Ei. Tunti sitten roikas rakeita hetken aikaa, nyt vaan tuulee niin että ikkunat ujeltaa.sataako siellä lunta?
Ei. Tunti sitten roikas rakeita hetken aikaa, nyt vaan tuulee niin että ikkunat ujeltaa.sataako siellä lunta?
Ei. Tunti sitten roikas rakeita hetken aikaa, nyt vaan tuulee niin että ikkunat ujeltaa.
Tsih täältäkin!kävin suihkussa ja nyt tsih!
Määä en kyllä oikein osaa, kun mäkin tykkään nakuilla. :ashamed:Estäkää mua kukkahattuilemasta, kun kuulin että mies on polttareissaan kekkaloinu alasti strippiluolan lavalla
"Annoin luvan" sylitanssiin, eikä mua haittaa jos naiset on alasti, mut tästä vähän närkästyin et mies on ollu kans.
Ei oo ees iso juttu, mut.... aaaaaaaaaaaaaaa
Hei ne oli polttarit. Tuskin ottaa tavaksi helikoptereita esitellä strippiluolassaEstäkää mua kukkahattuilemasta, kun kuulin että mies on polttareissaan kekkaloinu alasti strippiluolan lavalla
"Annoin luvan" sylitanssiin, eikä mua haittaa jos naiset on alasti, mut tästä vähän närkästyin et mies on ollu kans.
Ei oo ees iso juttu, mut.... aaaaaaaaaaaaaaa
Totta muuten tuossakin osa. Meillä sopimus, että omalla vapaalla saa tehdä "mitä vaan". Mutta maksulliselle seksille on iso EI. Meillä kumpikin suuttuisi siitä osuudesta.Mää vetäisin todennäkösesti herneen nenään jos siitä että on menty strippibaariin ...ja sylitanssia en katsois hyvällä enkä ikinä antais "lupaa" niin sylitanssiin kuin siihen et moiseen baariin mentäis. Todennäkösesti mulle ei tässä tapauksessa edes kerrottais et strippibaariin käy miesten tie...mut sittenkun se selviäis niin ihan yhtä syvällä se herne olis siiinäkin tapauksessa.
Jep...
Jos se on ilmainen tissibaari, niin mä voin tulla kunhan se vapaailta koittaa.Mua naurattais tommonen tissibaarisekoilu, jos siihen ei liittyis kuolan vaihtoa tai sen enempiä.
Noni, kukas lähtee mun kanssa tissibaariin?
Hitsi kun tajusin vasta nyt että mr spencellä on polttarit. Strippaliinaa olis voinu pyytää, olis saattanu saada alennustakin. Sillä on kaks alalla olevaa siskoakin, olis saanu hyvät bileet pystyyn vaikka golden showereiden kera :xmas:No mä oon iteki käyny strippibaarissa, enkä nää sylitansseissa kauheesti ongelmaa. Ja tosiaan ne naiset on siellä tekemässä työtään, johon kuuluu alastomuus, niin siksi se ei haittaa jos mies katselee niitä. Mut tää miehen alastomuus jotenkin yllätti ja.. perkele
No mut.. ajatellaan positiivisesti, ainakin kaikki näkee millasen adoniksen nain viikon päästä
No oiskos siinä hoodeilla munkkiloita auki sit yön pikkutunneilla? Meikä maksaa, otan perhetilikortin mukaan tostaMua naurattais tommonen tissibaarisekoilu, jos siihen ei liittyis kuolan vaihtoa tai sen enempiä.
Noni, kukas lähtee mun kanssa tissibaariin?
Juuh tuota tästä oisin voinut kilahtaa ihan toden teollaHitsi kun tajusin vasta nyt että mr spencellä on polttarit. Strippaliinaa olis voinu pyytää, olis saattanu saada alennustakin. Sillä on kaks alalla olevaa siskoakin, olis saanu hyvät bileet pystyyn vaikka golden showereiden kera :xmas:
Google aukeaa... nyt!No oiskos siinä hoodeilla munkkiloita auki sit yön pikkutunneilla? Meikä maksaa, otan perhetilikortin mukaan tosta
Ai vähän niinkuin tääMulla on vissiin nyt sitten se kukkahattu päässä...en mä kyl katsois hyväl jos mies menis strippareit katselee,oli polttarit tai ei.
No mut hei se on sun kanta, ja muiden tulee hyväksyä se. Myös sen tulevan siippasi.Mulla on vissiin nyt sitten se kukkahattu päässä...en mä kyl katsois hyväl jos mies menis strippareit katselee,oli polttarit tai ei.
Kuva tai ei uskota!Määä en kyllä oikein osaa, kun mäkin tykkään nakuilla. :ashamed: