majuri pisti sitten kuvaamansa römpsäkokoelman näytille
Tein siipalle pillumuffineja.. ei pystynyt syömään niitä niitä olik kyllä kiva tehdä..luovaa leikkiäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30754113:
Mulla on samassa rivissä seuraava oikealle.ainoastaan toi vasen yläkulma
Moi moiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30754117:Moi iltaa
No santsasin vaan raejuustoo, se oli sen verran kevyttä ettei tullu paha oloÄlä syö ittees kipeeksi. Sitten on paskamainen olo.
No santsasin vaan raejuustoo, se oli sen verran kevyttä ettei tullu paha olo
Pitäis kyllä maistua.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30754128:Tein siipalle pillumuffineja.. ei pystynyt syömään niitä niitä olik kyllä kiva tehdä..luovaa leikkiä
...mä en taija kans uskaltaa tässä oikein ottaa mitään, porkkanaa kyllä tekis mieli, mutta puhallellessa mennyt tämä päivä, niin...katotaas nyt.No santsasin vaan raejuustoo, se oli sen verran kevyttä ettei tullu paha olo
Hän ei syty makeasta, sokeriton uppoaa ainaPitäis kyllä maistua.
Tai sitten et käyttänyt omaasi mallina.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30754155:Hän ei syty makeasta, sokeriton uppoaa aina
Pelle on kyllä livenä mahtava. Mieluummin siis mulle se![video=youtube;QqR2zBI62K8]https://www.youtube.com/watch?v=QqR2zBI62K8[/video]
Alkuperäisyydestä voi olla aina mitä mieltä vain mutta kyllä tätä kattoo ennemmin kuin Pelleä
Oisit itse nuollut yhtä malliksi, oisi innostunutAlkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30754155:Hän ei syty makeasta, sokeriton uppoaa aina
715517Ja kakkua pääsiäiseksi..
Mä unohin sellaset kun oli niin kiva räplätäOisit itse nuollut yhtä malliksi, oisi innostunut
Muuten mä ymmärsin, mut mihin sitä yliopistotason tutkintoa kaivataan?
Sekä nähty, että mainittu.715517
Kaikki ne ovat turhan suolaisia ja jotain. Joku sivumaku. Sellainen terävä. Ei hyvä.Pirkka serranon kinkku ei ole oikein hyvää
pitänee koittaa liiteriäki
Jos alemmalla koulutuksella ei tienaa tarpeeks, et olis varaa kustantaa se vuosien kokemus bordelleista? En tiiä.Muuten mä ymmärsin, mut mihin sitä yliopistotason tutkintoa kaivataan?
En oo kumpaakaan nähny livenä muuten kuin ohikulkiessani mutta menisin haloo helsinkiä mieluummin kattomaanPelle on kyllä livenä mahtava. Mieluummin siis mulle se!