Boobabe
Kai se olis pitänyt tehdä niin.*halaa*...voi sua...sun ois pitäny kerätä niitä kukkasia sinne tyynyn alle ja nukahtaa kesätuoksuihin ja kauniisiin uniin
Kai se olis pitänyt tehdä niin.*halaa*...voi sua...sun ois pitäny kerätä niitä kukkasia sinne tyynyn alle ja nukahtaa kesätuoksuihin ja kauniisiin uniin
Ai mitä unta. Unesta ole tietoakaan.En viitti pilata untasi. Mörköjä löytyy sängyn alta, ei niitä kande erikseen paikalle tilata.
..sun pitää rauhottua siellä ja ruveta laskemaan lamp...miehiä!! Vois irrota sitten hyvät unikuvatkin ....Ai mitä unta. Unesta ole tietoakaan.
Kauniita taianomaisia unia sinulle <3Sain raitisilma myrkytyksen ja nyt uni rupes painaa silmiä joten taidan kömpiä peiton alle,ainakin uni tulee. ihania juhannusyön unikuvia kaikille
Ei kai uni tule jos miehiä loikkii nenän eessä...sun pitää rauhottua siellä ja ruveta laskemaan lamp...miehiä!! Vois irrota sitten hyvät unikuvatkin ....
..ai niin, sulle ei toiminut tuo ollenkaan ..sun pitää ruveta laskemaan sitten puutarhatonttujaEi kai uni tule jos miehiä loikkii nenän eessä.
Jos itteään saa häpeilemättä kehua, niin mä olen ensiluokkainen mörönkarkoitin.Ai mitä unta. Unesta ole tietoakaan.
Mä oon kuulema kans tosi hyvä mörönsyötti ..mua huudetaan aina paikalle kun menee ipanoilla unikuvat liian villeiksi...nooo, ei siinä - mörkökin taatusti huutaa ja korkeelta aamunkoiton sarasteessa ja tuo mut kipin kapin oikealle paikalleJos itteään saa häpeilemättä kehua, niin mä olen ensiluokkainen mörönkarkoitin.
Tosin mun tapauksessani lääke voi olla pahempi kuin tauti.
Levollisia, rauhaisia unikuvia *pus*Mä yritän nukkua. Öitä taas
...oi, sä näit ihania unikuvia ...nyt vain kaivelemaan niitä yhteydenottotietoja ja laittamaan asiaa eteenpäinJuhannuspäivän aamua kaikille hereillä oleville!
Olis varmaan pitänyt laitttaa ne heinät tyynyn alle....näin unta siitä eilisiltaisesta miehestä ja niin oli selvä "kuva" ettei mitään rajaa. Mutta ei ollut yrttejä tyynyn alla niin...
Pakko arvostaaLaitoin yöradion soimaan.