Tuttu juttu.eivät malta mutta kun auton moottori käynnistyy ja alkaa se tasainen hyrinä niin nukkuvat kuin Junttilan torpan porsaat
On tullu hetken autolla kylällä kierreltyä houkuttaaksen nukkuMasan paikalle ja kantaakseen jälkikasvun sänkyyn.
Tuttu juttu.eivät malta mutta kun auton moottori käynnistyy ja alkaa se tasainen hyrinä niin nukkuvat kuin Junttilan torpan porsaat
Raskauspahoinvointia :attn: Mut ei siis oo tarttunu pöpö :xmas:Pitäkää peukkuja et mun huono olo johtuu vaan siitä etten oo syöny tänään, eikä siitä et olis puolikkaan mahapöpöt tarttunu. En varmana ala kipeeks nyt ko on koleet tehty, pitkä viikonloppu tulossa ja reissua tiedossa.
Ookko ruutis ikinä kyydittäny lapsia? Ok tiedän että olet.eivät malta mutta kun auton moottori käynnistyy ja alkaa se tasainen hyrinä niin nukkuvat kuin Junttilan torpan porsaat
Tämä on parhautta.APUA! Olen tietämättäni sairastanut lintuinfluenssaa jo vuosia.
Tiputanssia on tanssittu, kiiltävän perään olen kuin harakka,
munien päällä on tullut istuttua, joskus tunnen itseni pöllöksi.
Äimänkäkenäkin on heiluttu, peiliin katsoessa näkyy huuhkaja
ja etelään tekee mieli!
Hyvää pääsiäistä!
Unohdit sen kohdan, kun niille tulee tappelu.Ookko ruutis ikinä kyydittäny lapsia? Ok tiedän että olet.
Meinaan vaan kun yleensä on niin että auto starttaa ja tuhat km jäljellä matkaa niin noin VIIDEN minuutin päästä kuuluu jo eka "koska ollaan perillä"
edit. ja sen jälkeen vähänväliä samaa kysymystä, sitten kymmenen km välein joku huutaa että "pissattaa" tai "kakattaa", 50km välein joku huutaa että "näläkä"
100km välein että "tylsää", "miksei voida olla jo perillä". Jne jne.
Tuntia tai kahta ennen perille pääsyä nukahtavat vihdoin viimein ja sitten kun ollaan perillä niin kaikki huutaa, ihan vaan koska pitää huutaa kun väsyttää
Jne, jne
Mä en ikinä tuu unohtamaan sitä, ko oltiin alastulon ja muksujen kanssa menossa mökille. Elämäni karseimmat automatkat edes ja takas.Unohdit sen kohdan, kun niille tulee tappelu.
Mä unohdin ostaa tänään suklaamunia. Piti tänään herkutella. Huomenna sitten. :'(
Älä syö ittees kipeeksi. Sitten on paskamainen olo.Lopettaisko syömisen nyt vielä kun tuli hyvä olo, vai söisinkö itteni kipeeks. Hmm...
Me ollaan istuttu monta minuuttia tienposkessa kun mä olen todennut että ennen ei liikuta kun tappelu ja melu loppuu...on joskus tullu riitaa mutta oon saanu loppumaan ku oon konahtanu
ei oo vielä tarvinnu muuttaa istumajärjestystä
Vauva tarvii ruokaa. Kovasti onnea .Lopettaisko syömisen nyt vielä kun tuli hyvä olo, vai söisinkö itteni kipeeks. Hmm...
taitaa olla "omakuva"Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30754102:Ruutis on väsännyt sieviä munia
Vähän samaa epäilen.taitaa olla "omakuva"
ainoastaan toi vasen yläkulmataitaa olla "omakuva"
SamaMe ollaan istuttu monta minuuttia tienposkessa kun mä olen todennut että ennen ei liikuta kun tappelu ja melu loppuu...
Noi ei oo mun lapsia! Mua alkaa heti nukuttaa kun auto hurahtaa ja ne vaan jaksavat sinnitellä...