The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Me ei kyllä veljien kanssa päästäis tän ikäsinäkään sopuun pitsatäytteistä.
Siskon kanssa ehkä, mut me riidellään sit taas muista asioista.

Miehen kanssa on joskus ollut kahden päivän mykkäkoulu irtokarkkipussin sisällöstä. :xmas:

Miehen kanssa on joskus ollut kahden päivän mykkäkoulu irtokarkkipussin sisällöstä. :xmas:
Kaikissa pitserioissa missä mää oon käyny, on saanu pyynnöstä pitsan valmiiks puolitettuna ja molemmille puolille eri täytteet :p

Hei haisulit! Tulin kurkkimaan mitä te puhutte ja yllätys oili melkoinen kun ekat rivit mitkä luin sisälsi asiaa tisseistä.. :D Ketju on kuin kauniit ja rohkeat. Ole vaikka puoli vuotta poissa, asiasisältö ei juuri muutu.. :LOL:

Mä jäin äippälomalle. Ollaan rempattu vimmatusti että ehtii ennen käärön tuloa tehä isoimmat. Koti alkaa näyttää kivalta ja omalta. Minä itse näytän valaalta. Mutta voi pojat mulla on muhkeat tissit! :p

Hei haisulit! Tulin kurkkimaan mitä te puhutte ja yllätys oili melkoinen kun ekat rivit mitkä luin sisälsi asiaa tisseistä.. :D Ketju on kuin kauniit ja rohkeat. Ole vaikka puoli vuotta poissa, asiasisältö ei juuri muutu.. :LOL:

Mä jäin äippälomalle. Ollaan rempattu vimmatusti että ehtii ennen käärön tuloa tehä isoimmat. Koti alkaa näyttää kivalta ja omalta. Minä itse näytän valaalta. Mutta voi pojat mulla on muhkeat tissit! :p
Kiva, et kaikilla palstalaisilla on tissiä munkin puolesta :D

Sua ollaan täällä ajateltu lämmöllä, kyöpeliki on ottanu susta oppia ja opettanu kissansa istumaan :D

• Tykkää
Reactions: (Laura)

Ei mitään ongelmaa.
Mulle mustat, sulle muunväriset.
Muussa tapauksessa ongelma on vain liian pieni määrä.

Istumisesta puheenollen. Vein 6veen toimintaterapiaan ja sieltä hakiessa se oli muuttunut pikku apinaksi ja kiipeili joka paikassa. Terapeutti joka on hellä, hiljainen ja itse rauhallisuus sipitteli pojalle että "koitas vaikka pukea jookos, niin äiti hakee sut ihan kohta jookos". Tulin siihen paikalle ja poika asettui heti penkille ulkohousujaan pyörittelemään ja terapeutti kysyi että miten te ehditte koskaan mihinkään kun poika ei suostu pukemaan? Samaan aikaan tarjottelin pojalle jo kenkiä vaikka housutkin oli vielä pukematta ja se pomppi penkillä niitä pukiessa ja vaistomaisesti karjaisin että "ISTU". Poika naulitsi perseen penkkiin ja puki housut heti johon terapeutti tuumaa että "no tuolleen tietysti jos ihan suoraan vain käskee...."

Hienoa että köpsykkäkin alkaa ymmärtää voimasanan käyttöä ja harjoittelee jo kissalla.

• Tykkää
Reactions: Inanna
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä