Ahh. Pari olutta eikä vituta enää lainkaan niin paljoa. :xmas: Iltaa siis kaikille!
mut ei siinä meitsi lähtee terroristin kaa kylille aahh kämppä järjestyy ja nyt mäkin oon ottanu niskasta kii että muutakin elämää kun rakas tybyni . on se jännä että naiset oo ees tytyväisii siihen et saa käydä ulkomailla rentoutumas ja sekin on mun vika ku en oo mies nojaa tolla logiikalla pysyn mielummin kulkurina. mun pitää kelvata näin tai ei ollenkaan adjööö
Ja ilmaiseksi pitäis?Vai laulaa pitäs?
I need a drink, I need it now. Last call for alcohol....
Onko tää ollut joku sovittu ketjupila et kaikki rillaa et on raskaana?
Emmä oo ees käyny täällä muutamaan päivään, mun oli tarkotus rillata teitä samalla jutulla, mut se jäi sitte ku tuli vieraita.Onko tää ollut joku sovittu ketjupila et kaikki rillaa et on raskaana?
no kuka senkin uskois. ja mihin mä sen laittasin...rappukäytävän ilmotustaululle vaion, laita sääki
eivät malta mutta kun auton moottori käynnistyy ja alkaa se tasainen hyrinä niin nukkuvat kuin Junttilan torpan porsaatAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30754001:Mul on tääl levottomii lapsii, tai nyt jo nukahtivat, mut aiemmin. Jännittää vissii toi Kuusamon reissu, ku ei pysy hetkeekää aloillaan ja menevät pitkin seiniä. Kypäriäki piti tänää taas koittaa, että varmasti mahtuu, ettei mee laskettelut sitte sen takia ohi suun
Millastakoha se on huomenna hoidon jälkeen, ku sit to-pe välisenä yönä lähetää ajelee, mahtaakohan nuo malttaa mennä nukkuu ollenkaa