The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30753616:
Jokos laulua on harjoteltu? Laulakaa
Ookoo

Naaaants een-vwen-yaaaaaaa ma-ba-gee-chi-ba-va
(See-tee-hoummmm gwen-ya-maaaaa)
en-yaah-ho vwen-ya-maaaaa
Naaaants een-vwen-yaaaaaaa ma-bwaga-geets-ee-ba-vooooo
(See-tee-hoummmm vwen-ya-maaaaa) gyem gyem ba-vaaaaaa
hi-lo-va
(gwen-ya-maaa)
see-yam(o-mouth click) bo-viwa
(gwen-ya-maaa)
(ing-win-ya-ma ping-win-na-ma-ba-da)

9MM
Kyllä väsytti, mutta oli hyvä saada oikea ja vasen aivolohko tekemään yheistyötä. Juu, kannatti, sain Kinder-munan :)
hehhee ekalla luokalla hajotin säästöpossuni ja naapurin pojan kaa ostettiiin 60 kinderii ja mässäiltiin puokkiin ne samana päivänä on meinaan hyvää. mut nyt meet lepäämään hyvä nainen muuten voi tulla veritulppa ojentaa kamomilla teetä :)

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
...hu huu - se on huhtikuu :) :wave:!

Ei satanut vettä, ei räntää, eikä luntakaan - vaan olipas ihan tasaisen harmaa päivä :)!
Torpassa tunnelmat hiljaksiin kohdallaan,*koputtaa puupäätänsä* tautisarallakin luultavasti...itellä tosin mennyt koko päivä hengitellessä syvään...

Päivän dilemmana on että minne kumman jemmapaikkaan on nämä ipanat/tämä höttöpäinen naisihminen laittanut kahdet kirjastonkirjat....tuli pientä kyselyä kirjastosta, nääs :snotty:...No, löytynee huomenna, kun pistän torpan hyrskymyrskyn sekaisin siivotessa.

Ja Majurilleko piti laulaa....

.."..kevät toi kevät toi muurarin...kevät toi, kevät toi maalarin...kevät toi kaksplussan palstalle Majurin sekä äkäiset naamarit...niin toi!"....:D - moikkeli moi Majuri :wave:

9MM
Mun äiti paistoi aina vapuksi meille munkkeja, sellaisia pieniä. Ne oli tosi hyviä.
ja meitsi rakasti sitä mekin tehtiin sitä vaikka omalla isällä oli tosi ilkee äitipuoli hänen lapset ei tehny mitään vika oli mussa aina. tiiäksä mitä mä kadun me tultiin hyvin toimeen hänen pojan kaa me suututtiin toisillemme tennis pelis ja riitaannuttiin ja antti kuoli pari vuotta sitten huumeiden yliannostukseen dameis rakas se oli aina

ja meitsi rakasti sitä mekin tehtiin sitä vaikka omalla isällä oli tosi ilkee äitipuoli hänen lapset ei tehny mitään vika oli mussa aina. tiiäksä mitä mä kadun me tultiin hyvin toimeen hänen pojan kaa me suututtiin toisillemme tennis pelis ja riitaannuttiin ja antti kuoli pari vuotta sitten huumeiden yliannostukseen dameis rakas se oli aina
Rankkaa menettää ystävä :hug:

Kylmäkisun kadonneet kirjastonkirjat on kirjahyllyssä? Eteisen hattuhyllyllä?

Yksi päivä etsin avaimiani. Olin aivan varma, että pudotin ne laukkuun. Juu, löytyihän ne pienen etsinnän jälkeen....ison puoliksi syödyn suklaamunan sisältä, jota oli kotiin tuomassa.

Viimeksi muokattu:
Kylmäkisun kadonneet kirjastonkirjat on kirjahyllyssä?
...jos ne on siellä lujan etsimisenkin jälkeen niin sitten mie oon sokia :snotty:...pattereiden välitkin oon kuikuillut, sängyt käynyt läpi, kaikki ipanoitten huoneissa olevat hyllyt ja laatikostot jajaja...ne on jossain hyvin kummallisessa paikassa eli tulevat vastaan ja hämmästyttävät suuresti :D

No, huomenna raivaan enempi, josko viisastuisin silloin.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä