The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jännä juttu, mulla kirjaituu ulos tietyn ajan kuluttua,jos en ole palstalla, en kyllä ole varma ajasta. :eek:
Olisko mulla sit automaatinen uloskirjaus valittu.
Mistäs sellanen sit valittais?

Ihan älytöntä että sellanen pitäs erikseen valita. Eikö vois olla niinkuin ennenkin. Kiva jos jää kirjautumatta ulos ja lähtee jonnekin kauemmaks aikaa niin sitten näyttäis siltä kun täällä olis aina. Tai jos joku muu käyttää konetta ja ei ole kirjautunut ulos.

Mistäs sellanen sit valittais?

Ihan älytöntä että sellanen pitäs erikseen valita. Eikö vois olla niinkuin ennenkin. Kiva jos jää kirjautumatta ulos ja lähtee jonnekin kauemmaks aikaa niin sitten näyttäis siltä kun täällä olis aina. Tai jos joku muu käyttää konetta ja ei ole kirjautunut ulos.
Kävin katsomassa asetuksia,mutta en löytänyt mitään sellaista.
On vissiin kaikista fiksuinta aina kirjautua itse pois palstalta. :(
Kiva vaan sitten jos ei ole pitkäänpoissa,niin uudestaan taas kirjauduttava.

Koska nyt jää viuhahtelut sun muut kukkaset poimittua ja pelloissa piehtaroimisetkin jäi välistä, niin mä taisin tehdä sitten kaupunkiversion juhannustaiasta :D - kävin tässä tempasemassa neljän sillan lenkkiä tuossa kesäisen lämpimässä ja kosteassa kelissä :)

Ihan törkeen rauhallista täällä kaupungissa, liikennettä ei juurikaan ole mitä nyt muutama hassu humppa- auto vilahtanut ja ne partioivat poliisit ja ambulanssi, moottoritielläkin suht rauhallista - autiokaupunkimeininkiä :)

Mutta oli hyvä käydä jälleen hapettumassa ja tyhjentämässä päätä, päivän aikana sain taas kummasti ravistusta omista hajatelmistani ja sitä perspektiiviä elämään - kuinka ohikiitävää kaikki loppujen lopuksi onkaan ja kuinka pienestä kaikki kiinni ja miten siitä pienestäkin on vain tehtävä elämää isompaa kokemusta ja tarinaa :)

Life is good and love is power <3

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä