...mentaHuOmEnTa
Hehee
Hyvänen aika hölmö, soitat sille ja kysytEn minä tiedä oliko sillä mukavaa
Kyllä oli,ei ihan yksin tarvinnut kuitenkaan sitten ollaTinkuliinilla on tuntunut olevan mukava ilta.
Ota yhteyttä tyyppiin ja kiitä kivasta illasta ja pyydä treffeille.
Ei oo numeroo...on vissiin salainen.Hyvänen aika hölmö, soitat sille ja kysyt
..nooo...laitatte vaan kotona jotain ihanaa hempeetä musiikkia ja sitten yhdessä notkuilette ja huojutte kuin rantapalmut vienossa tuulessa ...tanssimista sekin onEi se tanssi just eilen kysyin, että kiinnostaisiko lavatanssit. Piti mua ihan outona.
Pitäkää huikeen hauskaa *vilkuttaa*Täytyy alkaa raapimaan tavaroita kokoon ja porukkaa lähtökuntoon. Moikka moi [tähän kauheesti huiskutusta]
No katopas, kun oli eri kätevää ja palvelu kohdillansa kunnollaAinii. Nurkkabaarissa oli ilmainen parturipalvelu. Ainakin mulle.
Kaveri nimittäin alkoi haukkumaan mua hipiksi ja sanoi, ettei tommoista liehulettiä viitti kattella ja että hän kohta hakee koneen ja tekee mulle miestukan.
Mä sanoin, että hae äläkä uhoo.
Viis minsaa myöhemmin kaveri tuli takaisin mukanaan 20m jatkoroikka ja karvanleikkuukone.
En olekaan ennen istunut terassilla tuopin äärellä tukanleikkuussa.
...entäs ne taiat - tuliko kansallispuvussa kirmailtua pitkin peltoja ja kerättyä horsmia ja kurkattua kaivoon jajajaja ...Huomenta. Tulipahan syötyä, juotua ja saunottua eilinen. Kokkokin tuli nähtyä.
Huomenta. Tulipahan syötyä, juotua ja saunottua eilinen. Kokkokin tuli nähtyä.
Joo. Ja kuten arvata saattaa, niin parturillakin oli promillet kohdillaan. Mut millin siili ei hirveesti taitoa vaadi. Tosin kaverilta meinas mennä sekin pieleen ja jäädä gauheita tupsuja kuin pääni olis käyny leikkuupuimurissa.No katopas, kun oli eri kätevää ja palvelu kohdillansa kunnolla
Uudessa lookissa juhannuspäivän viettoon ja vielä kun taitaa tuosta hyvästä olla mielikin kohdillansa, niin sinnekin on tulossa hyvä päivä
Näittekö te ihan sattumalta?Ei oo numeroo...on vissiin salainen.
tulihan sitä taikojakin tehtyä...entäs ne taiat - tuliko kansallispuvussa kirmailtua pitkin peltoja ja kerättyä horsmia ja kurkattua kaivoon jajajaja ...
Mutta - hyvää juhannuksen jatkoa poikalaan ja hauvalle kans !
Näin äkkipäätään mä muistan kaksi levyä joiden julkaisu on aiheuttanut mulla totaalisen perseelleen putoamisen. Että näköjään humppaa voi noinkin soittaa. Toinen on VanHalenin eka. Toinen on Marinon Juggernaut.Pakko arvostaa
haukku kyl meni eilen kuin viipperä, nyt nukkuu.
Hyvää juhannusta poika
Kiva että on ollut mukavaa,kai haukkukin sai oman osan? tai no miksikä ees kysyn kun tietysti sai.
- että kävit sitten tavallaan yhdellä istumalla useamman parturin käsittelyssä jännityskertoimienkin ollessa kohdallaan. Ja mikä onkaan mennessä kesätukalla - nyt ei tartte vähään aikaan miettiä miten hiukset päässä töröttää kun vain aintaa kasvuvoiman tehdä tehtävänsäJoo. Ja kuten arvata saattaa, niin parturillakin oli promillet kohdillaan. Mut millin siili ei hirveesti taitoa vaadi. Tosin kaverilta meinas mennä sekin pieleen ja jäädä gauheita tupsuja kuin pääni olis käyny leikkuupuimurissa.
Mutta muut kaverit laittoivat parturin ruotuun ja sanoivat, että kun kerran lupasit leikata, niin sit myös teet kunnon jälkeä.
..että tuli viuhahdettua ja kurkittua ja...mutta harmi vaan kun se kuvamateriaali koko tässä jonkin kummallisen hävikin, ettei vaan ihan kokkoon menneettulihan sitä taikojakin tehtyä
Naapurin kitarasankari otti tapahtuman kännykällä videolle, joten kait se leviää jo juutuubissa...- että kävit sitten tavallaan yhdellä istumalla useamman parturin käsittelyssä jännityskertoimienkin ollessa kohdallaan. Ja mikä onkaan mennessä kesätukalla - nyt ei tartte vähään aikaan miettiä miten hiukset päässä töröttää kun vain aintaa kasvuvoiman tehdä tehtävänsä
Juggernaut kyllä räjäytti maailman. Van Halen ei ole koskaan ollut mulle iso juttuNäin äkkipäätään mä muistan kaksi levyä joiden julkaisu on aiheuttanut mulla totaalisen perseelleen putoamisen. Että näköjään humppaa voi noinkin soittaa. Toinen on VanHalenin eka. Toinen on Marinon Juggernaut.