The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos itteään saa häpeilemättä kehua, niin mä olen ensiluokkainen mörönkarkoitin.

Tosin mun tapauksessani lääke voi olla pahempi kuin tauti.
Mä oon kuulema kans tosi hyvä mörönsyötti :D..mua huudetaan aina paikalle kun menee ipanoilla unikuvat liian villeiksi...nooo, ei siinä - mörkökin taatusti huutaa ja korkeelta aamunkoiton sarasteessa ja tuo mut kipin kapin oikealle paikalle :D

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Vanhan taivaan
jäädessä selkäni
taakse

uuden päivän
hiipiessä
horisontissa

hengitän
syvään
viileää yöilmaa

teen eiliselle
pistettä
huomiselle

mahdollisuutta
avata puhdas
sivu

sydämen kirjoittamaksi.

• Tykkää
Reactions: IhQ
No upsie daisies vaan - kello on naksuttanut aivan liian pitkälle uuteen päivään :D....arvatkaas vaan kuka on aamusella ihan pojoing vaan pöwwönä :D

Se on mentävä katselemaan, mitä ois tarjollansa meikäläisen unikuvissa näin juhannusyönä - taitaa ne puutarhatontut tulla ja valloittaa koko tilan :D - eli...

...rauhaisia unikuvia ja lempeää aamua kaikille yhdessä ja erikseen :)
Hyvää yötä.

Juhannuspäivän aamua kaikille hereillä oleville!

Olis varmaan pitänyt laitttaa ne heinät tyynyn alle....näin unta siitä eilisiltaisesta miehestä ja niin oli selvä "kuva" ettei mitään rajaa. Mutta ei ollut yrttejä tyynyn alla niin...

Juhannuspäivän aamua kaikille hereillä oleville!

Olis varmaan pitänyt laitttaa ne heinät tyynyn alle....näin unta siitä eilisiltaisesta miehestä ja niin oli selvä "kuva" ettei mitään rajaa. Mutta ei ollut yrttejä tyynyn alla niin...
...oi, sä näit ihania unikuvia :)...nyt vain kaivelemaan niitä yhteydenottotietoja ja laittamaan asiaa eteenpäin :)

IhQ
Huomenta!
Tais eilisen grillauksen saldona olla, namiruuan ja täyden mahan lisäksi yks itikanpurema. Hirvee kutina ja kipu tuossa kohdassa. Kuitenkaan se itse pistojälki ei ole ku joku sentin halkaisijaltaan eikä ees itsessään punainen.

Hyvää ja hempeetä juhannusaamua :)

Omat unikuvat olivat tasaisen harmaita, ei edes puolikasta sammakkoprinssiäkään näkynyt :D - kumma juttu :D...

Kikkurapöwwöisenä menen sujuvasti kohti tätä päivää auringon hitusesti pilkistellessä pilvien lomasta, päivä vaikuttaa siis sangen lupaavalta :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä