tuo onki just tehokkain tapa hoidella laskutOMG.
Meille tuli muuten sähkölasku kulutuksesta ja ennenkuin ehdin reagoida, mies oli tuikannut sen takan sytykkeeksi..
tuo onki just tehokkain tapa hoidella laskutOMG.
Meille tuli muuten sähkölasku kulutuksesta ja ennenkuin ehdin reagoida, mies oli tuikannut sen takan sytykkeeksi..
Kyöpelinvuorelta ei taikaliemet lopu yhden voimasanan unohdukseen.Hienoa että köpsykkäkin alkaa ymmärtää voimasanan käyttöä ja harjoittelee jo kissalla.
tuo onki just tehokkain tapa hoidella laskut
Niin on. Mua harmittaa ettei oo enää tulipesää talossa.tuo onki just tehokkain tapa hoidella laskut
Ei tule. jos vaan ostetaan riittävän iso pussukka.Sun kanssa tulis tappelu.
MULLE mustat ja liitulakut. Kirpeistä voi neuvotella.
helvetin hyvä soppariKarkista nyt on tyhjää tapella. Minä syön karkit ja mies saa p*llua.
Varsin totta.Ei tule. jos vaan ostetaan riittävän iso pussukka.
ei noista ukkomiehenkään tartte tapellaParasta sinkkuudessa: ei tartte tapella kenenkään kanssa karkeista, peitosta, tyynyistä, suihkuvuoroista jne. All for me :heart:
Voi se nuinkin mennä jos mies yllättää tuomalla karkkia. Naiset reagoi niin hassusti jos saa lahjaksi jotain hyvää tai muuten kivaa. Heti on haarukset levällään. Vähän kuin koirilla kun ne on oikein iloisia niin ne kierii selällään..helvetin hyvä soppari
Parasta sinkkuudessa: ei tartte tapella kenenkään kanssa karkeista, peitosta, tyynyistä, suihkuvuoroista jne. All for me :heart:
En oo näkeny. Mulle riittää et kaksplussalla on kymmeniä ketjuja erilaisista mielensäpahoittajista.Onko kukaan vielä nähnyt muuten sitä elokuvaa "mielensä pahoittaja"? Funtsin jos kävis vuokraamassa.
Jos totta puhutaan, niin mä en ole niin karkin perään.Varsin totta.
Fiksu miäs.
määki oon aatellu lainata ton online-vuokraamostaOnko kukaan vielä nähnyt muuten sitä elokuvaa "mielensä pahoittaja"? Funtsin jos kävis vuokraamassa.
Toiset on NIIIIIN ajan hermoilla..en oo lainannu fyysisiä levyjä vuoskausiin
...Jos jotain pitää hirveesti mainostaa, ni se on sitten huono se. Hyvää tavaraa menee kyllä kaupaksi ilman mainoksiakin..
Paikallinen Kookauppias kyl sanoi, että aina kannattaa mainostaa vaikka kyseessä olisi pienempikin artikkeli.Hyvää tavaraa menee kyllä kaupaksi ilman mainoksiakin..
Saunapuhdas ja kerran kussut. Ihanampaa naista ei löydy.ahaa, tuosta johtuu että jotku muidut meikkaa niin valtavasti
Sinua vaivaa se, että olet ihminen, ja hyvä sellainen.Mikähän mua vaivaa. Pistin strippaliinalle viestiä et minkä kokonen jalka sen kersalla on, et käviskö sille puolikkaan vanhat kumisaappaat
erehdyin kerran kysymään mieheltä mihin hän kiinnitti minussa ensin huomiota. (Otetaan nyt huomioon että tapasimme baarissa). Ja mikä oli SE juttu minussa mikä sai haluamaan treffeille toistekkin ja kolmannen kerran jne.. IHAN ei ollut se vastaus mitä odotin. Enpähän erehdy kysymään mitään toista kertaa..Saunapuhdas ja kerran kussut. Ihanampaa naista ei löydy.