Hyvää yötöntä yötä teillekin....ja joskus niitä unikuviakin sittenEi ainakaan tänä iltana, toi kolli on kyllä sellainen mamman poika.
mä,lähen sänkyyn ja isäntäni kömpii myös kohta viereen, pitäkööt kolli sohvan. hyvät yöt muruset.
Hyvää yötöntä yötä teillekin....ja joskus niitä unikuviakin sittenEi ainakaan tänä iltana, toi kolli on kyllä sellainen mamman poika.
mä,lähen sänkyyn ja isäntäni kömpii myös kohta viereen, pitäkööt kolli sohvan. hyvät yöt muruset.
Njoo, hämärtyy kyllä mutta ei sen tartte sitä yöttömyyttä toisaalta estää...se sellainen Lapin polte on kuitenkin niin syvällä sydämessä, että toimii näinkinOiskin yötön yö mut eiiii, pimiähän täälä etelässä tullee..
prkl.
Miun ois pitänyt syntyä lappiin jossa kesällä paistaa aurinko läpi yön.. Eiiiku sinnehän mie synnyinkin..
Naisen perässä tänne joskus jäin ja no ei ole sitä naistakaan pitäsköhän muuttaa takas kotikonuillepäin? En varmaan sitä tee kun lapsilla on kaikki täälä.
...sitten vain jatkamaan sitä yhdessä olemisen mukavuutta , koskapa varmasti oli hänelläkin mukavaaNoh,kummallakaan ollut mitään tekemistä,oltais nyhjätty kumpikin yksinään joten mikäettei sit yhessä muutaman tunnin voinu viettää.
Se vaan oli kauheen mukava
Sitä saa mitä tilaa. Älä pyydä lisää, näit on läjäpäin....
Ja todellakin - anna palaa vain tekstiesi kanssa !
Harmi vain että ei asu täällä.Tai on ennen asunut mutta ei nykyisin....sitten vain jatkamaan sitä yhdessä olemisen mukavuutta , koskapa varmasti oli hänelläkin mukavaa
...entäs sitten jos pyydänkin, seuraako siitä mulle rankkua ? Anna tulla vaan, sä osaatSitä saa mitä tilaa. Älä pyydä lisää, näit on läjäpäin.
En kaipaa naisia huonoja,
kun riittäis yksi ihana.
Mut meitä karvakuonoja
pitävät nuo vihana.
Jos yhden kiltin tyttösen,
mut tuhman sopivasti
kainaloon jos saisin sen
ja toisin kotiin asti.
Ken tietää rilluvuosi vaikka
voisi siihen surkastua?
Tää tutkimuksen olis paikka,
mut hänen pitäis sietää mua.
Saaplari, perään sitten siitä nainen!! Kyselemään yhteystietoja, kerran näin hienostikin tapasitte jälleen, niin onhan tossa nyt ihan selkeesti ilmassa jotain....nyt ryhtiliikettä siellä !!Harmi vain että ei asu täällä.Tai on ennen asunut mutta ei nykyisin.
En tiedä nähdäänkö toiste.
Ei muuta kuin olet suuressa vaarassa saada pusun. Niih....entäs sitten jos pyydänkin, seuraako siitä mulle rankkua ? Anna tulla vaan, sä osaat
Tämä!!Saaplari, perään sitten siitä nainen!! Kyselemään yhteystietoja, kerran näin hienostikin tapasitte jälleen, niin onhan tossa nyt ihan selkeesti ilmassa jotain....nyt ryhtiliikettä siellä !!
En kehtaa sanoa monesko tsih mulla on menossa.tsih
Aika mones varmaanEn kehtaa sanoa monesko tsih mulla on menossa.
...jos mä saan lukea sun kirjottamia hyviä tekstejä ja siitä vielä pusunkin, niin - sehän taitaa olla win- win- tilanne ...ei ollenkaan huonoa juhannusta tässä me, myself and I- kombossaniEi muuta kuin olet suuressa vaarassa saada pusun. Niih.
ilmassa nyt muuta kun hyttysii mutta...Nii,i...huohSaaplari, perään sitten siitä nainen!! Kyselemään yhteystietoja, kerran näin hienostikin tapasitte jälleen, niin onhan tossa nyt ihan selkeesti ilmassa jotain....nyt ryhtiliikettä siellä !!
Tunnelmoi siellä vielä tovinen ja nauti olostasi ja siitä että teidän juhannuksenne oli ihana ja ikimuistoinenLapseni niin rakkaat menivät nukkumaan. Jee noin 24min vois tehä jotain sellaista hauskaa ilman lapsosiani.
=nukun jo sitten
Normisti hätyyttelen heijät nukuksiin ysiltä niin tänään saivat valvoa niin pitkään kuin halusivat. En ole aikaisemmin kuullut että niinkuin tytöt tuli vuoronperään kertomaan mulle jotenkin harmistuneen oloisena että isi mie haluan mennä nukkumaan.
Ai että, peittelin heidät tietenkin
Niih. Tää perinteiden noudattamattomuus ottaa päähän. En ole pilaamassa kenenkään häitä. En myöskään pysty heittämään vaimoa lumihankeen, koska ei ole vaimoa eikä lumihankea.Aika mones varmaan
Mutta mitäpä niitä laskeen
Jos nyt yhden juhannusaattotsihin joisi.
*halaa*...voi sua...sun ois pitäny kerätä niitä kukkasia sinne tyynyn alle ja nukahtaa kesätuoksuihin ja kauniisiin uniinOlisit tullu vaan ak. Olen edelleen hereillä sängyssä kun uni ei tuu.
En viitti pilata untasi. Mörköjä löytyy sängyn alta, ei niitä kande erikseen paikalle tilata.Olisit tullu vaan ak. Olen edelleen hereillä sängyssä kun uni ei tuu.