The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ehkä. Nyt en vaan saa sanottua kun en halua pahotta hänen mieltä...ihan niinkuin hän ei olisi mun mieltä pahottanut käytöksellään monta kertaa siis sillä että ole kysynyt mun kuulumisia. Mutta kai se on kauheen vaikeaa kysellä.Itse kysyin viimeksi mitä hänelle kuuluu.
Mielen pahoitus.

Sen voi tehdä lukemattomilla tavoilla.

Itse en viitsi mieltäni pahoittaa tyylikkäistä pakeista tai perutuista treffeistä. Myös litsari korvilleni on useimmiten ihan ansaittu.

Sitä kutsutaan elämäksi.

Mieli pahoittuu vasta kun on elämää suuremmat tunteet pelissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
No ni ja sitten jotain sapuskaa uuniin. Pesin samalla vessan että nyt on hyvä mieli kun vihdoin saanu kämpän taas siistiksi.
Ja mää tuoksun hyvältä:rolleyes: Hyvällä seuralla on ihanan tuoksusta käsisaippuaa ja mä aina läträän sen kanssa niin että se pullo on pian tyhjä:geek: niin sit kun olin kaupassa ostin samaa mutta suihkusaippuana että nyt saan läträtä silläkin oikeen urakalla.En yleensä välitä suihkushamppoista kun ne jättää ilkeen tunteen iholle et sitä olis vielä mut tää ei jätä ja tuoksu on niiin hyvä!
 
ai niin se, muista ruutiksen neuvot treffeistä ja antamisesta

viimiestään toisilla
Höpö höpö. Ja saa nyt nähä ees nähäänkö....se kuulusia pallo on nyt sillä :D Ite se otti yhteyttä ja sovittiin et nähään viikonloppuna ja aamulla oli sit puhe et jos tänää mut jos sillä mene nyt kauheen myöhään niin en mä sitte tiedä lähenkö minnekkään.
 
No aamul sovittiin et kun tulee poikain kanssa reissusta niin nähdään ja nyt poijjaat oli houkutellu sitä terassille.Sano kyl et hän vasta harkitsee mut tietäähän sen nyt et menee. Silti nyt kuitenkin nähdään....se sit joko dumppaa mut tai ei.
Kai se vähän houkuttaa pistää reissu pakettiin poikien kanssa, mutta sovittu mikä sovittu, tulee kumminkin ees käymään sun luona (y)
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
:unsure:Iltaa ketjuun. :) mikäs tänään puheenaihe ? Onko Bitsi tänään avoin rietastelija vai siveä neitsykäinen ?:D

Kertokaa mulle mistä löytyy kadonnut paita ? Ei löydy pesukoneesta, eikä sen takaa, ei pyykikorista tai takaa, ei vaatehuoneesta eikä vaatekaapista, ei sängyn päältä eikä alta, ei keittiö:notworthy:stä, ei olohuoneesta tai eteisestä.:eek::(o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
:unsure:Iltaa ketjuun. :) mikäs tänään puheenaihe ? Onko Bitsi tänään avoin rietastelija vai siveä neitsykäinen ?:D

Kertokaa mulle mistä löytyy kadonnut paita ? Ei löydy pesukoneesta, eikä sen takaa, ei pyykikorista tai takaa, ei vaatehuoneesta eikä vaatekaapista, ei sängyn päältä eikä alta, ei keittiö:notworthy:stä, ei olohuoneesta tai eteisestä.:eek::(o_O
Sohvatyynyn alta
 
:unsure:Iltaa ketjuun. :) mikäs tänään puheenaihe ? Onko Bitsi tänään avoin rietastelija vai siveä neitsykäinen ?:D

Kertokaa mulle mistä löytyy kadonnut paita ? Ei löydy pesukoneesta, eikä sen takaa, ei pyykikorista tai takaa, ei vaatehuoneesta eikä vaatekaapista, ei sängyn päältä eikä alta, ei keittiö:notworthy:stä, ei olohuoneesta tai eteisestä.:eek::(o_O
Omasta mielestäni siveä mut kuulemma levittelen reisiä ainaki Tiibiille ja Krutille
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä