ääh, ei käy kuinkaan kun et laita belfielles väärää hästäkkiäSometissit ottaa nokkiinsa jos mun peppu änkee samoihin skaboihin.
Palataan asiaan freethebutt#-päivänä.
laita ihmeessäPitäskö laittaa vähän poskipunaa kuvaa varten
Nääh. Palataan asiaan paljaiden peppujen vallankumouksen aikaan.ääh, ei käy kuinkaan kun et laita belfielles väärää hästäkkiä
Uuh, onko privaattipeppuja luvassa?Nääh. Palataan asiaan paljaiden peppujen vallankumouksen aikaan.
Sitä paitsi siitä muille iloa ole kun Kiraffille
Ex- rouvakultani tisseillä on imetetty kaikki neljä lastani. Ovat äitini tissien jälkeen kauneimmat mitä olen koskaan nähnyt tai tulen näkemään.Mun tissit taas on niin imetetyt ettei niitä kehtaa päästää julkisuuteen.
Sä oot saanut joUuh, onko privaattipeppuja luvassa?
Mut siks miehiä on olemassa: ne arvostaa naisessa sitä kauneutta, mitä nainen ei ite nää :kiss:Ex- rouvakultani tisseillä on imetetty kaikki neljä lastani. Ovat äitini tissien jälkeen kauneimmat mitä olen koskaan nähnyt tai tulen näkemään.
Tekniikkaan hurahtaneet miehet (lue: lähes kaikki miehet) tykkäävät asioista jotka toimivat tarkoituksenmukaisesti. Enzo Ferrari sen puki sanoiksi: "Auto on kaunis jos se voittaa".
Mulla oli terhakat teininä. Sen jälkeen olleet riippurinnat. Ihan ilman raskautta ja imetystä. Sain lapsen 30v. Eli rumat rinnat on ollut koko aikuisiän. Ja jos joku ei usko niin näkispä ne ilman rintsikoita. Ei sitä huomaa kun on rintsikat päällä.Mut siks miehiä on olemassa: ne arvostaa naisessa sitä kauneutta, mitä nainen ei ite nää :kiss:
Ja joo on munkin tissit ihan kivat, mut en oo unohtanu kuin täydelliset ja terhakat ne oli ennen imetystä.
Mies oli uimarannalla sikspäkkinsä kanssa. Nainen tuli sanomaan, että onpas hieno sikspäkki, koffia vai karjalaa? Mies vastasi: "Siinä on hana alla, maista".Mahtaako tää kuuri tehota, ei näy vielä sikspäkkiä.
En ole niitä nähnyt kuin rintsikat ja paita päällä. Mutta en usko, että rumina pitäisin vaikka näkisin paljaana.Mulla oli terhakat teininä. Sen jälkeen olleet riippurinnat. Ihan ilman raskautta ja imetystä. Sain lapsen 30v. Eli rumat rinnat on ollut koko aikuisiän. Ja jos joku ei usko niin näkispä ne ilman rintsikoita. Ei sitä huomaa kun on rintsikat päällä.
Mitä sen kahvakuulan kanssa tehdään? Mää lulen, et mun käytössä semmosella olis eka telkkari ja lasihylly rikki, ja sen jälkeen ikkuna paskana ja naapuri kallo halki tossa ikkunan allaMä vannon kahvakuulailun nimeen.
Tosin kohta kaks viikkoa laiskotellut koiven takia.
Käveleen pystyy jo ihan suht hyvin, mut jessus että toi jalkapöytä on vieläkin kosketusarka!
Unohdin sen fysse ajankin tilata
Kahvakuulaliikkeitä !Mitä sen kahvakuulan kanssa tehdään? Mää lulen, et mun käytössä semmosella olis eka telkkari ja lasihylly rikki, ja sen jälkeen ikkuna paskana ja naapuri kallo halki tossa ikkunan alla
Pitääpä käydä kurkkaamassa...Voi jestas tota pitsaketjua. Oon ihan :O
En jaksanut lukee kauheen pitkälle. YhhPitääpä käydä kurkkaamassa...
Jos hankin kahvakuulan toukokuuks, niin voit pitää mulle sit privaatin jumppatunnin mitä sen kanssa tehdäänKahvakuulaliikkeitä !
Viel ei oo mitään mennyt rikki, mutta oma takaraivo sai täräyksen kerran
Mä oon niin helposti tylsistyvä treenaaja, että tuolla on kätevä kun saa muutamilla liikesarjoilla koko kropan lihakset töihin.
Ja kun saa liikkeen päälle, sitä pystyy heiluriliikkeen takia jatkamaan yllättävän pitkään sen pisteen yli kun luulee kuolevansa
JooJos hankin kahvakuulan toukokuuks, niin voit pitää mulle sit privaatin jumppatunnin mitä sen kanssa tehdään
Joo, puolikkaan takia oon ottanu, ettei se pistä kämppää palasiks :xmas:Joo
Onks sulla kotivakuutus?
Joo. Ikäänkuin pitsa olis joku ongelma. Ja sit ongelma onkin se, että 11 ja 14v pojat riitelevät keskenään. Jos noin ei tapahtuisi, niin jotain olisi pahasti pielessä.ristus tota pitsaketjun aapeeta
Mää ymmärrän täysin et teini-ikäset tappelee ja sopuun on vaikea päästä, mut jäis mun kersoilta pitsareissu kokonaan väliin ellei ne pääsis yhteisymmärrykseen edes siitä, mitä pitsaan laitetaan.Joo. Ikäänkuin pitsa olis joku ongelma. Ja sit ongelma onkin se, että 11 ja 14v pojat riitelevät keskenään. Jos noin ei tapahtuisi, niin jotain olisi pahasti pielessä.
Onneksi mulla ei ole iso- tai pikkuveljeä.
Kaksi pikkuliskoa löytyy ja ainoa mistä suurinpiirtein tossa iässä olivat yhtä mieltä oli se, että isoveli on paskiainen.