Auttakaa! 12-vuotiaan painosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon 11v 150cm pitkä ja 43kg. Haluisin kovasti tietää oonko lihava. Oon VÄHÄN pullea vatsasta. Habaa on kyllä käsissä ja tykkään pyöräillä paljon reidet on lihaksikkaat ja yms. Olen todella kiitollinen jos minulle kommailtais mun koosta :). Että viestiä vaan! Oon siis poika ja harrastan pyörällä keulintaa ja motocrossii.
 
Oon 12 v. Painan 50.8 - 52 kg (vaaka sekoilee) pituudeltani vain 152 cm :/. Mä en uskalla käyttää farkkuja koulussa kun omasta mielestäni reiteni näyttävät isoilta. AUTTAKAA! maha mulla ihan ok.. Ei mikää lankku et vähä löytyy.. KERTOKAA MULLE OONKO LIHAVA!!!
 
Olen 12v tyttö, pituutta on n.159cm ja painoa 64kg, ja tiedän olevani todella ylipainoinen, ja tästä olen kyllä saanut kuulla sukulaisiltani. Kaverini ovat minua pidempiä, ja painavat n.39-42kg. Yritän kokoajan tiputtaa painoa, mutta en onnistu. Syön terveellisesti ja liikun tarpeeksi, mutta en tiedä mikä on vialla...
 
Olen 12-vuotias tyttö ja olen 155cm pitkä ja painan 56kg. Tieden että olen TODELLA ylipainoinen mutta kuinka paljon?! auttakaa joku, tämä vaikuttaa elämääni suuresti. Olen hyvin kiitollinen jos joku auttaa <3

Paino riippuu myös lihaksista ja rinnoista... eli jos sul on paljon lihasta painat enemmön ja jos rinnat on isot niin painat enemmön..
Ja oon ite 12v 163cm ja 52 kg ja oon iha nrmaali..
 

Similar threads

V
Viestiä
8
Luettu
296
A
S
Viestiä
1
Luettu
332
V
S
Viestiä
1
Luettu
355
Aihe vapaa
hiukan ylipainoinen itsekkin..
H
Ä
Viestiä
11
Luettu
484
V

Yhteistyössä