kenen kuva toi on? täällä townis oli keikka ja siinä lapussa oli toi kuvaVai laulaa pitäs?
I need a drink, I need it now. Last call for alcohol....
kenen kuva toi on? täällä townis oli keikka ja siinä lapussa oli toi kuvaVai laulaa pitäs?
I need a drink, I need it now. Last call for alcohol....
OokooAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30753616:Jokos laulua on harjoteltu? Laulakaa
kenen kuva toi on? täällä townis oli keikka ja siinä lapussa oli toi kuva
ai se oot sinä pitäähän se ollakkinHardcore Superstar
Iltaa! Töistä kotiuduttu, aivotoiminta palailee hiljattain.
vai sydän? sää pentele menit kuiteski töihin jaksoikko?Iltaa! Töistä kotiuduttu, aivotoiminta palailee hiljattain.
Kyllä väsytti, mutta oli hyvä saada oikea ja vasen aivolohko tekemään yheistyötä. Juu, kannatti, sain Kinder-munanvai sydän? sää pentele menit kuiteski töihin jaksoikko?
Ai sori, en lukenu tarkkaan. Luin kenen biisi kuvasta ei oo mitään hajuaai se oot sinä pitäähän se ollakkin
mitäs mieltä oot andystä?
hehhee ekalla luokalla hajotin säästöpossuni ja naapurin pojan kaa ostettiiin 60 kinderii ja mässäiltiin puokkiin ne samana päivänä on meinaan hyvää. mut nyt meet lepäämään hyvä nainen muuten voi tulla veritulppa ojentaa kamomilla teetäKyllä väsytti, mutta oli hyvä saada oikea ja vasen aivolohko tekemään yheistyötä. Juu, kannatti, sain Kinder-munan
et uskokkaan mitä sitä kestää kun pääsee herkun makuun ostettiin kaikki kinderit mitä oli60 Kinderiä, ei voi .... nauraa kippurassa. Mahtoi olla massut kipeenä.
Mun äiti paistoi aina vapuksi meille munkkeja, sellaisia pieniä. Ne oli tosi hyviä.et uskokkaan mitä sitä kestää kun pääsee herkun makuun ostettiin kaikki kinderit mitä oli
tiiäkkö sillon tehtiin munkkei ite öljys ja mää jaksoin syyä niitä kymmenenkin putkeen kylmä maito kyytipoikana
ja meitsi rakasti sitä mekin tehtiin sitä vaikka omalla isällä oli tosi ilkee äitipuoli hänen lapset ei tehny mitään vika oli mussa aina. tiiäksä mitä mä kadun me tultiin hyvin toimeen hänen pojan kaa me suututtiin toisillemme tennis pelis ja riitaannuttiin ja antti kuoli pari vuotta sitten huumeiden yliannostukseen dameis rakas se oli ainaMun äiti paistoi aina vapuksi meille munkkeja, sellaisia pieniä. Ne oli tosi hyviä.
Rankkaa menettää ystävä :hug:ja meitsi rakasti sitä mekin tehtiin sitä vaikka omalla isällä oli tosi ilkee äitipuoli hänen lapset ei tehny mitään vika oli mussa aina. tiiäksä mitä mä kadun me tultiin hyvin toimeen hänen pojan kaa me suututtiin toisillemme tennis pelis ja riitaannuttiin ja antti kuoli pari vuotta sitten huumeiden yliannostukseen dameis rakas se oli aina
noo se on mun sydämes aina matkassaRankkaa menettää ystävä :hug:
Mun paras ystävä kuoli melkein 20 v sitten. Edelleen on ikävä ja haudalla en pysty käymään. Sydämessä säilyy ikuisesti.noo se on mun sydämes aina matkassa
tää oli munhyväystävä heitettiin keikkaa kreikasta englantiinMun paras ystävä kuoli melkein 20 v sitten. Edelleen on ikävä ja haudalla en pysty käymään. Sydämessä säilyy ikuisesti.
...jos ne on siellä lujan etsimisenkin jälkeen niin sitten mie oon sokia :snotty:...pattereiden välitkin oon kuikuillut, sängyt käynyt läpi, kaikki ipanoitten huoneissa olevat hyllyt ja laatikostot jajaja...ne on jossain hyvin kummallisessa paikassa eli tulevat vastaan ja hämmästyttävät suurestiKylmäkisun kadonneet kirjastonkirjat on kirjahyllyssä?