The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:hug:

Isähän sä olet aina. Mimmoinen - se taas riippuu susta. Anteeksipyynnöllä on ihmeellinen voima. Rakkaudesta nyt puhumattakaan :heart:
Tiedätkös Routamisu.

Sinä olet niitä naisia joiden vuoksi mies puskee läpi harmaan kiven vaikka ei olisi toivoakaan onnistumisesta. Se, että kaltaisiasi on riittää syyksi ylipäänsä olla hengissä.

Rakkaus on ainoa voima johon uskon. Se on vahvin voima maailmassa.

Mitä minuun tulee, niin osaan sanat kiitos ja anteeksi ja käytän niitä jatkuvasti arkielämässä.

Nii. Olin siis tos kaupalla.

Siin oli ovella tolppaan kytkettynä rottis joka syyttä alkoi rähjätä mulle.
Poistuessani siin oli yhä samainen rottis joka taas alkoi rähjätä mulle, vaikka näki, että molemmat käteni ovat varatut.

Mä sanoin sille, että turpa kiinni ja se totteli mua oitis.

Mä en tiedä kumpi on huolestuttavampaa. Rottiksen kokoinen koira joka rähjää tarpeettomasti. Vai se, että koira tottelee muuta kuin isäntäänsä.

Myönnän, että olin huonolla tuulella ja ihan itsesuojeluvaiston nimissä kaikki mua kevyempi väistää.

Mut mä en tahdo nähdä etenkään ton kokoisia koiria jotka räyhäävät tarpeettomasti ja tottelevat vain vittumaisempaan.

Tulipas hotkittua maha täyteen tortilloja.
Phuuh, hyvin kerkee lepäileen ennen Emmerdalea.
Sit pitää mähmätä tukkavärit Voicen ajaks päähän (piti jo viikko sitte...).

Ja huomena tää tyttö painuu pieneen maalaispitäjään mehtäkekkereille ja aikoo olla sunnuntai aamuna nuotiosavun hajuisena pienessä sievässä kohmelossa!

Whii. Kyllä tästä viikonloppu tulee.

Tänään on pakko korkata punkkupullo jotta saan pääsiäismunia värjättyä,
ja pakkohan se on testata uppoaako se hirmunen litku mitenkään päin kurkusta alas.
Veikkaan et ei, mutta yrittänyttä ei laiteta.

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä