S
Suihkuun mars
Vieras
mä en ymmärrä. Tapahtuu silloin tällöin. Onko sillä niin kiire kotiin ettei malta enää käydä vessassa koulun jälkeen vai... Oon yrittänyt kysellä mutta sanoo aina että ei muista, ei viitti.. ??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tota eka toka luokkalaiselle sattuu vielä joskus vahinkoja mutta 4lk. kohdalla epäilisin jotta onkohan kiusattu kotimatkalla? Pidetty esim kiinni niin jotta on lopulta tullut pissat housuun.
[QUOTE="pompom";25073184]Mä en käynyt yhtään ainoaa kertaa koko peruskoulun yhdeksän vuoden aikana koulussa vessassa. Se oli musta likainen, koskaan ei tiennyt toimiiko lamppu, joissakin vessoissa oli katkasija ulkopuolella ja joku aina rämpläämässä ja mua pelotti, että lukko ei toimi ja jjoku rynnistää sisään ja se olis ollut mulle ihan kaiken kamaluuden huipentuma. Ehkä tyttärelläsi myös kammo koulun vessoihin, mutta ei edes itse tiedosta sitä tai ei kehtaa sanoa kun pelkää, että reaktio on vaan vähättelevä tai itsestäkin se on nolo syy?
mulla tuli menkat housuun ja pidin tampaxit mukana ja useat pkkuhousut varallla jos sattuu pissat tulemaan keinonahkahousuun[/QUOTE]Aika sairasta.
Eikö sulla ollut menkkoja?
mulla tuli ysillä pissaa housuun ihan vahingossa oli just uudet alkkarit ja pikkuhousun suoja laitoin kotona pöksyt pyykkikoriin pidän usein myös housuliivejä kun ne tuntuvat ihan kivalta ja ovat napakoita peppua korostavia. nelliJos ei uskalla käydä vessassa koulussa, sielläkin voi olla kiusaajat vahdissa![]()
mulla tuli menkat housuun ja pidin tampaxit mukana ja useat pikkuhousut varallla jos sattuu pissat tulemaan keinonahkahousuun
vaihdoin ne alusasut primadonnassa sovittelukopissa triumph,passionata,evita,patricia ym. alusasuja sovittelemassa[/QUOTE]missä vaihdoit ne, VESSASSAKO et?!!!!![]()