The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miun veljen nimeks meinas tulla Turo Petteri, tosin ilman väliviivaa...

Enkä nähny ATM:n tatskakuvaa : / uusinta pliis, vai onks se faces jo?:)

Just tulin kotiin, ja lähenkin tästä kuopusta vastaan..oli menny kaverille koulun jälkeen.
Tääl kotona isosisko oli jo huolissaan ku ei pienempää ollu näkyny kotiin..oli hädissään kuulemma meinannu jo soittaa, onko sisko kuollu ku ei tuu kotiin.
Ei se luonnos ollu ko hetken täällä. En viittiny kauhee kauaa pitää. Kuva on kesken aika paljon vielä nii en ees faceen laittanu siitä. Muutamalle kaverille oon laittanu kuvaa. Mä voin heitellä sulle yv:tä ko pääsen kotio, tai sitte messengerin kautta facessa nii onnistuu puhelinellaki? P

IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30484567:
Ei se luonnos ollu ko hetken täällä. En viittiny kauhee kauaa pitää. Kuva on kesken aika paljon vielä nii en ees faceen laittanu siitä. Muutamalle kaverille oon laittanu kuvaa. Mä voin heitellä sulle yv:tä ko pääsen kotio, tai sitte messengerin kautta facessa nii onnistuu puhelinellaki? P
Laita vaikka yksäriä sit, meinasin että nousen koneelta nyt jos vaikka sais jotain aikaseks muutaki ku vaan möllöttää taas :D

tsuferaffi
Mää on vieläkin pahalla päällä, eikä auttanut äityleiden lukeminen. Alottaja kysy mitä te tekisitte jos tietäisitte että tuttu polttaa pilveä ja sillä on pieni lapsi kotona. Polttaa välillä ihan päivälläkin, ja iltaisin lapsen nukkuessa sisällä.
Kommentit luokkaa "polttaa ne damissakin lasten seurassa, enemmän huolestuisin jos se ryyppäis, eihän pajat kestä kun pari tuntia, jos lapselle ei aiheudu vaaraa niin en tekis mitään, sanoisin vaan et ilman mua ei kukaan polta"

Ja tässä vielä suora lainaus kommenteista.

"Enemmän mä huolestun alkoholin käytöstä perheessä ku kannabiksen. Ja vaikka polttelisi illalla sohvalla ku lapsi nukkuu omassa huoneessa ni show what! Ne olot kestää 15min-2h riippuen laadusta. Ja kukka ei haise niin pahalle kun rööki, oikeestaan miltään.. Mielummin sitä sisällä polttelee pongista kun pihalla lossista ja kuumottelis sitä hajua. Vaikka se joka ei tiedä miltä kannabis haisee, ei sitä haista. Vetäkää ne kukkahatut perseeseen tän suhteen. Vielä joskus se on Suomessakin laillista. Mut asiasta kukkaruukkuun, ite en lähtis polttelemaan lapsien aikana, koska koskaan ei tiedä jos tulee syy hypätä auton rattiin ja on vielä pössyissä."

Siis oikeasti, mitä vittua. Melkein 200 kommenttia ja KUKAAN ei kysynyt onko paikalla edes selväpäistä aikuista. Vittu mitä porukkaa.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
"friday"
Kuinka vanha auto oli silloin kyseessä? Meillä nyt vm 2003.
Juuri saman ikäinen kuin sinulla nyt. Arvo taisi pyöriä jossakin 2000-3000 euron paikkeilla silloin. Arvohan sen lopulta ratkaisee kannattaako olla kasko vai ei, eikä suinkaan ikä.
Perusteli sillä, että emme olleet ajaneet kolaria koko historiamme aikana ja luultavasti emme ajaisi 3-4 vuoteen jonka jälkeen kaskosta tulisi jo tappiota vaikka autolla kolaroitaisiinkin.

[QUOTE="friday";30484781]Juuri saman ikäinen kuin sinulla nyt. Arvo taisi pyöriä jossakin 2000-3000 euron paikkeilla silloin. Arvohan sen lopulta ratkaisee kannattaako olla kasko vai ei, eikä suinkaan ikä.
Perusteli sillä, että emme olleet ajaneet kolaria koko historiamme aikana ja luultavasti emme ajaisi 3-4 vuoteen jonka jälkeen kaskosta tulisi jo tappiota vaikka autolla kolaroitaisiinkin.[/QUOTE]

Kiitos :)

tsuferaffi
Se tunne, kun elämisen sietämättömän vittusaatanan ja helvetillisen saatanallisuuden ja vitutuksen kruunaa se, kun et saa pillufarkkuja poia jalasta, vaikka kuinka epätoivoisena riuhdot niitä jaloistasi sängyllä maaten.

Nyt vois riipasta kovan kännin jos vois.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä