Ei tossa tilanteessa auta mikään muu, ( mun mielestäni siis) kun jätät vastaamatta puheluihin ja viesteihin. Tänään kun on laittanut viestin niin vastaat about viikon tai kahdenviikon päästä, että sori unohin kokonaan ku on kokoajan nii kiire tms. Ja laitat vaan, et nyt on nii paljon kaikkee, et katellaanko vaikka kesämmällä ja sit kesänalussa jos kyselee niin laitat et ei hitto unohin taas ja kesä onkin aika täynnä, ilmottelen jos löytyy joku sopiva aika nähä tms.. ja sitte jos se piinaa ni "unohdat" aina vastata viesteihin ja puheluihin et koskaan vastaa niin lakkaa soittelemasta ja jos soittaa kuitenkin ja joskus vastaat ni heti sanot vaan, moi ja sitten ku se alottaa puhuu ni tyyliin, voi ei, nyt kaatu kahvit sohvalle, pakko lopettaa.. tai jotain.. kyllä tyhmempikin luovuttaa jos toinen on pitkään saavuttamattomissa!
Itsekin olen sellainen, etten suoraan kehtais sanoa mitään ilkeetä ja sen jälkee tavata ihmistä. En vois sanoa jollekin, et sori mut en tykkää susta.. Joten tekisin sen tollain....
Itsekin olen sellainen, etten suoraan kehtais sanoa mitään ilkeetä ja sen jälkee tavata ihmistä. En vois sanoa jollekin, et sori mut en tykkää susta.. Joten tekisin sen tollain....