The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eka hoputuspuhelu tuli jo. Taidan siirtää lähtöä vielä hetken, vaikka ihan kiusallani. Mulle ei vittuilla.
Kertokaas onko mulla nyt kaikkee: vaihtovaatetta lämpimälle ja kylmälle, yövaatetta, ruokaa, hygieniavehkeet hammasharjoja ja shampoita myöten, hiustensuoristaja ja puhdistusgeeli pärställe. Ja kaljaa. Sekä lääkkeet, maitohapobakteerit, puhdistusainetta ja sitä mönjää mitä tohon haavaan tungetaan. Mitä muuta vois tarvita yhden viikonlopun aikana?

Mut pyydettiin hauvavahdiksi. Ens viikonloppuna. Toi samainen hauveli jota just taannoin yhden viikonlopun vahdin, tai se vahti minua. Mut nyt pesti kestää kaks viikkoa.

Mikäpä siinä. Ton hauvelin kanssa mä tuun hirveen hyvin toimeen. Vaarana on vaan se, että kahden viikon aikana mä ehdin kiintyä tohon karvakuonoon ihan liikaa.

Niinko naiset. Yks yö tai viikonloppu voi mennä viihteen merkeissä ja autuaasti unehtua, mut heräähän kaks viikkoa saman viereltä ja yritä väittää ittelles, että tää on vaan tilapäinen hoitosuhde joka ei tule johtamaan mihinkään.
:)Sulla onkin sit kiva koiranhoitopesti tiedossa.
Ihanaa.
Voi että mulle tuli ikävä anopin villakoiraa:(. Oli niin ihana ja lutunen koira ja tuli meijän kissojen kanssa toimeen. Oli monta kertaa meillä hoidossa. pisimmillään viikon, vähän yli.

Ihanaa ja rentoa juhannusta :) Tinkuliini ja Boobabe.
Kävin pikku lenkillä ja naapurin isännät tuli vastaan iloisissa tunnelmissa. :D
Kohta päivällistä tekemään, potut kiehumaan ja isännälle makkara uuniin, mulle silliä ja pottusalaattia.:p

Ihanaa ja rentoa juhannusta :) Tinkuliini ja Boobabe.
Kävin pikku lenkillä ja naapurin isännät tuli vastaan iloisissa tunnelmissa. :D
Kohta päivällistä tekemään, potut kiehumaan ja isännälle makkara uuniin, mulle silliä ja pottusalaattia.:p
Kiitos :) Ja samoin sinne!

Mulla oli ihan kiva työpäivä,oli vähän rennompi tunnelma kuin arkena.Eikä tarvinnut hössätä niin kun esimieskin oli pois :D
Nyt taidan pistää pötköttäen hetkeksi.

• Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä