The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No, mä nyt lähen hakemaan sen. Pieni kutina että se on huono, koska sitä on kehuttu niin paljon ja mainostettu. Sama pätee oscar voittaja elokuviin, surkeita järestään. Se on niinku mun mummo sanoo. Jos jotain pitää hirveesti mainostaa, ni se on sitten huono se. Hyvää tavaraa menee kyllä kaupaksi ilman mainoksiakin..:D

• Tykkää
Reactions: krut
Mikä siinä muuten on, että heti kun ottaa hiemankin, niin noin puolessa tunnissa nukkumaluukku alkaa muistuttamaan poikamiesläävää? Josta tahtoo äkkiä pois ennen kuin seinät kaatuvat päälle.

Jos Peppini näkee nukkumaluukkuni tämmöisenä, niin hän kääntyy kynnykseltä sanoen "sika ja helvetti"

Milloin ei ota huikkaakaan, niin nukkumaluukku on ihan siisti, eikä siinä ole naisen kädelle sijaa.

Gauhee paradoksaali.

Saunapuhdas ja kerran kussut. Ihanampaa naista ei löydy.
erehdyin kerran kysymään mieheltä mihin hän kiinnitti minussa ensin huomiota. (Otetaan nyt huomioon että tapasimme baarissa). Ja mikä oli SE juttu minussa mikä sai haluamaan treffeille toistekkin ja kolmannen kerran jne.. IHAN ei ollut se vastaus mitä odotin. Enpähän erehdy kysymään mitään toista kertaa..

Hän siis vastaa "Sulla oli tosi lyhyt hame ja korkkarit, oon aina vähän salaa tykännyt halvan näköisistä naisista" Ja sitten kun olit yhesti ottanut suihin, niin se oli jotain mitä piti saada lisää"..

Että tytöt, jos joku sanoo teille että sulla on kauniit silmät ja mielenkiintoisia mielipiteitä, tai että nainen on parhaimmillaan just heränneenä tai saunan raikkaana niin se sika kuulkaas valehtelee.. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä