The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Että tytöt, jos joku sanoo teille että sulla on kauniit silmät ja mielenkiintoisia mielipiteitä, tai että nainen on parhaimmillaan just heränneenä tai saunan raikkaana niin se sika kuulkaas valehtelee.. :D
Mulla ny on oikeesti ihan oma mielipiteeni. Silmät kiinnostaa just yhtä paljon kuin korvat. Se mikä kiinnostaa on korvien välissä. Ei tissit tai perse.

Olen hyvin suuri sika, mutta kännissä en osaa valehdella.

erehdyin kerran kysymään mieheltä mihin hän kiinnitti minussa ensin huomiota. (Otetaan nyt huomioon että tapasimme baarissa). Ja mikä oli SE juttu minussa mikä sai haluamaan treffeille toistekkin ja kolmannen kerran jne.. IHAN ei ollut se vastaus mitä odotin. Enpähän erehdy kysymään mitään toista kertaa..

Hän siis vastaa "Sulla oli tosi lyhyt hame ja korkkarit, oon aina vähän salaa tykännyt halvan näköisistä naisista" Ja sitten kun olit yhesti ottanut suihin, niin se oli jotain mitä piti saada lisää"..

Että tytöt, jos joku sanoo teille että sulla on kauniit silmät ja mielenkiintoisia mielipiteitä, tai että nainen on parhaimmillaan just heränneenä tai saunan raikkaana niin se sika kuulkaas valehtelee.. :D
Mut otettiin (kuulemma) siksi, kun tykkään seksistä ja olin eka nainen joka antoi nuolla orgasmiin asti.

Nykyään toi jaksaa ihmetellä sitä, että mä tykkään vielä neljän vuoden jälkeenkin seksistä kun yleensä ovat kuulemma lopettaneet ekan vuoden jälkeen.

Nojoo, on se muitakin tykkäksen kohteita maininut, mutta nuo voisin kuvitella "oikeiksi" syiksi.

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Mielensäpahoittaja on muuten haettu. Tiedoksi että uutuusleffoja on hyllyssä viisi kappaletta ja puolituntia liikkeen aukeamisen jälkeen ehdin ottaa viimeisen. Eli en ole ainut kivikaudelle jämähtänyt elokuvan vuokraaja..:D

erehdyin kerran kysymään mieheltä mihin hän kiinnitti minussa ensin huomiota. (Otetaan nyt huomioon että tapasimme baarissa). Ja mikä oli SE juttu minussa mikä sai haluamaan treffeille toistekkin ja kolmannen kerran jne.. IHAN ei ollut se vastaus mitä odotin. Enpähän erehdy kysymään mitään toista kertaa..

Hän siis vastaa "Sulla oli tosi lyhyt hame ja korkkarit, oon aina vähän salaa tykännyt halvan näköisistä naisista" Ja sitten kun olit yhesti ottanut suihin, niin se oli jotain mitä piti saada lisää"..

Mulle sanottiin samaan kysymykseen että sä olit niin perkeleen ärsyttävä takiainen ja perskärpänen eli ei ne aina valehtele. Tosin en suinkaan runpalia vahdannut, mulla oli vaan usein asiaa isobroidille

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Hellou!

Olipa joo kauppareissu taas. Suurimmat ostokset kävin tuolla hiljaisemmassa "naapurissa" ja siellä ei ollut ruuhkaa mut kaikkee en saanut sieltä vaikka sama kauppa kyseessä missä täälläkin normisti käyn koska on suhteessa pienempi kauppa ja valikoma suppeampi mut sain nyt suurimman osan kyllä. Sit ajattelin et haen täältä toisesta kaupasta hampurilais sämpylät et sit täytteet tekee itse .Enpä sitten saanut niitäkään kun kauppamies pölähti selän taa seisomaan ja sit läks seuraa,mulla meni pasmat ihan sekasin ja unohin ees katsoo koko hamppari sämpyt : / Hittoako se noin tulee niskaan hengittää...ei se noin lähelle oo vielä kertaakaan tullut. Sit vielä kehtas kyttäillä mua päästä varpaisiin. Sinne jäi sämpyt ja nyt vituttaa koska uudestaan en tonne ryysikseen lähe.

Viimeksi muokattu:
Mulle sanottiin samaan kysymykseen että sä olit niin perkeleen ärsyttävä takiainen ja perskärpänen eli ei ne aina valehtele. Tosin en suinkaan runpalia vahdannut, mulla oli vaan usein asiaa isobroidille
Ex- rouvakultani kun tapasin, niin naisystävänsä kanssa jakoivat pisteitä sisään astuville uroksille. Mä olin ehkä seiska tai seiskapuoli.

Mä sanoin, että en hyväksy noin huonoja pisteitä ja että tästä vielä neuvotellaan. Ex- rouvakultani sanoi siihen, että istu alas niin neuvotellaan.

Sitä neuvottelua kesti sit melkein neljännesvuossata.

• Tykkää
Reactions: Inanna
Hellou!

Olipa joo kauppareissu taas... kun kauppamies pölähti selän taa seisomaan ja sit läks seuraa,mulla meni pasmat ihan sekasin ja unohin ees katsoo koko hamppari sämpyt : / Hittoako se noin tulee niskaan hengittää...ei se noin lähelle oo vielä kertaakaan tullut. Sit vielä kehtas kyttäillä mua päästä varpaisiin. Sinne jäi sämpyt ja nyt vituttaa koska uudestaan en tonne ryysikseen lähe.
Onko se ny joku ihme jos joku mies katsoo sinua päästä varpaisiin? Tervehenkinen mies.

Just äsken näin lähikaupan kassajonossa ulkonäöltään upeimman naisen mitä kuvitella voi. Mutta kun en tuntenut päänsä sisältöä, niin en jättänyt käyntikorttia. Olis kyllä pitänyt.

Onko se ny joku ihme jos joku mies katsoo sinua päästä varpaisiin? Tervehenkinen mies.

Just äsken näin lähikaupan kassajonossa ulkonäöltään upeimman naisen mitä kuvitella voi. Mutta kun en tuntenut päänsä sisältöä, niin en jättänyt käyntikorttia. Olis kyllä pitänyt.
No siitä tiedä mut toi oli jo ahdistavan tuntusta kun tuli ihan liki. Enne sentää pysyny toises pääs hyllyy tai peräti toisel käytäväl.

Hei ei mun lapset oo sellasii kauhukakaroita ettei osaisi autossa käyttäytyä, eiku ööö :LOL:
Tableteissa on akut täynnä ja laukku on täynnä karkkia :D
Kesällä ku käytiin mummulassa vesanolla nii ihmeen hienosti nuo sen reilu 4h jaksoivat istua autossa, toki nyt on melkein kolminkertainen aika matkustaa mut eiköhä se siitä. Kohta lähetää auton vaihtoon ja sitte hetkeksi nukkuu ja menoks :)

Aamupalaa ja kahvia, eli varmaan se on sit huomenta :flower: :xmas:

Ruokakaupassa oli täydehköä muttei kammottavaa, ja hyllyissäkin vielä reilusti roipetta. En tosin ostanut mitään kovin ihmeellistä.

...kiiwastowstaita waan kaikiwwe :wave: :D!

Tänään on tullut taivaalta sitten ihan kaikkea mahdollista alas ja vaikka missä asennossa ja suunnassa :D - kahluusaappaitakin kaipasin kovin päivän aikana, kun tuota kirottua pihamaatakin kattelin ja siellä lillustelin menemään....niin saa kuulkaas huippu makeet harakkasaappaat itellensä, jotta varmasti ootte kateellisina kaikki :rolleyes: :D

Kauppahumuissakin kävin tunnelmoimassa kireitä pääsiäsihmisiä - hyi mua :D. Ei mutta kun se oli niin...mummot oli ihania höppänöitä :heart:, kivasti olivat aika moni muuten ottaneet käskynkkään sen marttasiskon, jotta ihan kahteelleen siinä sitten tehtiin hankintoja ja muistutettiin toista että ..."...sunhan Elsa piti ottaa noita tomaatteja...mie kattoin että kärryssäs ei vielä niitä ole, alas lappaa niitä ettet unohda...mitäs miun piti ottaa, mistäs me äsken puhuttiin..??.."....:heart: :D

Sielujeni silmin näin itseni ihan samanmoisena - korjaus: pahempana :p - että tulevaisuuden näkymä vain sai vahvistusta :D

Ja tiiättekö mitä - oon unohtanut kokonaan päiväkahvitkin :O! Taijanpa siis jättää moisen väliin kokonaan. Ja - mitähän tästäkin sitten seuraa - hankin kaupasta mämmiäkin, oikein kaksi isoa rovollista. Niin arvaatteko - toi keskimmäinen on mennyt syömään melkein koko rovollisen mämmiä ihan itsekseen :O :D....voisin veikkailla, että tässä voi ehkä olla illansuussa tiedossa pojan osalta äkillistä katoamista ja viipymistä hiljaksiin jossakin :rolleyes:

....öööh...jumalantähdensentään :ashamed:...ihan karseeta puheripulia näemmä pukkaa tähän kohtaan...antakee anteeksi :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30755681:
Hei ei mun lapset oo sellasii kauhukakaroita ettei osaisi autossa käyttäytyä, eiku ööö :LOL:
Tableteissa on akut täynnä ja laukku on täynnä karkkia :D
Kesällä ku käytiin mummulassa vesanolla nii ihmeen hienosti nuo sen reilu 4h jaksoivat istua autossa, toki nyt on melkein kolminkertainen aika matkustaa mut eiköhä se siitä. Kohta lähetää auton vaihtoon ja sitte hetkeksi nukkuu ja menoks :)
Oikein ihanaa reissua koko köörille :wave: :)! Pitäkää runsainmitoin hauskaa ja nauttikaa rinteilystä ja maisemanvaihdoksesta. Mutta sitä ennen - ajakaa varovasti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30755738:
Mäpäs ostin tänään kaupasta vain klementiinejä, ruisleipää ja salmiakkii :vampire:
No nih, siinähän on kuidut ja vitamiinit kohdillansa...samaten varmaan myös verenpainekin, jos iso satsi on salminakkia ja makeahammasta kolottaa :D

Helpolla pääsit ryysiksessä, viisas miäs :) - hyvin keskitettyä ostoshankintaa.

Nukuin päkkärit:snotty: Mutta saa kai sitä alkavan loman kunniaks vähän...eikö saakin...niin ja ostin hyvyyksiä...minttukrokanttia:p ja muita namei. Lakut unohtu ja enkä sittten muistanu sitä routamisun suklaata(nimee) mis sitä suolasta ja makeeta niin jäi sekin...en tajunnut kysyy että missä kaupas sitä myydään että onko sitä ees täällä meijän tuppulassa.

Nukuin päkkärit:snotty: Mutta saa kai sitä alkavan loman kunniaks vähän...eikö saakin...niin ja ostin hyvyyksiä...minttukrokanttia:p ja muita namei. Lakut unohtu ja enkä sittten muistanu sitä routamisun suklaata(nimee) mis sitä suolasta ja makeeta niin jäi sekin...en tajunnut kysyy että missä kaupas sitä myydään että onko sitä ees täällä meijän tuppulassa.

Ai, se Lindtin A Touch of Sea Salt Dark- suklaata :p? Jos kuules sitä on täällä meijenkin kyläkaupassa, niin ihan varmana on sitten teijenkin :). Kannattaa kokeilla, se suola siinä vain korostaa suklaan makua...ja ihan huomaamattaan häviää koko herkku jonnekin :D

Eli ihan S- marketista saa ja varmaan ihan mistä vaan peruskaupasta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä