No sit vaan kuvaamaanVoi 715517...käyn tässä samala viestikeskustelua miehen kans omista ulokkeistani. Sille pitäs kuulemma sitä kuvaa laittaa.:snotty:
Kaikissa pitserioissa missä mää oon käyny, on saanu pyynnöstä pitsan valmiiks puolitettuna ja molemmille puolille eri täytteetMe ei kyllä veljien kanssa päästäis tän ikäsinäkään sopuun pitsatäytteistä.
Siskon kanssa ehkä, mut me riidellään sit taas muista asioista.
Miehen kanssa on joskus ollut kahden päivän mykkäkoulu irtokarkkipussin sisällöstä. :xmas:
Ei, oikeesti vihaan ja nolostelen niitä niin paljon etten pysty. Muutenkaan niistä ole ku vaivaa, aina tiellä ja mikään paita ei istu kunnolla kun tissit hyppää silmille.:ashamed:No sit vaan kuvaamaan
Mut mä aattelin että tuo aapee ei voi olla nuin tyhmä, vaan ehkä ne on käyneet koko maailman ainoassa pizzeriassa jossa ei ole tätä vaihtoehtoa :xmas:Kaikissa pitserioissa missä mää oon käyny, on saanu pyynnöstä pitsan valmiiks puolitettuna ja molemmille puolille eri täytteet
Sama juttu.Kaikissa pitserioissa missä mää oon käyny, on saanu pyynnöstä pitsan valmiiks puolitettuna ja molemmille puolille eri täytteet
Mun mielestä on rumat ja se siitä. Eipä niitä kukaan näe. Niin oikeastaan ihan sama vaikka on rumat.En ole niitä nähnyt kuin rintsikat ja paita päällä. Mutta en usko, että rumina pitäisin vaikka näkisin paljaana.
höpöhöpö, hyvät tissit ne onMun mielestä on rumat ja se siitä. Eipä niitä kukaan näe. Niin oikeastaan ihan sama vaikka on rumat.
Alkaa himottaa..Pitsaketju on kiusallinen, koska alkaa ihan hirmusti tehdä mieli.
Mä en muutenkaan tykkää mun kropasta.höpöhöpö, hyvät tissit ne on
ja isot :lääh:
Kiva, et kaikilla palstalaisilla on tissiä munkin puolestaHei haisulit! Tulin kurkkimaan mitä te puhutte ja yllätys oili melkoinen kun ekat rivit mitkä luin sisälsi asiaa tisseistä.. Ketju on kuin kauniit ja rohkeat. Ole vaikka puoli vuotta poissa, asiasisältö ei juuri muutu..
Mä jäin äippälomalle. Ollaan rempattu vimmatusti että ehtii ennen käärön tuloa tehä isoimmat. Koti alkaa näyttää kivalta ja omalta. Minä itse näytän valaalta. Mutta voi pojat mulla on muhkeat tissit!
Mikäs tossa?Voi 715517...käyn tässä samala viestikeskustelua miehen kans omista ulokkeistani. Sille pitäs kuulemma sitä kuvaa laittaa.:snotty:
Harmi kun niille käy kun vappupallolle ajan kanssa. Pikkuhiljaa latistuu ja maanvetovoima tekee tehtävänsä..raskautetuilla naisilla ruukaa tosiaan olla upeet padat
Ei mitään ongelmaa.Me ei kyllä veljien kanssa päästäis tän ikäsinäkään sopuun pitsatäytteistä.
Siskon kanssa ehkä, mut me riidellään sit taas muista asioista.
Miehen kanssa on joskus ollut kahden päivän mykkäkoulu irtokarkkipussin sisällöstä. :xmas:
tuohon on helppo hoito, pukkaa eukon uudelleen paksuksi niin jopa taas on kunnon munkitHarmi kun niille käy kun vappupallolle ajan kanssa. Pikkuhiljaa latistuu ja maanvetovoima tekee tehtävänsä..
Toi on sinun mielipiteesi.Mun mielestä on rumat ja se siitä. Eipä niitä kukaan näe. Niin oikeastaan ihan sama vaikka on rumat.
OMG.tuohon on helppo hoito, pukkaa eukon uudelleen paksuksi niin jopa taas on kunnon munkit
Sun kanssa tulis tappelu.Ei mitään ongelmaa.
Mulle mustat, sulle muunväriset.
Muussa tapauksessa ongelma on vain liian pieni määrä.