The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No eikä luulis sulla olevan ollenkaan - jos mä oisin sä, niin mä oisin melkoisena salapoliisina selvittämässä sen juhannusyömiehen tietoja tai ainakin norkoilemassa ja lenkkeilemässä siinä ns. suntin suulla samoilla reiteillä, jos vaikka vielä sattuisin näkemään :)

Sähän taijat tietää/tuntea miehen jotenkin, joten...tiiätkö ketään kaveria, joka tuntis kans :)? Once in a lifetime opportunity, tinku, take it and use it wisely :)
Jos mä sanon asiaankuuluvan rehellisen miehisen mielipiteeni, niin Tinkuliini suuttuu mulle. En tahdo häntä suututtaa tai kiusia joten yritän pitää turpani kiinni.

Olikos tuo sitä tissiketjun aikaa vai jostain muusta johtuvaa.

muoks. olikin jo 2008, onpa siitäkin jo aikaa :D

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806247848580_uu.shtml

Kaksplussan keskustelufoorumilla esitellään ihania rintoja kaikissa kokoluokissa.
Ei o täälläpäin hirveesti tissejä näkyny. Pienet tai isot, niin molemmissa silmä lepää.
Vaik olis kuinka yhden Pepin mies, niin ei sitä kait sokeaksi tarvitse ryhtyä?

Hyvää ja hempeetä juhannusaamua :)

Omat unikuvat olivat tasaisen harmaita, ei edes puolikasta sammakkoprinssiäkään näkynyt :D - kumma juttu :D...

Kikkurapöwwöisenä menen sujuvasti kohti tätä päivää auringon hitusesti pilkistellessä pilvien lomasta, päivä vaikuttaa siis sangen lupaavalta :)
Lucky you. Mää näin järkyn painajaisen joistain psykopaattisista teineistä, jotka jahtas mua tappomielessä... Mut onneks mulla ei ollu kukkia tyynyn alla ni ei liene enne :cautious:

vierailijax
Pakko laittaa toisen kerran, tuollaisen naisen vuoksi tekisin veritekoja.
Ei pelkästään rungosta ole kysymys ja tissejähän tuolla ei oikein olekkaan vaan.. Noi silmät.. Itse uskon vanhaan latteuteen että silmät on sielun peili.

Ps. naiset ihanat rakkaat jos mies joskus kehuu silmiänne kauniiksi niin silloin tällöin hän voi myös tarkoittaa sitä.

Ai niin se piisi:

Ei tietenkään tarvitse.
Jos jotain eilisestä muistan (paino sanalla jos) niin pöydässä oli komeanpuoleinen nuorukainen. Tuntematon.
Erehtyi tekemään itteänsä tykö kysymällä, et ”lohkeaisko tolta pildeä helposti”.
Kakskymppiseltä ymmärtää... kyseessä on jokaisen miehen kiinnostuksen kohde.
Mut tapa miten sen ilmaisee...

Se oli Raikka kun sanoi, että naisista ei puhuta noin ainakaan täs pöydässä. Se olin mä joka esti ikävän tapahtumasta.

Mun pöydässä naisista ei puhuta pilluina. Ei edes milloin multa tukkaa leikataan. Käytöstavat ja kohteliaisuussäännöt ne on oltava juopollakin.

• Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Ei o täälläpäin hirveesti tissejä näkyny. Pienet tai isot, niin molemmissa silmä lepää.
Peppiytyminen ei missään nimessä tarkoita että sokeutua pitäisi. Muiden ulkoisten avujen ihailu tarkoittaa, että miehellä on silmää kauneudelle, mutta hänellä ei ole mitään syytä vertailla omaa naistaan muiden kanssa. Eikä se oma ole sen vähempää viehättävä vaikka muistakin kauniita yksityiskohtia löytäisi.

Lucky you. Mää näin järkyn painajaisen joistain psykopaattisista teineistä, jotka jahtas mua tappomielessä... Mut onneks mulla ei ollu kukkia tyynyn alla ni ei liene enne :cautious:
*halaa*...sulleko ne mun unet sitten sinkoili:eek::oops:...noi tommoset tasaisen harmaat unikuvat on mun mielestä niitä ärsyttävimpiä, mieluummin sitten vaikka noi sun killer teenagersit.

• Tykkää
Reactions: Mythago
No hyvänen aika sentään, ei todellakaan :)!

Kauneutta näkee kaikkialla ja sitä pitää saada ihailla ja ihastella, vaikka kuin olis yhden Pepin miestä :). Koskapa se Peppinen on kuitenkin se silmiesi ja sydämesi kauneuden valtiatar, niin toisten kukkasten kauneuden ihastelu ei sitä tosiasiaa kuitenkaan mihinkään vähennä eikä muuta :)

• Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Riittämättömyyden tunteen kanssa painiskelu on...ei ainoastaan toisaalta aivan älyttömän typerää ja turhaan omia voimavroja kuluttavaa, vaikkakin se myös toimii pysäyttävänä asiana ja tilanteiden tarkistelijana ja ajatuksen sekä toiminnan herättelijänä ja suuntaajana, niin - myös suloisen satuttavan tarpeellista.

Mie oon niin pieni.

Mutta. Pienuudessani isosti kiitollinen. Elämä on yhtä mysteeriota, salaisuuksien kammioita ja seikkailuita, selviytymistä ja onnistumista ja löytämistä ja ihmettelemistä. Aina sitä ei todellakaan ymmärrä, eikä edes ole siihen halujakaan, toisinaan sitä kiroaa ja toisinaan ylistää. Ehkäpä se olisi helpompaa, se elämä, jos ei olisi omaa sydäntä siinä mukana kaikkine tunteineen mutta silloinhan - se ei olisi mitään.

Siispä olen kiitollinen tästä elämästä ja isosti otettu tästä sydämestä :)...jos vaikka olisikin sellaista tunnetta havaittavissa, että toisinaan se pumputtomuus olisi ihan hyväksi...mutta vain toisinaan eli pikkiriikkisen nanosekunnin verran :)

Nyt mun täytyy sanoa, että vaikkei mua yleensä kiinnosta muiden lemmenleikit niin yksi näky oli kuvottava: naapurin äskettäin eronnut 38v uutta villiä ja vapaata nuoruuttaan elävä naisihminen suuteli portilla juhannusheilaansa, joka oli ehkä juuri täysi-ikäinen, jos ei turhan tarkkaan katsonut

vierailijax
Nyt mun täytyy sanoa, että vaikkei mua yleensä kiinnosta muiden lemmenleikit niin yksi näky oli kuvottava: naapurin äskettäin eronnut 38v uutta villiä ja vapaata nuoruuttaan elävä naisihminen suuteli portilla juhannusheilaansa, joka oli ehkä juuri täysi-ikäinen, jos ei turhan tarkkaan katsonut
Äläs nyt, kun hän on "voimaantunut" eronsa myötä ja ei todellakaan elä menetettyä nuoruuttansa uudelleen vaan ihan nauttii elämästä.

Tosipuheissa niinhän se taitaa mennä et naiset varsinkin eron jälkeen ja suurin osa jopa ennen sitä niin juurikin elävät sitä menetettyä nuoruuttansa uudelleen.
Voimaantuminen on päivän sana.
Tärkeetä on siinä et saa exän maksamaan koko paskan.

Se oli historian lyhyin Lintsireissu. Viisi minuuttia ja sataa ja sitten sataa vähän kovemmin ja sitten kaatamalla. Tirppa riippuu käsipuolessa ja kitisee...väsyttää...pelottaa...märkä...kylmä...mennään pois. Mennään sitten syömään. Käytiin kurkkaamassa kaksi uutta ruokintalaitosta. Buffa kallis ja keskitasoinen, ruoka-aineallergiat jotenkin huomioitu -> ulos. Paljon mainostettu hampurilaispaikka -> vielä nopeammin ulos, varsinainen sikala. Möliseviä, olutta latkivia baariörkkejä ja vielä törkeämmät hinnat kuin yläkerran buffassa. Mitä teki perhe Toffee? Pakkas porukan autoon ja kurvasi lähimmälle mäkkärille syömään. Abc Nihtisillan kautta kotiin ja nyt leffa ja herkkuja.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Äläs nyt, kun hän on "voimaantunut" eronsa myötä ja ei todellakaan elä menetettyä nuoruuttansa uudelleen vaan ihan nauttii elämästä.

Tosipuheissa niinhän se taitaa mennä et naiset varsinkin eron jälkeen ja suurin osa jopa ennen sitä niin juurikin elävät sitä menetettyä nuoruuttansa uudelleen.
Eiköhän noita samoja juttuja miehistäkin löydy.

Ja toiset ehkä "nyhtää" erossa, toiset ei.
Ei pidä yleistää.

Aijaijaijai.....kyllä mä näkisin ton "voimaantumisen" ihan molempiin sukupuoliin kolahtavana asiana. Ihan yhtälailla se eronnut mieskin osaa mennä vöyhöttää menemään miten tahtoohaluu.

Mutta ihan ei pysty yleistämään kuitenkaan, koska sitten on sellaisiakin ihmisiä jotka ottavat tietoisesti etäisyyttä ja käsittelevät sen eronsa kaikessa rauhassa ja opettelevat uudelleen sen uuden elämänsä hallintaa. Jokaisella vain on ne omat tapansa ja kykynsä käsitellä mm. eroa, toinen hankkii laastareita jopa riesaksi asti ja toinen antaa ajan kulua - ei näitä voi oikein mennä etusormi ojossa soosottelemaan.

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä