Eiks me sovittu, et jokasesta miehestä pitää vääntää kakara muistoks, kortsut hiiteen.perhepakkaus kortonkeja?
heivuiden?on teillä kyllä sana hallussa jopa siinä määrin että tämmönen kyyninen äijänkäppänä harkitsee jo heivuiden pyytämistä
heivuita ruukataan tahtoa sillon kun joku laittaa liikaa Lapin lissääheivuiden?
Sulla onkin sit kiva koiranhoitopesti tiedossa.Mut pyydettiin hauvavahdiksi. Ens viikonloppuna. Toi samainen hauveli jota just taannoin yhden viikonlopun vahdin, tai se vahti minua. Mut nyt pesti kestää kaks viikkoa.
Mikäpä siinä. Ton hauvelin kanssa mä tuun hirveen hyvin toimeen. Vaarana on vaan se, että kahden viikon aikana mä ehdin kiintyä tohon karvakuonoon ihan liikaa.
Niinko naiset. Yks yö tai viikonloppu voi mennä viihteen merkeissä ja autuaasti unehtua, mut heräähän kaks viikkoa saman viereltä ja yritä väittää ittelles, että tää on vaan tilapäinen hoitosuhde joka ei tule johtamaan mihinkään.
Hyvät herkut teillä.Pitäis kai virittää saparot ja vähän tuunata naamaa ja pukea paksut vaatteet päälle. Sit mummulaan viettäään aikuisten juhannusta.
Pihvei, chorizoa, savuklaa, salaatteja, kuoharii, valkkarii, punkkuu, öllee, kakkuu...
Kaverille tuli meno keskisuomeen.ja buubis. kuka on niin perseestä ja munapää että peruu juhannusvierailut...
@Lispetti *nuspus* Ja hyvää juhannusta.Aha, nyt löytyi nappulat.
Pusuja kaikille, näkytään taas.
Mä syön makkaraa ja perunaa. Muu härpäke jäi ostamatta kun valvoin aamuun.Ihanaa ja rentoa juhannusta Tinkuliini ja Boobabe.
Kävin pikku lenkillä ja naapurin isännät tuli vastaan iloisissa tunnelmissa.
Kohta päivällistä tekemään, potut kiehumaan ja isännälle makkara uuniin, mulle silliä ja pottusalaattia.
Kiitos Ja samoin sinne!Ihanaa ja rentoa juhannusta Tinkuliini ja Boobabe.
Kävin pikku lenkillä ja naapurin isännät tuli vastaan iloisissa tunnelmissa.
Kohta päivällistä tekemään, potut kiehumaan ja isännälle makkara uuniin, mulle silliä ja pottusalaattia.