kyllä ny kelpaa kun kuopus kylyvetti oikein vastan kanssa
ja tsih
ja tsih
Sama täällä. Olispa mökki, sauna ja mies.Saunahan se tästä juhannuksesta vaan puuttuu. Saa suihku riittää.
Mulla olis mökki, muutetaan kimppaanSama täällä. Olispa mökki, sauna ja mies.
Vois olla aika ahdasta.Mulla olis mökki, muutetaan kimppaan
haittaakse?Vois olla aika ahdasta.
Mun mielestä jotain tunnin kuluttua pistää pihalle. Olitko sen verran poissa?Huomenta
Oi vitsi että ihmislapsi on väsynyt,tuli vähän nukuttua
Eikö tää muuten nykyisin kirjaa ulos automaattisesti??
Hyvä kun on ees jotain sapuskaa.Mä syön makkaraa ja perunaa. Muu härpäke jäi ostamatta kun valvoin aamuun.
jepHyvä kun on ees jotain sapuskaa.
Juu näköjään kirjaa ulos automaattisesti tietyn ajan kuluttua.Mun mielestä jotain tunnin kuluttua pistää pihalle. Olitko sen verran poissa?
16.56 laitoin viestin ja heti sen jälkeen urvahin unille ja nyt tulin takas....ei ollu kirjautunut ulos.Mun mielestä jotain tunnin kuluttua pistää pihalle. Olitko sen verran poissa?
Mitä muuta tulee ku smetanaa, ei tule tomaattipyrettä ?Smetanapizzaa..
Mut sulla olis vähemmän siivooomistaVois olla aika ahdasta.
Tulee ne normijutut ja tomaatti, sipuli, kebab+fetajuusto.Mitä muuta tulee ku smetanaa, ei tule tomaattipyrettä ?
Kuulostaa hyvältä pizzalta. Pizzaa tuleekin nykyään syötyä tosi harvoin.Tulee ne normijutut ja tomaatti, sipuli, kebab+fetajuusto.
omituista16.56 laitoin viestin ja heti sen jälkeen urvahin unille ja nyt tulin takas....ei ollu kirjautunut ulos.
Pitänee kiinnittää huomiota tuohon.Ei oo miullakaan kirjautunut ulos vaikka yön olis kiinni. Liekkö sitten näytää että olisin 24/7 palstalla
Jännä juttu, mulla kirjaituu ulos tietyn ajan kuluttua,jos en ole palstalla, en kyllä ole varma ajasta.Ei oo miullakaan kirjautunut ulos vaikka yön olis kiinni. Liekkö sitten näytää että olisin 24/7 palstalla
Täällä on synkkää mutta ei sada.Sataa kuin esterin perseestä
Välillä sataa, välillä on hämärää ja sit kohta paistaa 10 minuuttia aurinko.Sataa kuin esterin perseestä