The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9MM
mut ei siinä meitsi lähtee terroristin kaa kylille aahh kämppä järjestyy ja nyt mäkin oon ottanu niskasta kii että muutakin elämää kun rakas tybyni . on se jännä että naiset oo ees tytyväisii siihen et saa käydä ulkomailla rentoutumas ja sekin on mun vika ku en oo mies nojaa tolla logiikalla pysyn mielummin kulkurina. mun pitää kelvata näin tai ei ollenkaan adjööö

...iltapalahässäkkää...yhdelle yhtä ja toiselle toista ja kolmas ei tiiä :D - vedetään siis hatusta!

Ja kappas vaan - nyt meillä ipanat heräs siihen, että iiiikkkk..."..ai milloinka se pääsiäinen on??!!" ja tämä kolmen suusta miljoona kertaa :D

..."...milloinkako se pupu tulee ja munii...ai minä yönäkö...ai minkäkö...eikä kun sehän munii sinne mun karvahattuun...vaan missä se nyt sitten jo on...äitiiiiii!!!!"

:D - voi tiu tau sentään, kyllä tämä hilpeäksi menoksi menee väkisinkin toipilaisuuden ja syvään hengittämisen keskellä....

mut ei siinä meitsi lähtee terroristin kaa kylille aahh kämppä järjestyy ja nyt mäkin oon ottanu niskasta kii että muutakin elämää kun rakas tybyni . on se jännä että naiset oo ees tytyväisii siihen et saa käydä ulkomailla rentoutumas ja sekin on mun vika ku en oo mies nojaa tolla logiikalla pysyn mielummin kulkurina. mun pitää kelvata näin tai ei ollenkaan adjööö

Pidä hauskaa :) :wave:! ...ja välistä logiikat voi heittää ihan omaan arvoonsa ja välistä sinne mappi ööhönkin suoraan...

Kaveri lähetti ekstyttöystävälleen kuvan jossa mulla on vauva sylissä, varustettuna tekstillä et "täs on mun ja kirahvin tuore pienokainen <3"

Ainakin yks aprillipila on tänään menny läpi, ja ainaki yhteen vakoseen on mennu runsaasti santaa. Sain printscreenin hyvin kiukkusesta viestistä et "mun pojalle on ollu syntymässä puolisisarus etkä oo kertonu mulle mitään??????"

• Tykkää
Reactions: krut
Apua..

Mun aprillaus meni vähän pipariksi, ku mulle alko sadella tuplaonnitteluja kymmenittäin, että oikeen harmitti todeta äsken, että sori nyt kamut, mutta en oota yhtä, enkä ees kahtakaan vauvaa.. Kukaan ei kyllä onnistunu mua lirittää tänään, tai onhan tässä vielä aikaa :D

Onko tää ollut joku sovittu ketjupila et kaikki rillaa et on raskaana?
Emmä oo ees käyny täällä muutamaan päivään, mun oli tarkotus rillata teitä samalla jutulla, mut se jäi sitte ku tuli vieraita.

Mä päivitin naamaan Alastulossa mättää (on shokissa), yhden pienen sydämen sijaan, siellä löikin niitä kaks.- paikassa Satakunnan Keskussairaala.
Sitte lisäsin vettä myllyyn toteamalla, että kyselin ultratätiltäkin, että onko tää jotain aprillipilaa, mutta pakko se oli uskoa kun sen ite näki..

ja lopuksi laitoin vielä pallomahasta kuvan, kun pullistelin sitä kauniisti, jolloin se näytti raskausmahalta :D

• Tykkää
Reactions: Tweet
Ai niin se oli aprillipäivä tänään.. Meinaako se että latasin turhaan puhelimeen sen ohjelman joka muuttaa älykännykän näytön induktioliedeksi??

Galluppia samassa pukkaa vielä: Teen kylmäsavulohta (ihan oikealla tavalla tällä kertaa) ja riimihärkää. Niih tuli mieleen pitäskö se riimihärkä pukata kans savukaappiin kun sekin on huomenna valmista niinkuin kalat jotka suolaantuvat siihen mennessä?

Siitähän ei tulis oikiaa kylmäsavulihaa mutta kiinnostais kokeilla miten hyvin se savun maku tarttuis siihen. Olis nopeampaa tehä tolleen kylmäsavulihalta maistuvaa lihaa kuin se että pitäis pitää kylmäsavulihoja 4-7 päivää siellä kaapissa. Btw, petyin tään perän kauppoihin jälleen kerran, ei löytynyt katajanmarjoja enkä jaksa lähtee nyt tonne metsään etsimään/keräämään niitä. Saishan ne sieltäkin. No, mustapippuri ajoi riimihärän maustamisen nyt kokonaan tällä kertaa.

Jaaritteleva kysymys niin lihavoin varsinaisen kysymyksen :)

Ai niin ja :wave:

Mul on tääl levottomii lapsii, tai nyt jo nukahtivat, mut aiemmin. Jännittää vissii toi Kuusamon reissu, ku ei pysy hetkeekää aloillaan ja menevät pitkin seiniä. Kypäriäki piti tänää taas koittaa, että varmasti mahtuu, ettei mee laskettelut sitte sen takia ohi suun :D

Millastakoha se on huomenna hoidon jälkeen, ku sit to-pe välisenä yönä lähetää ajelee, mahtaakohan nuo malttaa mennä nukkuu ollenkaa :D

Mulle kävi ns. vanhanaikaiset..

eli olin matkalla kauppaan tietämättä mitä ostaa, niin ajattelin pitää tuumaustauon nurkkabaarissa...

...no siellä ny sattui olemaan kaveri, joka sanoi, että missä olet ollut ja just asiankannattajan apua tarttis...

... siin meni tunti tai kaks miettiessä, kolme minsaa siirtymässä paikasta a paikkaan b, hommaan meni noin puoltuntia...

... mut siellä oli paikalla olutta ja haitari, enkä mä juuri muuta tartte tullakseni houkutelluksi joron jäljille (mikä on joro?)...

... tuli melkein kiire ehtiä sinne kauppaan ennen iltayhdeksää, että vielä myyvät oluttakin.

No jäi ny tunti toleranssia, mutta se on niin vähän, että nipin napin ehdin.

Pitäkää peukkuja et mun huono olo johtuu vaan siitä etten oo syöny tänään, eikä siitä et olis puolikkaan mahapöpöt tarttunu. En varmana ala kipeeks nyt ko on koleet tehty, pitkä viikonloppu tulossa ja reissua tiedossa.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30754001:
Mul on tääl levottomii lapsii, tai nyt jo nukahtivat, mut aiemmin. Jännittää vissii toi Kuusamon reissu, ku ei pysy hetkeekää aloillaan ja menevät pitkin seiniä. Kypäriäki piti tänää taas koittaa, että varmasti mahtuu, ettei mee laskettelut sitte sen takia ohi suun :D

Millastakoha se on huomenna hoidon jälkeen, ku sit to-pe välisenä yönä lähetää ajelee, mahtaakohan nuo malttaa mennä nukkuu ollenkaa :D
eivät malta mutta kun auton moottori käynnistyy ja alkaa se tasainen hyrinä niin nukkuvat kuin Junttilan torpan porsaat

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä