The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

linuxvittusaatana. poika haki eilen mun tietsikan huoltoon ja jätti mulle perkeleen linuksilla varustetutun läppärin, joka ei suostunu toimimaan mokkulalla saatana.
Pekeleen nörttinulikan saatana tuli vasta tänä iltana laittamaan tän läppärin toimintakuntoon, jotta isipappa pääsee nettiin nih.

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tänään tyhjennettiin kylmiö ja verkkokomero. Aika paljon lähti roskikseen ja kaksi autonperällistä lähtee kierrätykseen. Maalauksia olen hoidellut tosiaan niin useassa vuorossa, että nyt ei tarvitse enää maalata. Ihanaa, sain kaiken tehtyä. Jotta homma ei kävisi liian helpoksi, niin yksi kirjahylly vaihtaa huonetta ja kaksi senkkiä samoin. Keksin uuden järjestyksen. Mies-polo täällä kiittää vaimon kekseliäisyyttä :D Urakan kruunaa tietysti helvetillinen siivousrumba (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
tsuferaffi
Ylpeys puolikkaan oppimisesta viheltämään on karissut, kun sitä on kuunnellut pari päivää tauotta. No okei, on se itkeny, huutanu ja valittanu välissä. Nyt se on myös näytellyt mulle koko päivän iloisena keskisormea, on kuulemma oppinut tämän hurmaavan tavan isin tykönä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä