Tuskin on haittaa vaikka kerran kuussakin söis. Mä en vaan tajua tota totaalikieltäytymistä/kieltämistä syömästä pikaruokaa.Ei varmaan ole haittaa JOS se syödään kerran vuoteen. Musta ne on vaan niin ällöjä,,että en halua syödä edes kerran vuodessa enkä tavata kavereita ko hajuisessa paikassa.
Jos otat Happy Mealiin nuggetit (jotka on tehny kanan rintafileestä, ei rustoja, pieniä luita, eikä lihaa ole jauhettu massaksi) ja kylkeen miniporkkanat, lisukesalaatti tai omenapussi ja juomaksi maito tai Tropicana-mehu, niin mikä mättää?Ei varmaan ole haittaa JOS se syödään kerran vuoteen. Musta ne on vaan niin ällöjä,,että en halua syödä edes kerran vuodessa enkä tavata kavereita ko hajuisessa paikassa.
En nyt tiedä, onko tuo ihan todellinen väite, että joidenkin mielestä mäkkiruoka on maailman parasta ruokaa. Itse lähestyn asiaa ennemminkin siitä näkökulmasta, että vaikka minä veisinkin mielelläni lapseni syömään ravintolaan sitä "kunnon ruokaa", niin se on käytännössä aika mahdoton yhtälö, jos on liikkeellä kaverin kanssa, joka haluaisi päästä syömisissä mahdollisimman halvalla. Ehdotat mäkkiä ja kaverin vastaus siihen on lyhytnäytelmä oksennusrefleksistä... Mikä on seuraava siirtosi?Alkuperäinen kirjoittaja siltä väliltä;30577918:Ei ole saatanasta, muttei myöskään taivaasta, kuten joittenkin mielestä tuntuu olevan, aivan ultimaatumi herkuttelua
Aina ei voi ottaa eväitä. Jos lennät Helsingistä Ouluun, niin otatko eväille oman laukun ruumaan, jotta voit perillä mutustaa keittoa? Vai kuljetatko lohta 6 tuntia junassa?Ei varmaan ole saatanasta, mutta tuon ongelman ratkaisee eväät.
Mahtavasti olit ymmärtämättä asian ydintä :wave:Niin tämä ongelma taisi olla retki kaupunkiin, ei kuuden tunnin junamatka. Ei silti, aika vihannes tai vähintään hygieniahannele saa olla jos ei osaa tehdä kuutta tuntia huoneenlämmössä selviytyviä eväitä vaan on pakko ottaa sitä lohta
Aika usein sitä kuulee sanottavan, että kun kerran oikein herkutellaan, niin mennään heseen tai mäkkiin. Mutta en minä sinua tarkoittanut tuolla. Enkä puhunut maailman parhaasta ruoasta ja käytin vielä yhtä sanaakin väärin, mutta siitä ei vissiin vielä ole kukaan ehtinyt huomauttaaAlkuperäinen kirjoittaja Björn;30577960:En nyt tiedä, onko tuo ihan todellinen väite, että joidenkin mielestä mäkkiruoka on maailman parasta ruokaa. Itse lähestyn asiaa ennemminkin siitä näkökulmasta, että vaikka minä veisinkin mielelläni lapseni syömään ravintolaan sitä "kunnon ruokaa", niin se on käytännössä aika mahdoton yhtälö, jos on liikkeellä kaverin kanssa, joka haluaisi päästä syömisissä mahdollisimman halvalla. Ehdotat mäkkiä ja kaverin vastaus siihen on lyhytnäytelmä oksennusrefleksistä... Mikä on seuraava siirtosi?