The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oiskin yötön yö mut eiiii, pimiähän täälä etelässä tullee..
prkl.

Miun ois pitänyt syntyä lappiin jossa kesällä paistaa aurinko läpi yön.. Eiiiku sinnehän mie synnyinkin..
Naisen perässä tänne joskus jäin ja no ei ole sitä naistakaan pitäsköhän muuttaa takas kotikonuillepäin? En varmaan sitä tee kun lapsilla on kaikki täälä.
Njoo, hämärtyy kyllä mutta ei sen tartte sitä yöttömyyttä toisaalta estää...se sellainen Lapin polte on kuitenkin niin syvällä sydämessä, että toimii näinkin :)

..ja kaikki aikanaan - sitä tiedä milloin löydät itsesi jälleen Lapin lumoavista maisemista nauttimassa ja rauhassa siellä ilmaa hengittämässä ja elämässä :). Siitä naisesta nyt puhumattakaan...elämää kun on isosti edessäpäin vielä :)

...
Ja todellakin - anna palaa vain tekstiesi kanssa :)!
Sitä saa mitä tilaa. Älä pyydä lisää, näit on läjäpäin.

En kaipaa naisia huonoja,
kun riittäis yksi ihana.
Mut meitä karvakuonoja
pitävät nuo vihana.
Jos yhden kiltin tyttösen,
mut tuhman sopivasti
kainaloon jos saisin sen
ja toisin kotiin asti.
Ken tietää rilluvuosi vaikka
voisi siihen surkastua?
Tää tutkimuksen olis paikka,
mut hänen pitäis sietää mua.

Sitä saa mitä tilaa. Älä pyydä lisää, näit on läjäpäin.

En kaipaa naisia huonoja,
kun riittäis yksi ihana.
Mut meitä karvakuonoja
pitävät nuo vihana.
Jos yhden kiltin tyttösen,
mut tuhman sopivasti
kainaloon jos saisin sen
ja toisin kotiin asti.
Ken tietää rilluvuosi vaikka
voisi siihen surkastua?
Tää tutkimuksen olis paikka,
mut hänen pitäis sietää mua.
...entäs sitten jos pyydänkin:rolleyes:, seuraako siitä mulle rankkua :D? Anna tulla vaan, sä osaat :)

vierailijax
Lapseni niin rakkaat menivät nukkumaan. Jee noin 24min vois tehä jotain sellaista hauskaa ilman lapsosiani.

=nukun jo sitten

Normisti hätyyttelen heijät nukuksiin ysiltä niin tänään saivat valvoa niin pitkään kuin halusivat. En ole aikaisemmin kuullut että niinkuin tytöt tuli vuoronperään kertomaan mulle jotenkin harmistuneen oloisena että isi mie haluan mennä nukkumaan.
Ai että, peittelin heidät tietenkin :)

Lapseni niin rakkaat menivät nukkumaan. Jee noin 24min vois tehä jotain sellaista hauskaa ilman lapsosiani.

=nukun jo sitten

Normisti hätyyttelen heijät nukuksiin ysiltä niin tänään saivat valvoa niin pitkään kuin halusivat. En ole aikaisemmin kuullut että niinkuin tytöt tuli vuoronperään kertomaan mulle jotenkin harmistuneen oloisena että isi mie haluan mennä nukkumaan.
Ai että, peittelin heidät tietenkin :)
Tunnelmoi siellä vielä tovinen ja nauti olostasi ja siitä että teidän juhannuksenne oli ihana ja ikimuistoinen :)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä