The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta ja ihanaa juhannusta jokaiselle:love:
Ihanaa, sai nukkua rauhassa pitkään, katit ei herättänyt ja rauhallinen ja hidas aamu. :)
Sää tosin ei oo kehuttava, näyttää sateisella (n) mutta ei haittaa paljon, ku ollaan kotona rauhassa.

Huh, kirahvi kuulostaa kyllä väsyttävältä ja stressaavasta. :unsure:
Me pojotetaan vaan kotona, ei mitään suunnitelmia,ei stressiä .

• Tykkää
Reactions: IhQ
IhQ
Ja huomenta kaikille, hyvää juhannusta!

Hidas ja rauhallinen herääminen oli tääl, tosin kuulin lasten laittavan itelleen aamupalaa ennen kuin ne sitten tulivat käymään kainalossa, toivottamassa hyvät huomenet ja juhannukset :)
Jonkin aikaa siinä sit vötkyiltiin vielä miehenkin kans ja sit se nous keittämään kahvia.

Vaan eipä tässä mitään ohjelmaakaan niin oo, jossain vaiheessa (jos nyt ei ala satamaan) aletaan sytyttelemään pihan grilliä ja paistelemaan siinä, makkaraa ja jotain pihviä ja tassuja ja paprikaa, tomaattia ja jotain..mitä kaikkee mies olikaan ostanut :D

Sit syödään, pyöritään pihalla (jos sää sallii, tuskin pieni sadekuurokaan niin haittaa..) jossain vaiheessa myöhemmin kaiketi rauhotutaan sohvaan leffan ja sipsien ääreen.

• Tykkää
Reactions: Kais
Pehmeetä meininkiä eli hempeetä huomenta kaikille ja mitä mainiointa ja ihaninta ja lämpimintä juhannusta kaikille teille murusille :) *pus*!

Nauttikaa päivästä kaikilla tavoin - viettäkää rennosti eloa ja fiilistelkää ja tehkää sitä mitä sydän haluaa ja mielii :):love:

• Tykkää
Reactions: IhQ, Kais ja Bitch
Nam, hyvä aamupala, kuningatarkiisseli, paahtoleipä goudalla ja rosvopaistilla ja kahvi maidolla ja kookoskermavaahdolla, päällä raakakaakaota ja kaakaoknobseja. :LOL::love:
Harvoin on tällainen herkkuaamiainen.

• Tykkää
Reactions: IhQ ja TiiBii
Niin minäkin luulin :mad:

Joskus tuota ukkokultaa on hiukan hankalampi rakastaa.
..hengitäpä syvään ja anna ukkokultas säädellä siellä omassa rauhassansa...kyllä teijen asiat siellä sujuvat ja pääsette matkaan viettämään sitä rentoa jussia :)

Alku aina hiukan hankalaa mutta lopussa on kannat katossa ja reimu ylimmillään :)

...ja voimistuu se, rakkauspakkauksenne, kun sitä hiukan koetellaan :) <3

Ei helveti mihin kaikkeen onkin tullu lupauduttua. Meen tapailutoverin luo viettämään juhannusta ja olis tarkotus nähdä sen kavereita. Sunnuntaina kotiin, keskiviikkona hakemaan veljeä ja sit viinaa, ja siitä loppuviikoks porukoille.. Lupaan ja vannon, että koko heinäkuussa en poistu kotikulmilta yhtään minnekään ja välttelen sosiaalisia tilanteita parhaani mukaan. Ahdistaa jo etukäteen ko loppukuussa ei oo oikeestaan yhtään rauhaa luvassa. Stressi iskee fyysisillä oireilla, oksettaa ja kädet tärisee.
*halaa*...yritä kuitenkin rentoutua kaiken sen hälinän ja seurustelun keskellä, hyvin se menee :)...ja kun kaikki ylimääräinen kekkeröinti ja meneminen on ohi,niin ota huolella - !!! - sitä omaa aikaasi ja rauhaasi siihen palautumiseen :)

Mukavaa Jussia sulle, kirahvinen :)

Mut pyydettiin hauvavahdiksi. Ens viikonloppuna. Toi samainen hauveli jota just taannoin yhden viikonlopun vahdin, tai se vahti minua. Mut nyt pesti kestää kaks viikkoa.

Mikäpä siinä. Ton hauvelin kanssa mä tuun hirveen hyvin toimeen. Vaarana on vaan se, että kahden viikon aikana mä ehdin kiintyä tohon karvakuonoon ihan liikaa.

Niinko naiset. Yks yö tai viikonloppu voi mennä viihteen merkeissä ja autuaasti unehtua, mut heräähän kaks viikkoa saman viereltä ja yritä väittää ittelles, että tää on vaan tilapäinen hoitosuhde joka ei tule johtamaan mihinkään.

• Tykkää
Reactions: Kais
..hengitäpä syvään ja anna ukkokultas säädellä siellä omassa rauhassansa...kyllä teijen asiat siellä sujuvat ja pääsette matkaan viettämään sitä rentoa jussia :)

Alku aina hiukan hankalaa mutta lopussa on kannat katossa ja reimu ylimmillään :)

...ja voimistuu se, rakkauspakkauksenne, kun sitä hiukan koetellaan :) <3
:eek:

Ja sitten kun mä juoksen ympäriinsä laittamassa kamppeita kasaan tää hyväkäs tulee puristelemaan perseestä ja vihjailemaan että ois aikaa pikaselle. Onneksi ei oo kirvestä käsillä just nyt.

Mut pyydettiin hauvavahdiksi. Ens viikonloppuna. Toi samainen hauveli jota just taannoin yhden viikonlopun vahdin, tai se vahti minua. Mut nyt pesti kestää kaks viikkoa.

Mikäpä siinä. Ton hauvelin kanssa mä tuun hirveen hyvin toimeen. Vaarana on vaan se, että kahden viikon aikana mä ehdin kiintyä tohon karvakuonoon ihan liikaa.

Niinko naiset. Yks yö tai viikonloppu voi mennä viihteen merkeissä ja autuaasti unehtua, mut heräähän kaks viikkoa saman viereltä ja yritä väittää ittelles, että tää on vaan tilapäinen hoitosuhde joka ei tule johtamaan mihinkään.
Voi, miten ihanaa :)! Eli sulla on tiedossa kivoja happeilulenkityksiä ja äärimmäisen mukavaa seuraa :)...siitäkin huolimatta että rinnuksessas saattaa ruveta entistä enemmän mukavasti läikähtämään ja tuntumaan hyvältä - ikävän kaiherruskin on hyvä asia :) - elämän makuiselta :)

Rakkaus ja parisuhde ei oo aina helppoa, vaikka onkin useammin ihanaa rakastaa, pahemmistakin päivistä selviää, jos molemmilla on tahtoa ja halua. :love:Pusuja, haleja ja hellyyttä.:love::)

• Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Kyllä tää kiukutus taas nauruksi muuttui, vähän vaan harmitti kun olin sopinut aikataulun ja toi muutti sen puoli tuntia myöhäisemmäksi. Onko se ny niin puolen tunnin päälle?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä