TÄH! Meikäläisele tarvetta jossain???Dääm, nyt olisi ollut pervolle käyttöä.
No tule sinä viuhahtaa tänne.TÄH! Meikäläisele tarvetta jossain???
Oikein riehakkaita ja runsaasti sulhasehdokkaita viliseviä unikuvia *pus*Mä meen nukkuu. öitä
En viitti tulla häiriköittemään uniasi.No tule sinä viuhahtaa tänne.
*halaa, varmuuden vuoksi*...millä tavalla levoton olo? Siis onko se semmoista hyvää levottomuutta vai meinaako mennä ahdistuksen puolelle, puristavaksi tunteeksi?On outo olo. Tähän asti ”normaali” juhannus on mulle ollut sitä, et olen soittamassa onnellista nuortaparia avioliiton satamaan. Nyt en ole. En myöskään osannut olla edes nurkkabaarissa. Levoton olo.
Itsellä myös outo olo, kaikki on sujunut ihan liian helposti. Eka juhannus eron jälkeen kun olen lasten kanssa yksinään. Ihan mahtavaa oikeasti. Kukaan ei ole huutanut riidellyt jne. Tehtiin ruokaa yhdessä ja no koko kokosin ite mutta yhessä kateltiin sitä.On outo olo. Tähän asti ”normaali” juhannus on mulle ollut sitä, et olen soittamassa onnellista nuortaparia avioliiton satamaan. Nyt en ole. En myöskään osannut olla edes nurkkabaarissa. Levoton olo.
Elämä kantaa - ja antaa uutta suuntaaItsellä myös outo olo, kaikki on sujunut ihan liian helposti. Eka juhannus eron jälkeen kun olen lasten kanssa yksinään. Ihan mahtavaa oikeasti. Kukaan ei ole huutanut riidellyt jne. Tehtiin ruokaa yhdessä ja no koko kokosin ite mutta yhessä kateltiin sitä.
Annoin lapsosille luvan riekkua niin pitkään ylhäällä kuin vain jaksavat, reunaehtona oli että ei pelata tietsikoilla, xboxeilla jne.
Normisti menevät ysiltä nukkumaan ja vieläkin ovat ylhäällä, jotenka täytyy varmaan paimentaa ne nukkumaan kun itellä alkaa väsyttämään
No en ihan vielä, telkkaria kattelevat nyt.
Ei mitenkään ahdista. On vaan tunne siitä, että olen väärässä paikassa tekemässä vääriä asioita. Vaikka siis en just ny ole tekemässä missään mitään.*halaa, varmuuden vuoksi*...millä tavalla levoton olo? Siis onko se semmoista hyvää levottomuutta vai meinaako mennä ahdistuksen puolelle, puristavaksi tunteeksi?
...niin..varmaan se on semmoista ihme häröilyä tavallaan uuden tilanteen edessä, kun sullakin mitä ilmeisimmin on ollut useat juhannukset aika tavalla soittopainotteisia ja reissussa olemista. Eihän toki sitä mikään estä, että lähtisit soittamaan jatkossa, jos se tuntuu sellaiselta mitä haluat tehdä (taitojahan sulla on joten sinänsä ei mikään siis estä) ja se polte, kipinä, kutittaisi...toisaalta taas tässähän on uuteen totuttelemista eli saumaa vaikka uudelle juhannus"perinteelle" tjtn. Pääasia kuitenkin että vaikka olosi onkin levoton, niin se olisi myös hyvä ja tyyni - siinä kaikessa levottomuudessaankinEi mitenkään ahdista. On vaan tunne siitä, että olen väärässä paikassa tekemässä vääriä asioita. Vaikka siis en just ny ole tekemässä missään mitään.
Saako pölvästi pöytälaatikkorunoilija tonkia pöytälaatikkoaan? Tommoinen vois toimia juhannussiman kaverina.
Ah, impeni lempien, empien
pystytti pylvästä ylvästä.
Tahtonsa taistolla, himolla, vaistolla
huopasi, sukelsi, sousi.
Jo pystyyn vain pylväs tuo nousi.
Ah, impeni lempien, empien
katseli tornia kornia.
Nyt hetkestä arasta toivoen parasta
hetkeksi hurmioon vaipui.
Vaan silloin mun tornini taipui.
Nyt impeni lempien, empien
lohdutti noloa oloa.
Suudelman antaen, vastuuta kantaen,
sanoen, vain sinut tahdon vaan,
ehkäpä huomenna uudestaan?
..mmm...tinkuko se kävi viuhahtamassa ja poimimassa samalla reissulla ne seittemän er heinää ....vaiii??....
Mun juhannusaatosta tulikin loppujen lopuks kiva...kävin vähän ulkoilemassa yhen tyypin kanssa,köpöteltiin ja kuuneltiin melkein hiljaisuutta ja maisemia. Hitsi,se oli tosi mukava ja mukavaa..mmm...tinkuko se kävi viuhahtamassa ja poimimassa samalla reissulla ne seittemän er heinää ....vaiii??....
- ihuna kollinen siellä...pitää kait se paras paikka saada nyt hänenkin, kainaloisena olla siinä lähelläsi ...näinköhän päästää miestä siihen takaisinkaanBoobabelle hyvät yöt ja kauniit unet.
Mokoma kolli, vei miehen paikan sohvalla mun vierestä
Vaani kun mies lähti käymään keittiössä ja hyppäsi sohvalle mun viereen.
Uuuuuuu....ihanaa juhannuksen taikaa ilmassa siis ...*huokailee*...syystäkin sitten on olos hattarallisena sielläMun juhannusaatosta tulikin loppujen lopuks kiva...kävin vähän ulkoilemassa yhen tyypin kanssa,köpöteltiin ja kuuneltiin melkein hiljaisuutta ja maisemia. Hitsi,se oli tosi mukava ja mukavaa
Että sen takia vähän
Noh,kummallakaan ollut mitään tekemistä,oltais nyhjätty kumpikin yksinään joten mikäettei sit yhessä muutaman tunnin voinu viettää.Uuuuuuu....ihanaa juhannuksen taikaa ilmassa siis ...*huokailee*...syystäkin sitten on olos hattarallisena siellä
Ei ainakaan tänä iltana, toi kolli on kyllä sellainen mamman poika.- ihuna kollinen siellä...pitää kait se paras paikka saada nyt hänenkin, kainaloisena olla siinä lähelläsi ...näinköhän päästää miestä siihen takaisinkaan
Oiskin yötön yö mut eiiii, pimiähän täälä etelässä tullee..Elämä kantaa - ja antaa uutta suuntaa
Hyvää yötöntä yötä sinne