The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ketju
Iltaa! Koko päivä on ollut kuin sovittaisi neliskanttista palikkaa kolmikulmaiseen reikään. Kotiinpäästyäni päivän kruunasi sähkökatkos, hyvin alueellinen sellainen, vain meidän asunto. Ruoka uunissa, pyykki koneessa ja imurointi kesken. Koska rapussa oli sähkö, kannoin kahvinkeittimen sinne. Kyllä nyt kahvia edes täytyy saada.
:D

Kohta on muitakin kahvia keittämässä tai kysymässä :whistle:

Liesi ja pesukone olisikin ollut vähän liian raskaita kantaa eikä imurista olisi johto riittänyt :D

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
:D

Kohta on muitakin kahvia keittämässä tai kysymässä :whistle:

Liesi ja pesukone olisikin ollut vähän liian raskaita kantaa eikä imurista olisi johto riittänyt :D
Hani, jatkojohto on keksitty. Kaikki muu toimisi paitsi hella. Kipakan puhelun jälkeen huollon kaveri kävi sähköpääkeskuksessa ja taas on tuvassa sähköt. Kaikki hyvin, mutta huolellisesti suunniteltu aikataulu meni pipariksi.

ketju
Hani, jatkojohto on keksitty. Kaikki muu toimisi paitsi hella. Kipakan puhelun jälkeen huollon kaveri kävi sähköpääkeskuksessa ja taas on tuvassa sähköt. Kaikki hyvin, mutta huolellisesti suunniteltu aikataulu meni pipariksi.
Niinhän se on keksitty. Kävi kyllä mielessä mutta eihän sähkökatkon takia viitsi imuroida :D

Mutta hyvä kun kaikki toimii taas :)

Tähän löytyy lääke. Itse syön pahimpina hetkinä, kun ei päätä voi laskea alas tyynylle ilman, että nesteet nousee ruokatorvesta ylöspäin.
Mulla on nykysin yöllä kaks tyynyy päällekkäin niin olen vähän koho asennossa. Mut ei tota niin usein enää tapahdu kuin ennen et on helpottanut kun muuttanut ruokavaliota ja lähinnä sitä rasvaisuutta.Enkä syö iltasin enää niin et heti iltapalan jälkeen nukkumaan.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tunti vielä ja sitten voi istuttaa itsensä sohvaan ja rasauttaa rakkaudella valitun irtokarkkipussin auki :D

Muoks. Oi eiiii... Sähköt rupes räpsiin. Mä väännän kyllä elämäni itkupotkut jos en näe VoFia!!!

Viimeksi muokattu:
Spencer Hastings
Mites menee?

Mr.Westons pitää mulle seuraa, ennenkuin lähden yöbussilla extempore maakuntamatkailemaan :D Kaikkeen sitä joutuu, kun ilmaisee kaipaavansa lohtua ahdistukseen ja vitutukseen. Skumppa ystävän kanssa on vastaus.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä