The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On outo olo. Tähän asti ”normaali” juhannus on mulle ollut sitä, et olen soittamassa onnellista nuortaparia avioliiton satamaan. Nyt en ole. En myöskään osannut olla edes nurkkabaarissa. Levoton olo.
*halaa, varmuuden vuoksi*...millä tavalla levoton olo? Siis onko se semmoista hyvää levottomuutta vai meinaako mennä ahdistuksen puolelle, puristavaksi tunteeksi?

vierailijax
On outo olo. Tähän asti ”normaali” juhannus on mulle ollut sitä, et olen soittamassa onnellista nuortaparia avioliiton satamaan. Nyt en ole. En myöskään osannut olla edes nurkkabaarissa. Levoton olo.
Itsellä myös outo olo, kaikki on sujunut ihan liian helposti. Eka juhannus eron jälkeen kun olen lasten kanssa yksinään. Ihan mahtavaa oikeasti. Kukaan ei ole huutanut riidellyt jne. Tehtiin ruokaa yhdessä ja no koko kokosin ite mutta yhessä kateltiin sitä.

Annoin lapsosille luvan riekkua niin pitkään ylhäällä kuin vain jaksavat, reunaehtona oli että ei pelata tietsikoilla, xboxeilla jne.

Normisti menevät ysiltä nukkumaan ja vieläkin ovat ylhäällä, jotenka täytyy varmaan paimentaa ne nukkumaan kun itellä alkaa väsyttämään :D
No en ihan vielä, telkkaria kattelevat nyt.

Itsellä myös outo olo, kaikki on sujunut ihan liian helposti. Eka juhannus eron jälkeen kun olen lasten kanssa yksinään. Ihan mahtavaa oikeasti. Kukaan ei ole huutanut riidellyt jne. Tehtiin ruokaa yhdessä ja no koko kokosin ite mutta yhessä kateltiin sitä.

Annoin lapsosille luvan riekkua niin pitkään ylhäällä kuin vain jaksavat, reunaehtona oli että ei pelata tietsikoilla, xboxeilla jne.

Normisti menevät ysiltä nukkumaan ja vieläkin ovat ylhäällä, jotenka täytyy varmaan paimentaa ne nukkumaan kun itellä alkaa väsyttämään :D
No en ihan vielä, telkkaria kattelevat nyt.
Elämä kantaa :) - ja antaa uutta suuntaa :)

Hyvää yötöntä yötä sinne :)

Boobabelle hyvät yöt ja kauniit unet. :)
Mokoma kolli, vei miehen paikan sohvalla mun vierestä :eek:
Vaani kun mies lähti käymään keittiössä ja hyppäsi sohvalle mun viereen. :sneaky:

*halaa, varmuuden vuoksi*...millä tavalla levoton olo? Siis onko se semmoista hyvää levottomuutta vai meinaako mennä ahdistuksen puolelle, puristavaksi tunteeksi?
Ei mitenkään ahdista. On vaan tunne siitä, että olen väärässä paikassa tekemässä vääriä asioita. Vaikka siis en just ny ole tekemässä missään mitään.

Saako pölvästi pöytälaatikkorunoilija tonkia pöytälaatikkoaan? Tommoinen vois toimia juhannussiman kaverina.

Ah, impeni lempien, empien
pystytti pylvästä ylvästä.
Tahtonsa taistolla, himolla, vaistolla
huopasi, sukelsi, sousi.
Jo pystyyn vain pylväs tuo nousi.

katseli tornia kornia.
Nyt hetkestä arasta toivoen parasta
hetkeksi hurmioon vaipui.
Vaan silloin mun tornini taipui.

Nyt impeni lempien, empien
lohdutti noloa oloa.
Suudelman antaen, vastuuta kantaen,
sanoen, vain sinut tahdon vaan,
ehkäpä huomenna uudestaan?

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Ei mitenkään ahdista. On vaan tunne siitä, että olen väärässä paikassa tekemässä vääriä asioita. Vaikka siis en just ny ole tekemässä missään mitään.

Saako pölvästi pöytälaatikkorunoilija tonkia pöytälaatikkoaan? Tommoinen vois toimia juhannussiman kaverina.

pystytti pylvästä ylvästä.
Tahtonsa taistolla, himolla, vaistolla
huopasi, sukelsi, sousi.
Jo pystyyn vain pylväs tuo nousi.

katseli tornia kornia.
Nyt hetkestä arasta toivoen parasta
hetkeksi hurmioon vaipui.
Vaan silloin mun tornini taipui.

Nyt impeni lempien, empien
lohdutti noloa oloa.
Suudelman antaen, vastuuta kantaen,
sanoen, vain sinut tahdon vaan,
ehkäpä huomenna uudestaan?
...niin..varmaan se on semmoista ihme häröilyä tavallaan uuden tilanteen edessä, kun sullakin mitä ilmeisimmin on ollut useat juhannukset aika tavalla soittopainotteisia ja reissussa olemista. Eihän toki sitä mikään estä, että lähtisit soittamaan jatkossa, jos se tuntuu sellaiselta mitä haluat tehdä (taitojahan sulla on joten sinänsä ei mikään siis estä) ja se polte, kipinä, kutittaisi...toisaalta taas tässähän on uuteen totuttelemista eli saumaa vaikka uudelle juhannus"perinteelle" tjtn. Pääasia kuitenkin että vaikka olosi onkin levoton, niin se olisi myös hyvä ja tyyni - siinä kaikessa levottomuudessaankin :)

Ja todellakin - anna palaa vain tekstiesi kanssa :)!

..mmm...tinkuko se kävi viuhahtamassa ja poimimassa samalla reissulla ne seittemän er heinää :rolleyes::)....vaiii??....
Mun juhannusaatosta tulikin loppujen lopuks kiva:)...kävin vähän ulkoilemassa yhen tyypin kanssa,köpöteltiin ja kuuneltiin melkein hiljaisuutta ja maisemia. Hitsi,se oli tosi mukava ja mukavaa :)
Että sen takia vähän:whistle:

:D - ihuna kollinen siellä...pitää kait se paras paikka saada nyt hänenkin, kainaloisena olla siinä lähelläsi :)...näinköhän päästää miestä siihen takaisinkaan :D
Ei ainakaan tänä iltana, toi kolli on kyllä sellainen :Dmamman poika.
mä,lähen sänkyyn ja isäntäni kömpii myös kohta viereen, pitäkööt kolli sohvan. hyvät yöt muruset.

vierailijax
Elämä kantaa :) - ja antaa uutta suuntaa :)

Hyvää yötöntä yötä sinne :)
Oiskin yötön yö mut eiiii, pimiähän täälä etelässä tullee..
prkl.

Miun ois pitänyt syntyä lappiin jossa kesällä paistaa aurinko läpi yön.. Eiiiku sinnehän mie synnyinkin..
Naisen perässä tänne joskus jäin ja no ei ole sitä naistakaan pitäsköhän muuttaa takas kotikonuillepäin? En varmaan sitä tee kun lapsilla on kaikki täälä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä