The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kauneus/komeus on katsojan silmissä - ja se mikä oikeesti jotain merkkaa on sitten siellä sydämessä :)
Jos jonain päivänä Peppiini törmään niin se on ihan varmaa, että hän ei ihastu komeaan ulkomuotooni.
Vastavuoroisesti tissit tai perse ei ole ensimmäinen mieleen juolahtava sana jos Pepistäni puhutaan. Ei ne kyllä haittaakaan. Punaiseen vivahtava tukkakin on vain bonusta.

• Tykkää
Reactions: Bitch
Jos jonain päivänä Peppiini törmään niin se on ihan varmaa, että hän ei ihastu komeaan ulkomuotooni.
Vastavuoroisesti tissit tai perse ei ole ensimmäinen mieleen juolahtava sana jos Pepistäni puhutaan. Ei ne kyllä haittaakaan. Punaiseen vivahtava tukkakin on vain bonusta.
Ulkonäkö on vain ns. boonusta, muutoin kaikki muu tulee ihmisestä itsestään sisältä - ja kun kaikki on kohdallaan, tilanne ja tähdet ja koko universumi, niin kahden ihmisen löytäessä toisensa - siinä puhuu isosti sielut ja sydämet :)<3

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Voi plaah. Tylsää.
No eikä luulis sulla olevan ollenkaan - jos mä oisin sä, niin mä oisin melkoisena salapoliisina selvittämässä sen juhannusyömiehen tietoja tai ainakin norkoilemassa ja lenkkeilemässä siinä ns. suntin suulla samoilla reiteillä, jos vaikka vielä sattuisin näkemään :)

Sähän taijat tietää/tuntea miehen jotenkin, joten...tiiätkö ketään kaveria, joka tuntis kans :)? Once in a lifetime opportunity, tinku, take it and use it wisely :)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Me istuttiin iltaa rantanuotiolla. Yllättäen ukoilla oli kitarat mukana ja siellä musisoitiin. Eikä oltu edes juovuksissa, 6 ihmistä ei saanut tuhottua puoliakaan 3l viinipänikästä. Sauna oli lämmin koko päivän ja yön, tuli sielläkin ihan muutama tunti parannettua maailmaa. Ja lotrattua järvessä.

Mä lähden ottamaan tästä kaupungista otetta ja kattomaan että josko tää rupeis vaikka heräilemään :)...on kyllä niin hiljaista ja rauhallista, että enhän mä täällä osaa ollakaan :D kun oon kuitenkin tottunut siihen elämisen ääneen ja menoon ja liikkeeseen :)

Mutta - josko saisin tällekin päivälle jaetuksi sitä mun vähäistä läsnäolon voimaa ja auttamista, mikä tuntuu kyllä niin pisaralta valtameressä kaikkinensa mutta enpä taida muuta osata nyt antaakaan...

Nauttikaa päivästänne, mitä ikinä sitten keksittekään tehdä, rentoutukaa ja menkää avoimin mielin ja vielä avoimemmin sydämin kohti tämän päivän seikkailuita :)

Moikat kaikille murusille :) *vilkuttaa ja puspus*

• Tykkää
Me istuttiin iltaa rantanuotiolla. Yllättäen ukoilla oli kitarat mukana ja siellä musisoitiin. Eikä oltu edes juovuksissa, 6 ihmistä ei saanut tuhottua puoliakaan 3l viinipänikästä. Sauna oli lämmin koko päivän ja yön, tuli sielläkin ihan muutama tunti parannettua maailmaa. Ja lotrattua järvessä.
Kuulostaa aivan satumaisen ihanalta juhannukselta :)

Onneksipa tuli sitä "muilutusta" sinne mökille, nyt sulla on kokemusrepussasi miljoona ihanaa muistoa tästä juhannuksesta :) <3

• Tykkää
IhQ
Oon nyt katellu tuubista noita erilaisia tapoja vaalentaa/haalenta hiusväriä, ilman vaalennusainetta. Olisko vähän teiniä alkaa ite kokeilemaan. Kun rahaa olis ihan kampaajallekin mennä.
Mut haluisin etsiä sen oman värin tuolta jostain kaikkien hiusvärien alta..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä