NassuRessu, kiitos muistutuksesta! Unohdin ihan totaalisesti tuon a-vitam. jutun. Täytyy siis siirtyä niihin raskausvitamiineihin
Salassa pitäminen juhla-aikaan ei tuota ongelmia, kun en muutenkaan mitään juo. Tai jos juon, niin tooodella harvoin. Oon niin kranttu, että mikään alkoholi ei maistu tarpeeks hyvälle
Mää jäin miettiin tuota
minean la, voiko se mennä nyt jo helmikuun lopulle.
Mietin myös, että riittäiskö pelkkä foolihappolisä.. Mistä oot sen hommannu, ihan apteekista?
Imn, täällä kans tämä kylmyys jo alkaa nyppimään
Emeli, totta! Ei oireettomius tai voimakkaat oireet takaa mitään. Ja niinhän se on, että jos +6 rv:llä syke löytyy on km riski häviävän pieni. Tosin itse lukeuduin ekassa raskaudessa tuohon n. 1%:n luokkaan.
Tervetuloa kaikille uusille!
Täällä juhannus mennyt oikeastaan kotona ollessa. Ihan hyvä niin, ollaan saatu viettää koko perhe yhteistä aikaa
Oireet edelleen hyvin lieviä. Nälkä tulee herkemmin, vilua on yleensä iltaisin. Väsymystäkin on ehkä enemmän kuin normaalisti. Mutta aika normi eloa oon saanu viettää. Mieliala vaihtuu jatkuvasti, välillä uskon masussa olevan elämää ja välillä taas uskon, että kesken on mennyt ilman vuotoa (kokemusta on). Noh, onneksi se uä on viiden päivän päästä.
Mulla on hirveen huono omatunto, kun oon menny syömään fetaa ja halloumjuustoa
yht'äkkiä tajusin, että nekin on kiellettyjen listalla