The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huoh.

Mie vietän huomisillan kotona. Ei jaksa muualle.
Nyt vaan mietin käskenkö miehen muualle vai sanonko et jäis kaveriks kotiin kun niillä vissiin kusi se poikien ilta-homma..tai no porukka pienentyi reilusti, tuli paljon perumisia.

Spencer Hastings
Estäkää mua kukkahattuilemasta, kun kuulin että mies on polttareissaan kekkaloinu alasti strippiluolan lavalla :D

"Annoin luvan" sylitanssiin, eikä mua haittaa jos naiset on alasti, mut tästä vähän närkästyin et mies on ollu kans.

Ei oo ees iso juttu, mut.... aaaaaaaaaaaaaaa

Estäkää mua kukkahattuilemasta, kun kuulin että mies on polttareissaan kekkaloinu alasti strippiluolan lavalla :D

"Annoin luvan" sylitanssiin, eikä mua haittaa jos naiset on alasti, mut tästä vähän närkästyin et mies on ollu kans.

Määä en kyllä oikein osaa, kun mäkin tykkään nakuilla. :ashamed:

Mää vetäisin todennäkösesti herneen nenään jos siitä että on menty strippibaariin ...ja sylitanssia en katsois hyvällä enkä ikinä antais "lupaa" niin sylitanssiin kuin siihen et moiseen baariin mentäis. Todennäkösesti mulle ei tässä tapauksessa edes kerrottais et strippibaariin käy miesten tie...mut sittenkun se selviäis niin ihan yhtä syvällä se herne olis siiinäkin tapauksessa.
Jep...

Hei ne oli polttarit. Tuskin ottaa tavaksi helikoptereita esitellä strippiluolassa :D

Spencer Hastings
No mä oon iteki käyny strippibaarissa, enkä nää sylitansseissa kauheesti ongelmaa. Ja tosiaan ne naiset on siellä tekemässä työtään, johon kuuluu alastomuus, niin siksi se ei haittaa jos mies katselee niitä. Mut tää miehen alastomuus jotenkin yllätti ja.. perkele :D

No mut.. ajatellaan positiivisesti, ainakin kaikki näkee millasen adoniksen nain viikon päästä :D

Mää vetäisin todennäkösesti herneen nenään jos siitä että on menty strippibaariin ...ja sylitanssia en katsois hyvällä enkä ikinä antais "lupaa" niin sylitanssiin kuin siihen et moiseen baariin mentäis. Todennäkösesti mulle ei tässä tapauksessa edes kerrottais et strippibaariin käy miesten tie...mut sittenkun se selviäis niin ihan yhtä syvällä se herne olis siiinäkin tapauksessa.
Jep...
Totta muuten tuossakin osa. Meillä sopimus, että omalla vapaalla saa tehdä "mitä vaan". Mutta maksulliselle seksille on iso EI. Meillä kumpikin suuttuisi siitä osuudesta.

No mä oon iteki käyny strippibaarissa, enkä nää sylitansseissa kauheesti ongelmaa. Ja tosiaan ne naiset on siellä tekemässä työtään, johon kuuluu alastomuus, niin siksi se ei haittaa jos mies katselee niitä. Mut tää miehen alastomuus jotenkin yllätti ja.. perkele :D

No mut.. ajatellaan positiivisesti, ainakin kaikki näkee millasen adoniksen nain viikon päästä :D
Hitsi kun tajusin vasta nyt että mr spencellä on polttarit. Strippaliinaa olis voinu pyytää, olis saattanu saada alennustakin. Sillä on kaks alalla olevaa siskoakin, olis saanu hyvät bileet pystyyn vaikka golden showereiden kera :xmas:

Spencer Hastings
Mulla on vissiin nyt sitten se kukkahattu päässä...en mä kyl katsois hyväl jos mies menis strippareit katselee,oli polttarit tai ei.
No mut hei se on sun kanta, ja muiden tulee hyväksyä se. Myös sen tulevan siippasi.

Ihmisillä on erilaisia arvoja ja asenteita. Mua ei haittaa katselu ja sellainen, mutta ollaan sovittu olevamme yksiavioisia, niin toki kaikki fyysinen haittaisi. En tiedä miks jotenkin hermostuin tästä, että mies on ollu kans alasti. En varmaan jotenkaan osannu odottaa sellasta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä