The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
eivät malta mutta kun auton moottori käynnistyy ja alkaa se tasainen hyrinä niin nukkuvat kuin Junttilan torpan porsaat
Ookko ruutis ikinä kyydittäny lapsia? Ok tiedän että olet.
Meinaan vaan kun yleensä on niin että auto starttaa ja tuhat km jäljellä matkaa niin noin VIIDEN minuutin päästä kuuluu jo eka "koska ollaan perillä" :D

edit. ja sen jälkeen vähänväliä samaa kysymystä, sitten kymmenen km välein joku huutaa että "pissattaa" tai "kakattaa", 50km välein joku huutaa että "näläkä"
100km välein että "tylsää", "miksei voida olla jo perillä". Jne jne.
Tuntia tai kahta ennen perille pääsyä nukahtavat vihdoin viimein ja sitten kun ollaan perillä niin kaikki huutaa, ihan vaan koska pitää huutaa kun väsyttää :D

Jne, jne :D

Viimeksi muokattu:
APUA! Olen tietämättäni sairastanut lintuinfluenssaa jo vuosia.
Tiputanssia on tanssittu, kiiltävän perään olen kuin harakka,
munien päällä on tullut istuttua, joskus tunnen itseni pöllöksi.
Äimänkäkenäkin on heiluttu, peiliin katsoessa näkyy huuhkaja
ja etelään tekee mieli!

Hyvää pääsiäistä!

Tämä on parhautta.

Ja hyvää pääsiäistä.

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Ookko ruutis ikinä kyydittäny lapsia? Ok tiedän että olet.
Meinaan vaan kun yleensä on niin että auto starttaa ja tuhat km jäljellä matkaa niin noin VIIDEN minuutin päästä kuuluu jo eka "koska ollaan perillä" :D

edit. ja sen jälkeen vähänväliä samaa kysymystä, sitten kymmenen km välein joku huutaa että "pissattaa" tai "kakattaa", 50km välein joku huutaa että "näläkä"
100km välein että "tylsää", "miksei voida olla jo perillä". Jne jne.
Tuntia tai kahta ennen perille pääsyä nukahtavat vihdoin viimein ja sitten kun ollaan perillä niin kaikki huutaa, ihan vaan koska pitää huutaa kun väsyttää :D

Jne, jne :D
Unohdit sen kohdan, kun niille tulee tappelu.

Unohdit sen kohdan, kun niille tulee tappelu.
Mä en ikinä tuu unohtamaan sitä, ko oltiin alastulon ja muksujen kanssa menossa mökille. Elämäni karseimmat automatkat edes ja takas.

Oli ne kerran vajaan puolituntia hiljaa, kun luvattiin karkkipalkinto sille, joka on perille asti hiljaa (kukaan ei muuten ollu).

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä