Iltaa! Koko päivä on ollut kuin sovittaisi neliskanttista palikkaa kolmikulmaiseen reikään. Kotiinpäästyäni päivän kruunasi sähkökatkos, hyvin alueellinen sellainen, vain meidän asunto. Ruoka uunissa, pyykki koneessa ja imurointi kesken. Koska rapussa oli sähkö, kannoin kahvinkeittimen sinne. Kyllä nyt kahvia edes täytyy saada.
Hani, jatkojohto on keksitty. Kaikki muu toimisi paitsi hella. Kipakan puhelun jälkeen huollon kaveri kävi sähköpääkeskuksessa ja taas on tuvassa sähköt. Kaikki hyvin, mutta huolellisesti suunniteltu aikataulu meni pipariksi.
Kohta on muitakin kahvia keittämässä tai kysymässä
Liesi ja pesukone olisikin ollut vähän liian raskaita kantaa eikä imurista olisi johto riittänyt
Niinhän se on keksitty. Kävi kyllä mielessä mutta eihän sähkökatkon takia viitsi imuroidaHani, jatkojohto on keksitty. Kaikki muu toimisi paitsi hella. Kipakan puhelun jälkeen huollon kaveri kävi sähköpääkeskuksessa ja taas on tuvassa sähköt. Kaikki hyvin, mutta huolellisesti suunniteltu aikataulu meni pipariksi.
Onko sulla paha refluksi?Toivottavasti ei ala taas mitkään vatsakivut tms...pikkusen ruokaa vatsaan niinn nous suuhun jotain vatsanestettä...mikä se virallinen nimi nyt ikinä onkaan,en muista....sappinesteet?
Hyvä. Sauna on koht lämmin ja olut on kylmää.Poika!
Mikä fiilis nyt?
Saaks yhen oluenHyvä. Sauna on koht lämmin ja olut on kylmää.
kovin vähän näitä on , mut yhen saat. ei enempää.Saaks yhen oluen
No millä se mitataan? On se helpottanut paljon kun huolehtii et syö erilailla kuin ennen. Ainoa mikä harmittaa on se ruisleipä....Onko sulla paha refluksi?
Yhen pyysinkin. Kiitos =)kovin vähän näitä on , mut yhen saat. ei enempää.
Tähän löytyy lääke. Itse syön pahimpina hetkinä, kun ei päätä voi laskea alas tyynylle ilman, että nesteet nousee ruokatorvesta ylöspäin.No millä se mitataan? On se helpottanut paljon kun huolehtii et syö erilailla kuin ennen. Ainoa mikä harmittaa on se ruisleipä....
No hyvä mut saat silti :hug:Hyvä. Sauna on koht lämmin ja olut on kylmää.
Mulla on nykysin yöllä kaks tyynyy päällekkäin niin olen vähän koho asennossa. Mut ei tota niin usein enää tapahdu kuin ennen et on helpottanut kun muuttanut ruokavaliota ja lähinnä sitä rasvaisuutta.Enkä syö iltasin enää niin et heti iltapalan jälkeen nukkumaan.Tähän löytyy lääke. Itse syön pahimpina hetkinä, kun ei päätä voi laskea alas tyynylle ilman, että nesteet nousee ruokatorvesta ylöspäin.
Tunti vielä ja sitten voi istuttaa itsensä sohvaan ja rasauttaa rakkaudella valitun irtokarkkipussin auki
Muoks. Oi eiiii... Sähköt rupes räpsiin. Mä väännän kyllä elämäni itkupotkut jos en näe VoFia!!!
Tsihin kanssa suihkuun?Ottaisko tsihin vai ei? meniskö suihkuun nyt vai myöhemmin?
Tämä on oikea vastaus. Mä en vielä osaa lilluttamatta siideriäkin vedessä, mut mun mies on tän jo hanskannu. Miten se onnistuu sillein kunnolla? Käärii tölkin/pullon suun foliolla ja tökkää pillin siihen?Tsihin kanssa suihkuun?