Runsaiden skumppamäärien kanssa, tarkoitit varmaan :xmas:- no hupsista keikkaa, en ollut siellä päinkään... Ei muuta kuin kivaa iltaa sitten runsaitten puheripulikohtausten ja naurunremakoiden kanssa !
Runsaiden skumppamäärien kanssa, tarkoitit varmaan :xmas:- no hupsista keikkaa, en ollut siellä päinkään... Ei muuta kuin kivaa iltaa sitten runsaitten puheripulikohtausten ja naurunremakoiden kanssa !
Anna soppaa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30743858:Teimpäs 5 litran kattilallisen hyvää ja ravitsevaa lihakeittoa On muuten hyvää ja sitä riittää koko viikonlopuksi minulle
Tiedätkös Routamisu.:hug:
Isähän sä olet aina. Mimmoinen - se taas riippuu susta. Anteeksipyynnöllä on ihmeellinen voima. Rakkaudesta nyt puhumattakaan :heart:
Mä urheilin niin saan myös olusen?Klo 22 nelosella BruceWillis - jokikyttä
En viittiny urheilla, joten hain vaan lähikaupasta pari laatikkoa kaljaa ja tarpeeksi tupakkia.
Toki tosta jokunen joutaa, mutta pahaa pelkään että eivät ole vielä kyllin kylmiä.Mä urheilin niin saan myös olusen?
Okke, olutta en huoli, mut soppaa saatAnna soppaa.
Ota olut?
PaheksuttavaaMä urheilin niin saan myös olusen?
Musikaalista väkeäMinkälaisia mielikuvia herää perheestä, jonka kaikki kolme tytärtä on "viihde_alalla"? Oh my.
Onko muuten olemassa ylipäänsä mitään mitä Majuri ei paheksu?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30744034:Paheksuttavaa
Tulipas kylläinen olo. Hemmetin hyvää soppaa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30744033:Okke, olutta en huoli, mut soppaa saat