin rietastelija vai siveä neitsykäinen ?
Kertokaa mulle mistä löytyy kadonnut paita ? Ei löydy pesukoneesta, eikä sen takaa, ei pyykikorista tai takaa, ei vaatehuoneesta eikä vaatekaapista, ei sängyn päältä eikä alta, ei keittiöstä, ei olohuoneesta tai eteisestä.
Ei se mitään. Mie oon38 nytOlin 40, kun meidän lapsi syntyi. Luomuraskaus ja olin elänyt lapsettomana siihen asti, raskautumisen mahdollisuus erittäin epätodennäköistä. Tiedän, miltä tuo huomauttelu tuntuu. Anteeksi kovasti, olin törppö.
Jestas sentäänSasse, yksi säilytyslaatikko vetää noin kymmenen pulloa. Kaksi sellaista laatikkoa siis hävitetty ja vielä löytyy nurkista. Hjuuston, meillä on alhoholin kanssa ongelma.
Me miehet ollaan tyhmiä.No voi sun suatana ...kuka mies menee mielummin kavereiden kans ryyppää kun hengaa mun kanssa
No okei,ensin hengaa mun kanssa ja "jos sit myöhemmin meen"....no joo,ei tarvi mun kaa jos ei haluu,en mä väkisin.
Enpä yhtään ajatellut. Olisin voinut siis lahjoittaa koko lastin heille ja olisimme ylimmät ystävyksetAlakerran alkemistien sydämet vuotaisi verta jos tietäisivät
Mokoma, tuo Se mun paita heti takaisin. !Läl läl lää. se on mulla, ota kii jos saat.
Alkoholin väärinkäyttöä. Paheksun ERITTÄIN syvästi.Löysinpä yllärin kellarin taaimmaisesta nurkasta kaikkien työkalujen yms alta. Laatikollinen viinaa Oli jäänyt sinne, kun niitä ei raaskittu hävittää häiden jälkeen. Kaksi laatikkoa viiniä yms kaadettiin kraanasta alas silloin, kun niitä ei kukaan halunnut.
No, sori ny mutta kun kellekään ei kelvannuAlkoholin väärinkäyttöä. Paheksun ERITTÄIN syvästi.
Et oo kysyny KAIKILTANo, sori ny mutta kun kellekään ei kelvannu
Teistä olisi tullut varmaan ihan bestiksiäEnpä yhtään ajatellut. Olisin voinut siis lahjoittaa koko lastin heille ja olisimme ylimmät ystävykset
Tod näkTeistä olisi tullut varmaan ihan bestiksiä
Tai oisit voinut huhuilla The Ketjua hätiinEnpä yhtään ajatellut. Olisin voinut siis lahjoittaa koko lastin heille ja olisimme ylimmät ystävykset
Sorry nro 2, olet tietenkin oikeassa. En palstaillut silloin eli teidän mielipide jäi kysymättä.Et oo kysyny KAIKILTA
Ketjun apuun voi aina luottaaTai oisit voinut huhuilla The Ketjua hätiin