The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...oi, sä näit ihania unikuvia :)...nyt vain kaivelemaan niitä yhteydenottotietoja ja laittamaan asiaa eteenpäin :)
Se oli kyllä ihana uni. Luuli et annoin pakit ja oli jo lähdössä pois...juoksin sen kiinni et eikö ees heippoja sano ja kerto et luuli että että annoin pakit.Kun en antanut niin rupes halimaan. Sit lähettiin ajelee,se sai sakot,ajettiin korkeella sellasen aukeavan sillan päällä ja mua pelotti koko ajan että se aukee. Sit oltiinkin sen lapsuudenkodissa ,sen huoneessa ja heräsin siihen kun kömmin sen kainaloon pötköttää. Vieläkin tunnen sen halin...no ehkä johtuu siitä et halas mua eilen ja se oli niin ihana hali :)

Se oli kyllä ihana uni. Luuli et annoin pakit ja oli jo lähdössä pois...juoksin sen kiinni et eikö ees heippoja sano ja kerto et luuli että että annoin pakit.Kun en antanut niin rupes halimaan. Sit lähettiin ajelee,se sai sakot,ajettiin korkeella sellasen aukeavan sillan päällä ja mua pelotti koko ajan että se aukee. Sit oltiinkin sen lapsuudenkodissa ,sen huoneessa ja heräsin siihen kun kömmin sen kainaloon pötköttää. Vieläkin tunnen sen halin...no ehkä johtuu siitä et halas mua eilen ja se oli niin ihana hali :)
..oiiih..<3...tinkuliininen *halaa*...nyt jos koskaan - kaivat vaikka maan ääristä siitä ihmisestä ne yhteystiedot ja - tiiät kyllä mitä tehdä :)

IhQ
Huoh, mitähän tänään.

Varmaan lisää syömistä..jäi ainakin sitä kalaa mitä grillattiin :p

Sit kun osais vaan ottaa iisisti nää pari päivää eikä huolehtis vielä ens viikosta taas. Toimiston vastaava, eli se lähipomo jäi 5 viikon lomalle, alkaen siis ens viikosta. Voi kökköset.

Miusta on nyt parina aamuna tuntunut ettei meinaa kuulla mitään..korvissa tuntuu tinnittävän kovempaa tai oon muuten vaan niin aamutukossa jotenkin.

Tänään pitäisi lähteä hurvittelemaan tirpan kanssa huvipuistoon. Ilma on mitä sattuu. Millainenkohan vaatetus toimisi parhaiten helleasu-sadeviitta-karvareuhka?
Jees, toi sun mainitsemas yhdistelmä vois olla takuuvarma :) - karvareuhkaa voi sitten tuuletella tarpeen mukaan jossain ihan hillittömässä vempeleessä samalla kun huutta jiiiihaaaaa :D!

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
:)Huomenta ja ihanaa juhannuspäivän aamua.

Täällä näkyy olevan kaunis, aurinkoinen aamu. Sai nukkua pitkään ja ihana aamupala, nyt keittelin isännälle aamun toisen kahvipannullisen. :love:

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tinkuliinilla on tuntunut olevan :)mukava ilta.
Ota yhteyttä tyyppiin ja kiitä kivasta illasta ja pyydä treffeille. :)

Viimeksi muokattu:
Minen lähde vempeleisiin. Se on miehen homma :notworthy:
..uuu..sä otat sitten jännämomentit ihan maanpinnalla kattoen...toisinaan sekin on ihan viisautta :)...ja jos siellä kovasti porukkaakin piisaa, niin on siinä yhtä karusellihulinaa väkijoukossa olemisessakin :)

...saapi Mr Toffonen sua sitten päivän päätteeksi pyöritellä vaikka tanssiaskeleilla juhannuksen kunniaksi :)

..uuu..sä otat sitten jännämomentit ihan maanpinnalla kattoen...toisinaan sekin on ihan viisautta :)...ja jos siellä kovasti porukkaakin piisaa, niin on siinä yhtä karusellihulinaa väkijoukossa olemisessakin :)

...saapi Mr Toffonen sua sitten päivän päätteeksi pyöritellä vaikka tanssiaskeleilla juhannuksen kunniaksi :)
Ei se tanssi :notworthy: just eilen kysyin, että kiinnostaisiko lavatanssit. Piti mua ihan outona.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä